http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 4 de novembre del 2008

Mes fotos de la festa llatina

Amparo ens ha enviat les fotos que va fer de la festa Llatina, ací les teniu.





40 comentaris (Afegix el teu):

deme ha dit...

bon dia a tots, colli açò hui esta molt mort, que passa que el fret vos te acobardits o que?
Les fotos molt xules i no puc opinar molt mes perque no vaig acudir, pero se de bona tinta que ho passareu genial¡¡¡

Xuso ha dit...

Andres fes assajar ja a
Ana Rosa "la Deme" Quintana
i a Emma "la Carmi" Garcia...

Que si no el dia de la presentació aniran, nom de fallera i trago de casalleta, a així anem malament!!!!!

Anònim ha dit...

Si que va estar be la festa, encara que jo men vaig anar pronte perque encara no tenia massa ganes de festa, pero per el que m´han dit va estar molt be.

Carlos jo tambe tinc unes cuantes fotos del diumenge pero en casa no tinc ordinador a vore se te les pase cuant tinga un ratet aci en l´oficina.

Eyyy! Deme estas ja preparada per a la visiteta que tenim que ferte jo i la Flaky el dissabte?

Sandra

Anònim ha dit...

Ja me direu com publicar en el bogger perque no maclarixc!
Socoooorrooo que no ho se fer!!!!

Sandra

Xuso ha dit...

El blog esta donant problemes a l'hora de signar amb pseudònim (és a dir (Nom/URL).

No se si açò anirà per a llarg o que... hi ha publicar amb anònim i signant o amb un compter blogger (que ja molts el teniu, i es molt senzill)

Tu si que tens blogger sandra, sols fica en Google/Blogger el correu electrònic i la contrasenya... ami si que me deixa així!!!!

SAN CASALLA ha dit...

xuso com mos coneixes¡¡¡ jajaja
tranquil q la casalleta el dia de la presentacio no la tastare hasta que no aplegua a ballar al casal, perque osinosssss---------

aneu preparant a cervantes al mon, que este fin de semana sen ve a Puigcerda i Andora. yujuuuuu¡

xuso posa en el escut a la teua cunya¡¡ que es la despediad¡¡¡¡

SAN CASALLA ha dit...

ahir li provarem el tratge de fallera a la Carmen¡¡¡ que ganes tinc de vestirla¡¡¡ pareix una nineta de fallereta¡¡ que te que dir samare¡ ay ay, que me pise damunt. jajaja

Anònim ha dit...

XIQUES I XICS!L'ANY QUE BE NO TINC QUE PEDREM NI UNA FESTA!PER QUE LO QUE ES ARA ,TE MES PODER EL SOFA DE MEU COMEDOR,QUE LA FALLA.(QUE TRISTE).XUSO AIR EN ELS GEOS BE? IMPOSABEN EN ELS PINCHOS ESCOPETES.LA BONA PERSONA QUE ERES!I ESQUE LES APARIENCES ENGANYEN!(ES BROMETA)ESPERE QUE ESTAGERES UN RATET CURTET. LA XATA

Xuso ha dit...

un bon susto xata, me paren dos mkotos de trafic per no duur el cinturó i me deexen on estaven els geos, que cabrons, al final no me multaren... però li vaig dir al de la metralleta que abaixara un poquet el cañó que si li disparava allò... mareta meua!!!!

Sandra ha dit...

Algo pasaba air que estaba ple de GEOS, cuant jo ani a per Aina a la porta de la guarde i habia un forgo en 6 dalt, el poligon estaba ple, no se que pasaria.

Hey Xateta, que diu garbancito?, ja m´han dit que el dona un poquet de faeneta pero es normal hi ha que pasar per ahi. Un beset

SAN CASALLA ha dit...

jajajaja que animal eres Xuso¡¡¡
ye estu fets uns cracs, mencante el encabesament de la pagina. sou uns fenomenos¡¡¡
jajajaja, te vec en la situacio de la metralleta i jajajaja mal susto tenduries
Xatetaaaaa¡ de tot tenteres¡¡¡ enguany no es el sofa, no, es el sigronet. pr tranquila que ya te queda menos¡¡¡ cuidat guapa¡¡¡

Sandra ha dit...

Que guay Xuso ja se com ixir en blabet, gracietes!

Anònim ha dit...

POBRET MALS SUSTO.APARTIR DE ARA JA EU SAPS.EL CINTURO POSANT ENCARA QUE SIGA PER ANAR AL CASAL.MALEGRE QUE NO TE MULTAREN.JE CARMI ME PORTARAS UNA TABLETA DE TOBLERONES?JA QUE NO PUC FUMAR DEL MENTOLAT!JAJAJAJA.LA CUESTIO ES DEMANAR.LA XATA

Anònim ha dit...

LO QUE LA PRENYAETA VULLGA¡¡¡¡ TRANQUILA Q TEU DURE?
SAN CASALLA

Anònim ha dit...

SANDRA JA NO TE QUEDA RES!ESTARAS POC GUAPA!EN LA FOTO DE LA CAPSELERAS ESTAS ESPECTACULAR(QUE DIU LA FLAKI)1B7 FORT.JO TINC QUE ANAR A PARAR TAULA.CONTA EN MI CARI.LA XATA

Sandra ha dit...

Ok Xata! A parar i a menjar que menjar si que pots, encara que siga poquet. Cuidat

deme ha dit...

Ye Xuso, quin cachondeo portes en la Ana Rosa i la Emma García? ja voldrien elles tindre el glamour de la Carmen i meu... i passaerseu la mitad de be que ho pasem nosaltres a la falla.La veritat es que no se a que espere Andres, ara que coneguentlo... per a ell agobiarse... pero bueno jo estic amb lo que diu la Carmen, la Casalla ni tastarla fins que acabe la presentació, que si no...
Per supost Carmen que m´enrecorde de lo be que ho passavem quant erem nanes i com li feiem traure els cabells verts a Andres, això que ell sempre du el monyo super repeinao eh¡¡¡ ja voras lo be que ho passem, como los viejos tiempos¡¡¡
Xuso que et passa ahir amb els GEOS

Anònim ha dit...

Hola, hui es l'aniversari d'un home que encara que no es molts anys faller, ens ha sorpres a tots i sobretot a mi, perque vol moltíssim a la falla,Enrique Simeón ( el comptador), moltes felicitats "y que cumplas muchos....más"!!.

Conxin

Xuso ha dit...

MOLTES FELICITATS ENRIQUE!!!

Gran faller i millor persona, la veritat és que ha segut un gran fitxatge per a la falla. La seua llavor és importantíssima per a l'esdevindre de la comissió!!

Feliç aniversari Enrique i a vore si t'animes a dir-nos alguna cosa per la web, que ja fa temps que no escrius!!!! encara que siga: pagueu xiquets, pagueu!!!

La edat et deixem que no ens la digues!!!!

Xuso ha dit...

Ye Deme, qué fort!! no sabeu lo que impressiona vore una metralleta de metro i mig a menos d'un metro de tu!!!

Per això li vaig dir que fera el favor de retirarla un poquet!! que estava entrant-me ansietat i tot... ja ves, en lo bon xiquet que soc jo i encanyonant-me en un setmet!!!jajajajaja

Anònim ha dit...

MOLTISIMES FELICITATS ENRRIQUE¡¡¡ I ESTIC DACORT EN XUSO, ERES UN CRAC EN LA FALLA.
ALE CONCHIN HUI ET TOCA A TU EL CHAMPANYET¡¡ SI NO PAREM EN ANIVERSARIS
DEME EL CABELLS ASOLES, LO Q NO SE COM NO LI PEGUAVEN MAL ELS CONYAQUETS¡¡¡JAJAJAJA

SAN CASALLA

deme ha dit...

moltes felicitats Enrique¡¡¡ espere que t´hagen regalat moltes cosetes, sobretot la teua dona Conxin, de segur que ni se li ha passat ni un detall i mes coneguentla.besets i que disfrutes del dia amb tota la gent que estimes.Un punt negatiu per a nosaltres perque si ens haguerem enterat li haguerem fet un article com cal per al nostre comptador particular Enrique¡¡¡¡

Cris ha dit...

Ala ala que hui pareix que no tingau feina, si voleu jo vos en puc donar un poquet.
Xuso mal susto pasaries, menos mal que estic asoletes, perquè m´acabe de morir de la risa jo soles, mal susto no????
Enrique moltes felicitats per el teu aniversari, si vols pots vindre a acompanyar a Conxin al casal i portar-nos un xampanyet, no xicones????
Per cert esta molt xula la capçalera, personalment m´agradat molt.

Anònim ha dit...

¿perque les falleres majors tenen els pendientes apegats a la cara?

Anònim ha dit...

PUES PERQUE NO ES TENEN DESAPEGATS.ADEMES TU QUE TENS QUE BORE COLLONNNNSSS.

Anònim ha dit...

AYYYYYYYYYYYYYYY LA DE EL ANONIM SOC DESI

EL BOU. ha dit...

BONA NIT ¡¡¡ FELIÇ ANIVERSARI ENRIQUE!!! JE XUSO ENCARA ESTAS GROC? TU TRANQUIL QUE EIXOS ESTAN DE PRACTIQUES ¡NO SABEN NI LLEVAR EL SEGUR! O TAL VEGADA SI NO HEU SÉ. TU A `L'ALTRA ES CONVIDES A VINDRE AL CAU I VORAS COM CUAN ET VEGEN ANIRAS DIRECTE AL XIQUERO,PERÒ PER ESTAR UN RATET ENTRETINGUTS I EL FARÀN EL SALUDO MILITAR I TOT.

SPIELBERG ha dit...

Jo també se el que es que t'apunten en una metralleta,a mi m'ho feren fa dos anys.

Que les arracades estiguen apegats a la cara es te una explicació molt senzilla, es diu gravetat.

La gravetat fa que les coses baixen cap avall, i si després un tio gira una foto per a fer que aquesta capia en una capçalera, les arracades ja no estan cap avall. Fàcil, no?

Tots sabeu que en les falleres de fallera vos fan girar el cap, i amb els caps girats no m'entrava en la capçalera. Els he hagut de ficar rectes. Tot no podia ser.

Lidia ha dit...

Pareix l'altre dia que començarem en la web fallera, i ja portem un any, gràcies per les vostres visites, els vostres comentaris, el haver-nos inclos als vostres links, gràcies per estar ahi, sobretot a Spielberg i Xuso.

Moltes gràcies.


www.fallacasadalonso.com

luismaestonto ha dit...

xe fallerets ultimament sempre sou les mateixes i mateixos els que escriviu, a on estan l'amparo i companyia, a les hores que escriviu que esteu en el treball, mal robo fareu als vostres jefes

luismaestonto ha dit...

lo del robo als vostres jefes ho dit en bon rollo no seu agarreu a mal

luismaestonto ha dit...

xe tambe fa temp que el RABOSOT no escrui

luismaestonto ha dit...

ale ja ho tiniu be per a hui men vaig a dormir

sales ha dit...

Colli Luisma! mira que hi ha de matiners però tu, pel que em sembla tens un poc d´insomnio no???

Be xiquets bon dia, vull felicitar a Enrique pel seu aniversari i donar-li les gràcies per la "combidaeta" d´ahir al casal (el cava estava rebò)...

La capçalera està espectacular i les nostres falleres - com no podia ser d´altra manera- estan guapíssimes!!

Colli la xata està desapareguda en combat però a la distància s´entera de tot eh? Tia com ho fas? No em fotis que a tu també et van parar el GEOS!

luismaestonto ha dit...

bon dia a tots, no tin insomnio Sales el que pasa es que treballe d'enit.

Anònim ha dit...

que treballes fent panaetes, luisma???

luismaestonto ha dit...

xe cabut en les fotos si que eixes pero trebellar poc perrrrrrrrrrrro no més vols xampanyet i manar

luismaestonto ha dit...

no treballe fent panaetes, no soc forner

Anònim ha dit...

Bon dia,com va tot per açi la web?
ié sales a mi,fa dos setmanes,també em baren parar els "geos"anant cap a sollana,i en metralleta en ma,i mira com em vegeren de nervioseta que em digueren:a tomado usted alguna sustancia?i jo li vaig dir:no!!!! lo meu es natural!!!estic aixi de xalaaaa!!!!!! jejeje
no es broma.

soc natalia.

Anònim ha dit...

Ié Xuso aço es mala merda,a mi no me deixa ficar el"google/blogger"i tampoc el nom,solo anonimo.

soc natalia