http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 26 de novembre del 2008

Com a xiquets...

...I lo be que ens ho pasem en esta falla.

Ahir com tots sabeu era el dia de les Catalinetes, una celebració molt arrelada al nostre poble, que consisteix bàsica i tradicionalment, en que les escoles i els seus alumnes acudixen als sequers del poble i disfruten de jocs tradicionals: sambori, comba, pilla-pilla, l'amagatall, etc i sobretot de menjar-se el rollet de Catalinetes.

Aquesta és una tradició fabulosa pense jo, i espere que es mantinga per molts anys. I nosaltres ja no anem a l'escola, val... (però encara ens sentim xiquets), i com teniem assaig al casal, ahir férem una crida desesperada per el blog al nostre forner particular. I allà que va vindre ell amb un Rollet de Catalinetes impressionant.
MIL GRÀCIES LUCAAAAS!! ERES UN FENÓMENO!!!

I també brindarem amb el xampanyet que ens va duur marieta per celebrar l'aniversari dels germans Juan.

I així va ser com tornarem a celebrar eixe dia tan especial per a nosaltres en la infància!!!,

(en les últimes fotos podeu vore com també ballem, ehh!! bueno no massa però servixen de prova!!!!) jajajaja

18 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

San casallaaa!! les fotos que m'has enviat d'un vatge, a on era????

Anònim ha dit...

era en puigcerda. ara ten envie mes de ahir, Que be ens ho pasemm, ehhh?
Grasietes Lucas per eixe rollet¡¡¡ estava bonisim¡¡¡ ummmmm.ma q vals¡¡

Amic fep ha dit...

Xuso, tens dos mails, uno d'agermanats i uno meu, contesta!!!!

Bon dia a totes i tots... Cris, enviam un mail a amicfep@gmail.com, tinc que parlar en tu. Gracies.

Anònim ha dit...

Que guayyyyyyyyyy!!!!! jajaja
Mira que ens riguerem!!!!

Anònim ha dit...

A on esta hui la gent???
Cris?
Deme?
Natalia?

Anònim ha dit...

Yo no se que pasa hui, pero aço fa olor a fiambre¡¡¡

Anònim ha dit...

Fiambre? Perque sera igual te algo que vore en el sopar, no?

Cris ha dit...

Yeeeeeeee, ja estic açí, es que alguns encara tenim feina, jejejeje
Que va es brometa, desde luego que sempre tenim algo que celebrar, ja sabeu dimarts i dijous estem al cau, per si algú compleix anys, o te alguna coseta que celebrar....
Ara te´l envie Fep.

Mil gràcies a Lucas per pensar en nosaltres. Estava boníssim el rollot.

Anònim ha dit...

Hola!!
Ja sabia jo que les fotos d´ahir ixirien a la web! El que faltaria seria que tambe posaren el video..!! jaja.
Jo no vaig poder tastar el rollet de Lucas pero segur que estaba molt bo! Mai ens falta de res! Aso d´assatjar mola molt...!!

Xuso ha dit...

tée rao, no recordava que també hi havia video... li'l demanarem al que el va grabar a vore si ens el passa i veguem a la mamixula ballant i descoj.... ella soles!!!!

Cris ha dit...

Xuso, per a ficar eixe video tindrem que esperar a que pase el play-back, jeje.

Anònim ha dit...

holaaaaaaaaaaaaaaa que perro eres xuso tot ho penses.bueno moltes graçies a lucas per eixe present que damunt estaba bonisssssimmmmmm.DESI

deme ha dit...

Xuso et vaig a matar,i tu diras perque? pues per dos raons molt sencilles.... la primera et matare si penjes el video de la Flaki ballant, penjalo si vols, pero ... quant pase el playback. I la segon rao, eres un capullet... eixa foto que tu i jo sabem, no creus que sobrava? ja me la vengaré, no de vengar¡¡¡¡
Lucas eres un figura, moltes gracies pel rollo, estava molt bò¡¡¡ ara les coxinaetes no em va donar temps a tastarne cap, en la cuadrilla de guripes, com per a encantarse¡¡¡¡

Cris ha dit...

Deme, no t´enfades en Xuso que estas afavorida, jejeje.

mamixula ha dit...

que booooooooooooo!!!!!!!!!!!!!
mil gracies Lucas,estava bonissim!!
que pasa en la penya?que boleu que me duguen a la tele,a mira quien baila??
Meu vaig pasar de luxe,com si fora una nana,pasarem un autentic dia de catalinetes.

Anònim ha dit...

Gracies a vosatros va ser voreu a web i encomanar el rollo de catalines hay sina agarreu mes forses per ballar un atre dia pastisets de nadal xuso que guai has mingat rollo de catalina marieta trankila que probaras el rollo que ne tinc un en casa mos el mengarem a miges perque eva ya sa mengat la seua part lucas

Xuso ha dit...

Eres una crack Lucas, la próxima, com tu dius, els pastissets de nadal!!!

Ie deme, si estàs molt guapa a la foto, diem-ne..."natural"!!!,no? jajajajajaj

deme ha dit...

ye Xuso ... tu tranquil que el que riu l´ultim sempre riu millor¡¡¡
Ja vindra el moment que te la torne, no et preocupes¡¡¡

Lucas gracies pel rollo, eres un 10, pero millor no ens cuides tant que... tenim que perdre algun que altre kilet ( bueno no totes )