http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 28 d’octubre del 2008

Ara si, les fotos del Far West.


13 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

Que guai, estan xulíssimes. Ens ho passarem de p.m. eh!!! Sols hi ha que vore les cares i el ambient, per a mi un 10.

Anònim ha dit...

Que guayyyyyyyyyyy, quins records!!
carmi ahi tens la foto de Carmen disfresada l´has vist?

NEREA

Anònim ha dit...

MOLEN moltissim,que llastima no quedarme fins el final.
Natalia

Anònim ha dit...

EEI...COLLONS QUE CARETES! M'HAVIEN CONTAT QUE ACABÁ TOT DE P.M. PERO JA HO VEIG JA.... JO PERSONALMENT HO PASÍ MOL BÉ,I LA GENT ESTAVEM MOL A GUST. UN 10. LES DISFRESSES TAMBÉ ESTAGUEREN MOL APANYADES,PISTOLEROS, PISTOLERES,INDIES,INDIOS,CABARETERES I PENJATS TOTS MOL GUAPOS. CREC QUE ESTE ANY SERÁ INOBLIDABLE PER A TOTS ELS FALLERS, SOLS EL TENIM QUE DISFRUTAR 100%. MOLS BESSETS A TOTS EN ESPECIAL ALS ORGANIZADORS.

LA TORA

deme ha dit...

ye que xules les fotos, sols de voreles em venen al cap les mil i una histories per a contar¡¡¡
tots els que estagurem fins el final sabem lo be que ho passarem, si es que sempre ho passem be, amb festa i bona companyia, no es pot demanar mes¡¡¡
Ale Carmen no volies foto de la petana, no el queixaras no¡¡¡ esta preciosa

Lidia ha dit...

Voldria anunciar-vos, que el proper dissabte dia 1 de novembre farem un cybersopar faller olivà, festa Halloween, ens agradaria comptar amb la vostra presència, per poder posar cara a tots aquells que han fet alguna vegada comentaris a la web de la Falla Casa d'Alonso, així començar noves amistats falleres.

Més informació en la nostra web, i per apuntar-vos a dit sopar també, en www.fallacasadalonso.com , pense-ho i apunteu-se, ho passarem molt bé tots junts.

Anònim ha dit...

Aço s'ha de repetir x favor!!!!! Va ser bonísim!!!!

Tania

SAN CASALLA ha dit...

QUE XULIIIII¡ ENS HO PASAREM MOLT BE¡ ESTIC D'ACORT EN TANIA, AÇO S'HA DE RREPETIR¡¡¡
NERE EXPLICAM COM PUC AGAFAR LA FOTO DE CARMEN I POSARMELA EN EL MEU ORDINADOR.

QUE RREGUAPA ESTÀ¡¡¡ PUES AL DIVENDRES LA TIA GLORIA ME LA DISFRESARA DE CARABASETA¡¡¡ QUIN COMBOI¡¡.

DEME, NATA ... AHIR FUCHINA¡¡¡ DEME AL FINAL AL DIVENDRES ANEM A FER EL HALOWEEN?

Anònim ha dit...

Carmi selecciones la foto i punxes el boto dret del ratoli i tries l´opció de guardar como i t´ho guardes a l´ordinador val? Prova-ho i si no pots m´ho dius i jo t´he l´enviare per hotmail ok?
Ja me dius com quedes.

LA NERE

deme ha dit...

Ay si vosaltres ho voleu celebrar... els cumples s´aplaçen perque Nere no pot.Vane s´en va a Requena i jo no anire segur, em quede en el meu xurri¡¡¡ La Flaki tampoc anira perque Amadeo curra i te no se que. Si ho celebreu ja m´ho contareu.

Anònim ha dit...

Hie Carmi,que pasa?anit no vaig anar per que encara estic super constipa,per culpa de chest,i al divendre no puc,per que Amadeo el disabte te painball,i es te que alçar molt mati,imposible.Tia mala merda aço no me deixa ficar el nom.


Natalia

Anònim ha dit...

ja ho diu tot el nom

SPIELBERG ha dit...

A mi si que m'ha deixat, i a la primera. Fareu alguna cosa mal.