http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 15 d’octubre del 2008

Fotos "Falles Tot L'any" Mig any faller

L'altre dia, l'amic Julian Saez en va enviar una foto del sopar del mig any faller on estaven tots els guardonats aquest any. I pocs dies després amb la revista "Falles tot l'any" d'aquest mes ja al carrer ens va enviar les que va fer a cada faller per separat i va publicar a la revista. Ens conta que en l'edició impresa no han eixit tot lo be que ells hagueren volgut, per aquest motiu en les cedeix per a que les pogam publicar i que els guardonats les puguen tindre.
Gràcies Julian.

Les fotografies les he baixat un poc de qualitat per a poder pujar-les millor, si algú vol les originals sols ha de dir-ho.









11 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Jo vull la original de Pep, per a emmarcar-me-la i ficar-me-la dalt lo capçal del llit!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

hei colli Xuxo!tens mala bosa,la foto del cabut,je,je.
Deme,san casalla,que esteu dormint?

Anònim ha dit...

Bon diaaaaaaaaaaaa
Quan de temps sense entrar aaaaaaaaaa.
X on pareu Petxis? jajaja

Anònim ha dit...

Ié Nere,quant de temps sense entrar per açi!estes petxis estan torraes.

Xuso ha dit...

Ieee Cule!!! deixa a la pobra San Casalla comentar a la web, que ja m'han dit que la portes a ralla!!!!!!

Anònim ha dit...

COM ESTAN ELS WEBSMASTERS MES REBENFETS DEL MON?????
QUANT DE TEMPS¡¡ NATALIA SI Q ESTIC TORRA. DESPRES D'ENSALLAR ENCARA EN VAIG ARREAR UNA PARTIDETA DE PARCHIS INTERNAUTA I ACABI DE VORE GRAN HERMANO.
XUSO NO POT SER¡¡¡¡ EL CULE VOL LLEVAR-ME INTERNET¡¡ VAIG A ORGANITZAR UNA MANIFESTACIÓ A LA PORTA DE MACASA.
YEEEEE PETXIS HUI A FER-NOS EL DISFRAÇ EN MACASA.
NATA SI ESTAS ABURRIDA ENTRA EN MUNDIJUEGOS I PEGUEM UNA PARTIDETA A PARCHIS MANO A MANO, JAJAJAJAJA

AHHHH XUSO SAS LO Q LI DIC AL CULE PA Q ME DEIXE ENTRAR A JUGAR? Q TU MAS ANRREDRAT PA JUGAR ELS CAMPIONATS I ME TINC Q ENTRENAR. JAJAJAJAJA

Anònim ha dit...

SPIELBERG YA QUE EL XUSO VOL LA FOTO DE PEP EL CABUT, QUE NESESITARA TOT EL CAPSAL....JAJAJAJA, YO VULLC LA DE VOSATROS DEL ARTICUL DE BAIX. SI, IXA QUE PAREGUEU UNA PARELLETA DE NOVENSANS. PA DAMUINT LA MESITA DEL DORMITORI.

Xuso ha dit...

Eres mes lista que la fam san casalla!!!! jajaja molt bo... hi ha que entrenar per a guanyar el campionat!!!!

Anònim ha dit...

San Casalla, per a quant la manifestació a la porta de ta casa?
Si fa falta jo vaig a donar el meu suport! jajaja

Anònim ha dit...

Ye que passa per açí hui, crec que l´ambient esta un poc rebotaillo, no? que no hi ha faena o que?
ye Carmen eres mala vicià del parxis, pero saps que? que en quant tinga un ratet vaig a entrar als multijuegos eixos... que jo tambe vullc jugar al parxis per internet, el mal es que açí no es pot jugar a diners, no Carmen?... que llastima¡
Nere... que ja te queda menys per al cumple, Petxis que dema estem d´aniversari, yujuuuu¡¡¡¡
Ye Flaki com es nota que la nana esta al cole eh, ara tens temps fins de entrar a la web, despres encara et queixes...
Xuso i per a que vols la foto de Pep al capçal del llit, per a resar-li totes les nits un Jesusito de mi vida... mira ja me´l imagine amb la corona al cap i les manetes juntetes, eh Pep¡¡

Anònim ha dit...

Feliz,feliz en tu día,oficialment ja es el teu cumple Nere.
FELICIDADESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ERES LA MILLOR.