http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 31 d’octubre del 2008

La Festa Llatina

Com tots sabeu, o deuríeu saber, el passat divendres (com a obertura del Marató faller en el que em vaig vore immers durant el cap de setmana) tingué lloc un dels actes festius que organitzàvem per celebrar l'any del 50 aniversari. Era la festa llatina.

En un principi vaig pensar en fer un article totalment diferent a aquest, molt més crític amb tot allò que vaig vore i que em donava a pensar certes coses (els mes arrimats a mi sabeu de que estic parlant) però després de parlar amb certes persones i fer certes preguntes vaig vore que tal vegada no tenia totes les idees clares i que valia mes la pena no furgar. Per tot açò vaig a contar el que férem i lo be que ens ho passarem.

Al voltant de les 10 de la nit ens reunirem tots a la discoteca Static, sita al polígon de Sueca i regentada pels fills d'Arturo i Mª Jose, allí ens trobarem tres taules parades amb menjar i beguda per anar obrint boca abans de començar a ballar. Com a cosa curiosa es pot destacar les safates amb fruita que hi havien ja preparades, en elles trobarem melons totalment tallatas amb diferents formes sobre la corfa, cosa curiosa.

Una vegada la panxa plena tocava beure, i ho ferem amb el Rom i la Pepsi que ens regalaven per a l'ocasió. Tots aquells que no volgueren beure açò, com fou el meu cas ja que el rom no es del meu agrad, disposaven d'una barra on servien tot tipus de beguda, això si, aquesta ja no era regalada, hi havia que pagar-la.

I quan millor estavem apareguerem el grup de ball que ens deleità amb 4 balls (mes un de regal) de saló que ens deixaren a tots (o almenys a la majoria) amb la boca oberta. Vaja forma de menejar-se, per favor. Fou molt bo. Entre ball i ball d'ells els fallers ballaven musica paxanguera ficada per a l'ocasió. I ja al final quan el grup de ball es va despedir es donà, d'alguna forma, per acabada la part llatina de la festa ja que immediatament l'estil de música va canviar i tornaren a ficar la música que habitualment ficquen el eixa discoteca.

En resum, un divendres diferent, en el qual ens ho passarem d'allò més be i ferem un festa entretenguda i divertida.

Des d'ací voldria expressar el meu agraïment a totes aquelles persones que feren possible la Festa Llatina, i en especial a Arturo, Mª Jose i els seus fills, que de forma desinteressada ens van prestar la discoteca per a que poguérem sopar allí i fer la festa, i a més Arturo ens servia els cubates de Ron amb Pepsi.

La pròxima festa: la presentació...


2 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

La veritat que va estar super bé la festeta Latina, jo m´ho vaig pasar de lujo, jajajaja.

Carmi q hui es HALLOWEN!!!!!!!!!

LA NERE

Anònim ha dit...

TOT AçO EM FÁ LES DENS LARGUES, JA QUE NO VAIG PODER ANAR A LA FESTA LLATINA, EM VAIGPOSSAR MALA, MENUDA PUTÁ.... TENIA MOLTES GANES DE VORE A JESUS I SARA I PODER ESTAR UN RATET DIVERTINME COM A MI M'AGRADA, BALLANT I AMB BONA COMPANYIA.BE, UN ALTRA VEGADA SERÁ. DESDE AçI VULLC ENVIAR A JESUS I SARA UN BESSOT MOL FORT DE LA MEUA PART. ESPERE QUE LA PRÒXIMA FESTA VAJA TAN BÉ COM TOTES LES QUE HEU FET.SEGUR QUE SI, PERQUE ...SOM ELS MILLORS,VERITAT PACO?.
DOLO, DISLOS A JESUS I SARA QUE M'ANRRECORDE MOL D'ELLS SOBRE TOT DE JESUS...

BESSETS A TOTS DE "LA TORA"