http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 11 de novembre del 2008

Continuem d'enhorabona

per Sales

Sembla que enguany a la falla estem d´enhorabona i es que no deixem cada setmana de cel·lebrar coses.
El dissabte que ve serà un dia molt especial en la vida de dos persones a les quals Xuso i jo estimem moltissim i ells dos són: Mª Angeles i German.Una parella de fallers de la nostra comissió que una vegada més arriven junts a l´altar!!

Qué puc dir jo de Mª Angeles? Per a mi és la millor germana que es podria tindre, però no sols aixó, és una persona molt especial, divertida, noble, amiga dels seus amics, i fallera de Cervantes 100% (encara que no es deixe vore massa per la web).


I ara em trobe amb un germà nou i eixe eres tu German que poquet a poquet ens has demostrat que la vols i que la cuides, si fins i tot et vas fer faller per ella!!

Gràcies per estar ahí sempre, no deixeu mai de ser com sou i des d'aci vos desitge de tot cor que sigeu molt feliços i que disfruteu al màxim del vostre día que serà únic. VOS ESTIME!!

21 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

FELICITATS PARELLA, DE PART DE VICENT (EL BOU) I NOE. COM JA ET VAIG DIR PER TELÈFON ANGELES....DISFRUTEU 100% DEL VOSTRE DIA AMB LA MILLOR COMPANYIADE FAMILIARS I AMICS. DESITJARVOS TOTA LA FELICITAT DEL MON I QUE DISFRUTEU DEL VIATGE QUE DE SEGUR SERÁ ESPECTACULAR (MENUDOS SON ELS DOS...)PER A ACABAR DIRLI A M. SALES QUE EIXE RAM QUE PORTES A LA FOTO EM PORTA MOLS BONS RECORTS...JO EM VAIG CASAR AMB UN RAMELL IGUALET.

MOLS BESSETS DE TOT COR DE LA NOSTRA PART, I FELICITATS A LES DOS FAMILIES.

LA TORA.

Cris ha dit...

Moltes felicitats als dos i com no a tota la family que estareu tots super contents.
Envieu alguna foto de la despe que ja m´han contat que s´ho passareu super bé.

Anònim ha dit...

La Novia
Q puc dir amb una germana així ja no es necessita res més! Per això em vaig triar el piso al mateix portal i replanell, porta en porta je je ; sempre està al meu costat, mai m'ha fallat i una vegada més em demostres Sales que eres la millor, i q amb tú mai em faltarà de res. Vos estime moltissim als dos i tan sols puc dir-vos GRACIES per ser com sou i que espere poder correspondre-vos tot el carinyo i felicitat que em doneu dia a dia.
PD: Agraisc totes les felicitacions, un bes molt fort per a tots perque se q son de tot cor. Visca la Falla de Cervantes!!!!!

SAN CASALLA ha dit...

Yo no se que te la sang soldado, pero transmiteix simpatía i alegria a totom.
Sales segur que Angeles esta molt contenta de tindret com a germana, pq tu al igual que ella sou una dulsura.
Angeles disfruta al maxim d'eixe dia, cada minut, cada segon,pq es un dels dies mes esperats per a nosaltres, i mira si portes temps apreparant-lo que quan aplega pasa volant. Segur que esteu guapisims¡¡ I lo tranquila que eres tu, dude que et poses nerviosa.
Bueno guapa et desitge el millor, a tu i a German. y que pases un feliç dia junt a familia i amics.

Ara ya no et queda res per a pasar de senyoreta a senyora. ahhhh i no et deixes a cervantes¡¡¡ que volem vorel tambe de lluna de mel¡¡¡

SAN CASALLA ha dit...

Carlos una coseta.. he vist en la web de la falla Xuquer que esta semana comensen ya els jocs de taula, pero no posa el dia del parchis, i com a les 2 últimes reunios no he pogut anar no manterat de quant es.
hem podries dir quant es? grasietes¡¡¡

Anònim ha dit...

Hola a tots/es en primer lloc donar la enhorabona a la parella,vos desitge tota la felicitat del mon,..y en segon lloc invitar-vos a tota la comissio el dijous a les 20 hores, en casa pera vore el vestit de novia y berenar...

mamixula ha dit...

hola a tots,me encanta la familia soldado,son tots tallats pel mateix patro,especials.
Bé enhorabona a eixa parella,que a mi ¡,em cau de luxe,de segur que tot un exit.un besot.
pd:jo bullc una germana com saletes!!!!!!!!
natalia

Anònim ha dit...

Enhorabona parella pel vostre esllaç!!!!!
Estic segura que al dissapte eixira tot perfecte, perque Mª Angeles s´ho mereix, per bona xica, simpatica, etc, etc si es que Les Soldados son uniques!!!!!!

Molts besets per a Mª Angeles i German.

Anònim ha dit...

AY MAMIXULA¡¡¡¡¡ ANTES HAVIA VIST MAMIXULA, I HA PENSAT, MIRA YA HI HA UNA NOVA, I ARA RESULTA QUE ERES TU. COM TENS A LA MENUDIUA?
HE QUEDAT EN LA SEVI PER ANAR AL DIJOUS DESPRES DE DINAR A CANALS A LO DE LA FABRICA. A LA NIT TO DIC.

Sandra ha dit...

Moltes felicitats als novios i com ja vos han dit disfruteu el maxim eixe dia perque passa volant, encara que despres es cuant el dones conter de com pasares eixe dia, perque en eixos moments estas tant nervios que no el dones conter de la majoria de coses.

Angeles tu i jo ja parlarem el dissabte, sas que me sap molt de mal el no poder anar a la novia perque este cap de setmana per a mi també es de preparatius, pero que no se t´oblide el que digerem, estes falles tenim que tornar a rebiure aquells records que tenim juntes i eixes locaes que ferem.

Bo un beset molt fort que sigau molts feliços perque s´ho mereixqueu i que paseu un dia molt especial.

SPIELBERG ha dit...

El parxís començà la setmana que ve, el dilluns i el dimarts al cau de la Falla Plaça de l'ANjuntamanet.
De 8 a 8:30.

S'agraïx la invitació, desgraciadament jo no podré anar (ja m'ho contareu i m'ensenyareu fotos), treballe.

mamixula ha dit...

hola carmi!!!a la menuda la tinc super constipa altra vegada,en ella es un no parar,esta afonoca,mocoseta etc.
Esta vesprada si puc acudire a la reunio de mamas.
Per cert la Deme esta en el grip,pobreta.

Anònim ha dit...

ENHORABONA a MªANGELES i GERMAN per eixa nova vida que aneu a començar .Què sigau molt feliços !.
Què ben cert ho sereu per la vostra simpatia i la gran qualitat humana que teniu .
Ja veig que les dues germanes ben propet estareu .Això és una sort !.
Així també done la més cordial enhorabona per a les dos famílies Soldado Matoses i Lledó Borja.
MOLTES FELICITATS!!!!!

Anònim ha dit...

Aprofite que ara va millor el blogger per als comentaris i vull felicitar a Carlos per eixa Capçalera de la pàgina web tan bonica.
M'encanta com van canviant els ulls de les nostres falleres majors i estan una preciositat.Vaja quins ulls més bonics!.
Està molt xula la capçalera !!!.
I es que Carlos ...tu vals molt!

SPIELBERG ha dit...

Gràcies Amparo, fem el que podem.

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS PARELLETA!ENHOBONA ANGELAS PER IXA GERMANA Q TENS!ES QUE LA FAMILI SOLDADO ES LA MILLOR EN TOTS EL ASPECTES.1B7 MOLT FORT!I QUE VIVA ELS NOVIOS!!!!!!

Anònim ha dit...

GERMAN I ANGELES ES LA MEUA PRIMERA VOLTA QUE ESCRIC EN ESTA WEB, I RES MILLOR QUE DONARVOS LA ENORABONA PER EL VOSTRE ENLLAÇ, NO VAIG PODER ESTAR EN LA DESPE DE GERMAN PERO ESTARE EN LA BODA, BE PARELLA ENS VEGUEM EL DISAPTE. UN BESET DE LA XATA I MEU ADEUUUUUU.

sambori ha dit...

Moltes felicitats pel vostre enllaç Ángeles i Germàn!!Disfruteu de cada moment que sens dubte serà irrepetible.
Felicitar-vos també per eixa web creada expresament per a l´esdeveniment que està molt original.
Com no felicitar també a les vostres famílies que viuràn junt a vosaltres un dia molt emotiu.
Felicitats parella!!!!!

SPIELBERG ha dit...

Robinho, ara que ja t'has estrenat no pares.

deme ha dit...

Bon dia a tots, tard pero ... jo no em podia deixar de banda el feliçitar a la proxima parella de novensans de la nostra falla, i a mes a mes coneguent a mª Angeles els anys que la cones. La veritat es que tindre una germana així val tots els diners del mon, jo per sort no en tinc una sino dos, no hi ha algo mes especial que l´apreci que sents per una germana. Estic d´acord amb Angeles quant diu que s´ha triat el pis just al mateix repla de escala, i es que a mi em passa igual, l´unic es que jo he fet tard i no queden portes lliures, sols em queda l´esperança que Ivana algun dia em venga el seu... ja ja ja (es broma)
Fora conyes, que teniu molta sort de tindres una a altra,que com be han dit per ahi, la vostra familia te algo especial, sou dolçets i bones persones i això es nota perque es feu de voler, per això jo estare encantada de acompanyarvos en un dia tant especial per a tots, especialment per als novios¡¡¡ MOLTES FELIÇITATS PARELLA¡¡¡¡

Anònim ha dit...

felicitats als novios
viva la novia viva
viva el novio viva