http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 3 de novembre del 2008

La Presentació de la Fallera Major de Sueca

El passat dissabte 25 d'Octubre, tingué lloc al centre cultural Bernat i Baldoví (el cine Lido de tota la vida) la presentació de la Fallera Major de Sueca i la cort d'Honor per al 2009. Aquest any, la senyoreta que ostentarà tant gran honor es Yamina Guarinos.



Després d'eixir de l'Ajuntament (aNjuntament per a alguns suecans) amb la fallera major del 2008, Veronica Zarzoso, la Junta Local es va dirigir a casa de l'actual fallera major, per a arreplegar-la a d'ella i a la seua cort. I ja des d'ahí cap al Bernat i Baldoví.


Durant els últims anys l'acte s'organitzava en dues parts, la primera era l'exaltació en si i després de fer el descans es continuava amb l'actuació prevista per a eixa nit. Vist que açò no era el millor ja que no tota la gent es quedava a vore l'actuació es va decidir que aquest ho faríem de forma diferent, inclouríem l'actuació dins de la presentació. I així ho varen fer.


Després de l'actuació inicial, versada sobre la Pantera Rosa, dona començament l'acte, el qual no vos vaig a contar ja que no dista gairebé de qualsevol acte estàndard de presentació de fallera major que pugueu conèixer. L'única diferència es que després de proclamar-les Fallera Major i Cort d'Honor, la regidora de festes les va nomenar Festera Major i Cort d'honor.


Tot sabeu que es la mateixa xica la que ostenta els dos càrrec i que amb un sobraria (Fallera Major, tal qual a València) però de moment està així.


Després d'açò pujaren les falles convidades i les Juntes Locals d'altres pobles que ens varen agrair amb la seua visita, i ja per finalitzar la vetlada (abans de l'últim ball i l'Himne Regional) va intervindre el mantenidor de la vetlada, el senyor Joan Daniel Lopez i Martinez. L'amic Fep.


A pesar de que al principi se'l notava un poc nerviós, quan acaba es quedà amb ganes de més. Va fer un parlament molt bo, el va dividir en dues parts i el va saber enfocar de manera adequada. Un dels millors que he vist últimament. Enhorabona Fep.


I amb açò i l'himne s'acaba la presentació. Aquest any fou emesa en directe per SuecaTv, els quals estigueren tot el dia allí dins preparant-ho tot per a que es pogués dur dita retransmissió.


Jo, per a variar, em vaig passar tota la nit dins la cabina portant la part tècnica. I l'única cosa que vaig tirar a faltar es el que vos dic sempre, que alguna xica (o algunes) de la falla estiguen allí dalt formant part de la cort o sent la fallera major del poble, però tot arribarà, no cregueu?


Jo no oblide les coses que estan escrites, i vosaltres. Recordeu recordeu. Sols falten 4 anys.

15 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

Ala Carmineta, que d´así 4 anys ens costarà anar a tots els actes de la junta local per a acompanyarte, jijiji. A este Carlos no se li escapa res, jo ni m´enrecordaba d´allò que digueres, he tingut que punjar el link per a enrecordarme.
Carlos ens has descrit la presentació de Yasmina de lujo, no t´ha faltat cap detall.

Cris ha dit...

Per cert Carlos, jo si que tinc fotos del diumenge, però encara no m´has dit on vols que te les envie.

SPIELBERG ha dit...

Ara t'ho dic per correu.

Cris ha dit...

Ja ho tinc Carlos, a vore si a migdia puc enviarteles i fem la proba.
Gracies

Anònim ha dit...

SI LA CARMINETA ES FALLERA MAJOR DE SUECA.JO VULLC SER DE LA SEUA CORT D'HONOR!CON QUE CARLOS TINO EN CONTER,QUE JO TAMBE MA PUNTE A LA FESTA.AXINA ESTARAS DESDE LA CABINA DE SONIT.MOLT CONTENT DE VOREMOS.A LES FALLERES DE LA TEUA FALLA! SOC LA XATA

Anònim ha dit...

LO PROMETIDO ES DEUDA

LA NERE

Anònim ha dit...

Hola Xata i Nere!!! com esteu?
com queda el cumple Nere?
Llamando a Deme,llamando a Deme!!!
Deme que estas ocupaaa!!!!!!! jajaja.

SOC Natalia

deme ha dit...

Ye Carlos ja veig que no se te passa res de res¡¡¡¡ jo ja ni m´enrecordava d´això.
I este intruso qui collo es?
Flaki ja estic açí¡¡¡

Anònim ha dit...

hola pexis! com va per ahi? . Enhorabona a Carmina i a Demelsa per presentar la presentació, de segur que ho fareu molt be. ANONIM

deme ha dit...

moltes gracies, ja ho vaig poder llegir ahir, pero qui eres?
home m´imagine que no m´ho diras, perque despres del comentari... preferiras no dir res, pero bueno...

SAN CASALLA ha dit...

Hay quina sorpresa de bon matí¡¡¡ Carlos no te se nascapa una¡¡ Aixina magrada que ho tingues en comte¡¡¡
Xateta¡¡¡ tu tambe tapuntes? de lujo¡¡¡ Ara si que arruinem al poble de Sueca, jajajaja

Xiquets q la presentació ya está ahi¡¡¡¡ tinc un nuguet en la panxa, vinga va Andres fesmos anar a ensallar yaaaaaa¡¡¡¡

Ye deme, ten recordes de quan erem nanes, yo ma quedat naneta, que ya mos toca juntes? jajajaja que be mos heu pasavem.

Anònim ha dit...

Bon dia a tots!colli de bon de mati, i ja feliçitant!pues ala feliçidadeeessss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola petxis,que feu per la web?
hola Deme!ja,ja,ja.

Natalia

Anònim ha dit...

BON DIA CUADRILLA.... SOLS VULL DIR LO GUAPES QUE ESTÁN LES NOSTRES FALLERES MAJORS EN LA CAPSALERA DEL ORDINADOR. NO LES HAVIA CONEGUDES. XIQUETES ESTEU DE 10 (AL MEU PAREIXER, CLAR). SERÁN LES MÉS BONIQUES DE TOTES I EL PRESIS EL MÉS POLLOS. BÉ VOS DEIXE I VAIG A FER ALGUNA COSETA.

BESETS A TOTS I TOTES.

LA TORA.

Cris ha dit...

Si que estan guapes si, jo tampoc habia conegut eixos ulls tan bonics.

Anònim ha dit...

Enhorabona a SANDRA I AINOHA estan molt guapes i sols es veuen els ulls aixina que despres cuan les vejam sanseres no bullc ni pensaro de segur que estan impresionans.ANIM JA QUEDA MOLT POC. DESI