http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 28 de novembre del 2008

Publicació Suheca.com (Inclou Revista FTL)

El número de desembre de Suheca.com estarà disponible als quioscs de Sueca, El Perelló i el Mareny de Barraquetes este pròxim dissabte 29 de novembre.

La decadència patida per la popular ‘Nit de Tirades’, que fins no fa massa era una festa molt arrelada entre la joventut, és un dels principals assumptes que tracta este nou número.

A les seues pàgines, Suheca.com també aborda assumptes com ara la producció arrossera en la campanya d’enguany, les molèsties de l’oci nocturn al Perelló o una curiosa sentència que obliga l’Ajuntament de Sueca a indemnitzar a un veí que caigué amb la seua moto en relliscar per culpa de la cera dels ciris a l’endemà de la processó.

La retirada de l’atletisme d’Albert Capellino, l’adjudicació de la piscina a una nova empresa o el retard en la construcció de la nova biblioteca són altres temes que apareixen en l’últim exemplar de l’any. I tot acompanyat de les fotografies a color dels 16 equips de l’Escola de Futbol de la Societat Esportiva Sueca.

Les persones que fem possible Suheca.com volem desitjar-vos un bon nadal i un feliç any nou.
(estic intentant pujar la foto de la portada però este blogger hui diu que no vol, quan es fica tonto, es fica tonto, que li anem a fer. Si puc durant el matí la penje)
Article enviat per Julián Saez a fpcervantes07@hotmail.com
Per cert, hui que és??!? Divendres...!! i com a tal, hi ha REUNIÓ AL CAU FALLER. Sí, eixe en el que ja no fa tant de fred com l'any passat, vine i ho comprobaràs!!?! Ja t'has apuntat per a la desfilada del ninot?? ESTE CAP DE SETMANA S'ACAVA EL TERMINI!!!!!!

23 comentaris (Afegix el teu):

deme ha dit...

bon dia a tots¡¡¡ hui ja es divendres, be per a alguns dema encara hi ha que treballar un ratet pel mati ( com per exemple jo ) pero bueno... ja es divendres i pareix que t´alçes del llit amb altra cara¡¡¡¡
Hui toca reunió, pero jo no aniré, dema curre i m´en vaig tot el cap de setmana, així que tinc que arreglarme la bossa i tot això... pero a la setmana que be segur que no falte, que ja porte dues setmanes sense anar, i això no potser¡¡¡
que feu per ahí, que esteu en el mercat o que?

deme ha dit...

Carmina com estas de la teua dolencia a la panxa?

Anònim ha dit...

UFFF Q NIT HE PASAT¡¡¡¡PR BE HUI ES DIVENDRES¡¡¡¡¡ DEME ON TEN VAS ESTE FINDE CORREDORA? ENTONSES HUI TAMBE FAS FUCHINA AL PARCHIS?

DESDE ASI VULLC DONARLI SORT A SANDRA, YA QUE HUI TORNA A OPERARSE DE L'ULL, I QUE SE RECUPERE PRONTE.

JULIAN ERES UN ARTISTA¡¡¡B7S DE LA CARMEN.

Cris ha dit...

Que pasa hui??? Estan totes al mercat??? Totes menys nosaltres tres clar.
San casalla, el cule no esta apuntat per a la desfilada del ninot, es que no ix??? El teu germà no te la talla apunta, comentaliu i esta nit enrecordat de dirmeu tot.
Xuso, comentali a Sales, que hi han amigues d´ella com Maria Cor, que no està apuntada, enrecordeuse també de dirmeu. Ah i tornarm a dir el nom del teu nebot, que no se si el tinc apuntat.
Doneuse presa tots que el temps per a apuntarse s´acaba.
Spielberg, si te esperes a l´últim dia tal i com hem digueres, el dillun repase llistes i ho pase, així que tu també enrecordat.

Amic fep ha dit...

El Xuso esta esmorçant... jo l'he vist!!!!

deme ha dit...

Cris crec que Javi no esta apuntat, apuntalo perque crec que se m´havia oblidat dirteu, val.

carmina m´en vaig en les meues amigues del cole a passar el finde a un xaletet a la platja de les Palmeres... yujuuuu festa de pijama¡¡¡ com quant teniem 13 anys¡¡¡

deme ha dit...

El Xuso ho te molt ben montat Fep, pero no sigues cobarde i digues amb qui estava esmorçant.
Jo tinc que reconeixer que algu ha passat per l´oficina per a esmorçar amb ells, pero hui justament no he pogut, pero la setmana que ve no s´escapeu ganduls¡¡¡

Amic fep ha dit...

Jo estava!!!!! jejejejejejeje

Deme, la proxima setmana tambe esta Eva, la meua dona que esta de vancances i pareix ser que s'apuntat, aixi que... a fer comboi!!!!

Amic fep ha dit...

Aço ho tindrem que batejar com al Blog Almorsar Party!!!!!!!

Quedada d'esmorçar cibernetic...

deme ha dit...

Vale pues de lujo quant mes gent millor¡¡¡¡¡

Cris ha dit...

Deme ja he apuntat a Javi, i tu quina talla????

Xuso ha dit...

Oído Cris ja li ho dic jo a Sales. El meu nebot és Dario Garzón Gomez, i la meua neboda encara no ha nascut, però ja et vaig dir ekl nom, no???

Xuso ha dit...

Iee Deme no sigues perr... que jo abans d'esmorçar ja t'he vist a tu que enfilaves el carrer sequial cara el mercat abans de les 22h... jajajajaj (el que esté libre de pecado que tire la primera piedra, eh fep???)

Amic fep ha dit...

Jo mai tire pedres amic... jejejejejejejeje

Has vist el meu missatge al Portal?

deme ha dit...

Jo al mercat? això si que et puc asegurar que es mentira, a mi no m´agrada el mercat¡¡¡ potser que m´hagues vist pero anava al banc tu sinverguenza, que em veus i no em dius res?

Xuso ha dit...

Jo t'he vist enfilar el carrer sequial, així que no se si anaves al mercat, al banc, al shlecker o al dos de mayo... jajajaj

NO t'he dit res pq jo passava en el cotxe i ja estaves de cul...

Javi ja m'ha passat les fotos...

mamixula ha dit...

ie!!!!!jo també mapunte al proxim esmosar!!!!!
Digues que si Xuso,que anava al mercat,jajjaja,esta no sap com disimular,al mercat,al mercat.jejeje.
Xuso si ja as rebut les fotos de Javi,ficamos al dilluns,avore si encara me dona temps per a que Amadeo t´amvie les que ell te val???
I la basurilla major,per aón para???
llamando a basurilla,llamando a basurilla!!!!

deme ha dit...

Ye sabeu on anava? a comprar bragues, ale no ho volieu saber ... pues ahi ho teniu¡¡¡ es que feu parlar a un mut¡¡¡
Flaki la basurilla major l´han operada hui de un ull,no ho has llegit, ho ha dit Carmina...

Ale Xuso pues si ja tens les fotos ja ho tens tot, la Flaki i jo anem a ferte un conjuro per a que ens dones el primer premi, al menys a ningu li ha passat el que ens passa a nosaltres¡¡¡¡ si es que som uns cracks ( en ek que ho tindrem mes xungo es en Carlitos )

Cris ha dit...

Xuso, quina edat te el teu nebot???
Si el nom de la teua neboda que encara no habia nascut ja me´l digueres, però dismelo de nou i ho comprobe per si de cas, i de paso la edat de la xiqueta també.

Xuso ha dit...

El meu nebot va naixer en maig, o siga a la desfilada del ninot tindrà uns 9 mesos i la meua nebodeta, en teoria li diran Julia Beltran i naixerà a mitjans de gener...

Cris ha dit...

Ja esta Xuso, una faena menos.
Jo esta nit no anire a la reunió, no me trobe massa be, ja estic tota la setmana arrastrant el constipat i no hem fa massa il.lusió caure mala, així que li donaré les llistes a Mar, ho dic per si algú pregunta per mi, jo no estaré però les llistes si, ok??

SPIELBERG ha dit...

A mi si no m'apuntes tu no m'apunta ningú, i no eixiré a la desfilada del ninot per culpa teua.
Que coste en l'acta del bloc.

Cris ha dit...

OK Spielberg, cridam i jo que jo t´apunte no et preocupes per això, jejeje