http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 22 d’octubre del 2008

REUNIÓ DE FALLA...

La propera reunió de falla la farem demà DIJOUS dia 23 d'octubre. Degut a que el divendres tenim la festa Latina a la discoteca STATIC. Amb Ron Arehucas i Pepsi com a patrocinadors. Amb regals i amb l'actuació estelar del grup de ball MOVIMENT SWAY, que ens deleitaran amb els seus ritmes caribenys.

Vos recorde també que el proper diumenge dia 26, tindrà lloc a l'esglèsia del Carme, una missa feta especialment amb motiu de la celebració del 50 Aniversari, que quan acabem descubrirem una placa commemorativa. I tot seguit dinar al casal i festival del xocolate amb tallers per als més menuts, patrocina i organitza Xocolates COMES.

També un dia abans el dissabte 25, serà la Prresentació de la Fallera Major de Sueca i la seua Cort d'Honor, al CM Bernat i Baldoví. En la reunió ens avisaren que hi havien 15 entrades per a cada comissió, però la part de dalt del CM BErnat i Baldoví estarà oberta per al públic en general, sense necessitat de tindre assignada una localitat. Tot el que puga anar que no es perda un acte tan bonic i emotiu, a més a més el mantenedor de la vetlada és un bon amic d'esta casa, l'amic fep (com es conegut al mon dels blogs), de la Falla el Portal. Molts ànims Fep!!!!

22 comentaris (Afegix el teu):

SPIELBERG ha dit...

Dijous, divendres, dissabte i diumenge, que gran cap de setmana ens espera.

Jo si que estaré en la Presentació, podrieu vindre. I a més aquest any l'acte del manteniment serà d'eixos que guardarem en la memòria durant molts molts anys.

Anònim ha dit...

ostras pues jo si tinc companyia igual si que vaig, desde l´any 2005 no he estat a la presentacio de la Fm de Sueca i la veritat es que si que m´agradaria acudir.
Que passa esteu morts o que?

Anònim ha dit...

Deme esque en este oratge la gent samuerma i no tene ganes de res, pero asi estem, algú mes hi haurá per ahí.
Si vols fem comboiet i anem a vore la presententació?

Anònim ha dit...

HEY COLLI ¡¡¡ NO PAREM¡¡¡ A MI SI QUE MAGRADARÍA ANAR A VORE-LA. SI FEU COMBOLLET YO VAIG, PERO PRONTE PER A PILLAR BONES BUTAQUES.

XUSO TENS UNA DONA MOLT ARTISTA¡¡ LI HA FET UN ANALICIS A CARMEN I NI A PLORAT, MIRA SI LA TEUA DONA HO HA PANYAT BE¡ ESQUE ESTA SALES ES UN SOLET¡

Anònim ha dit...

IE xicones al diumenge,aneu al casal a dinar?
Sandra tu vas en la nana no?
pues jo,quant s´acaben les carreres igual vaig.
Deme que ja tens 26 i un dia més ja,ja,ja.

Anònim ha dit...

perdon soc jo natalia

Anònim ha dit...

Si aneu clar que anire, ara ja es un no parar, aço mola.
AI AI AI que ja tenim la presentacio Ahi, ¡QUE NERVIOS!

sambori ha dit...

Segur que la presentació és per a no perdre-se-la i a més si el mantenedor és l´amic Fep.
Molts ànims que sabent com aprecies el món de les falles ho bordaràs perquè t´eixirà del cor.

Deme felicitats encara que en un dia de retràs!!ahir no ho havia forma de tindre conexió.
A mi també m´ha sorprés Javi en un article amb tant de sentiment i segur que a tú molt més.
Ara que li ha agafat el fil espere que no siga la seua última col.laboració al blog.
Qué, tingueres molts regalets???Segur que si, encara que sens dubte el més especial va ser la felicitació del teu xic.

Anònim ha dit...

Ie ties sou de por, també voleu comboi per a dissabte esteu loques, encara que segur que val la pena vore a l´amic fep fent de mantenedor, ho vordarà segur.
EL dijous reunió, que fareu tindreu que triar, duque o parxís????

Amic fep ha dit...

Moltes gracies pels anims... la veritat, fan falta...

Era una cosa que tenia ganes de fer, pero començar per eixe nivell... un poc perillos, pero be, el que ha dit sambori, tot el que dire eixira del cor...

SPIELBERG ha dit...

I per que no es por començar més alt. Tan sols recordar-te que s'emetrà en directe en SUecaTv, i em una emissora de radio. A més que també ho gravaran els de Punt dos per al programa que fan de festa i falles.

Ah res, lo normal.

No et vaig a donar ànims, no et calen, segur que ens vas a deixar a tots bocabadats.

Amic fep ha dit...

Spilberg, m'has ajudat moltissim... ja estic mes tranquil...

cabro!!!!!!!!!! (amb molt de carinyo, ho saps)

jajajajajajajajajajaja

Xuso ha dit...

jajaja, este spielbreg si que és un amic, eh!!!!!

Sols li ha faltat dir-te que ho retransmetran en directe per a tot el país!!!!!

SPIELBERG ha dit...

Tot arribarà, tot arribarà.

Encara que pensant-ho be, l'altre dia férem un videostreaming per a una de les conferencies. A vore si em fan un bon preu aquest xics i ho emetem en directe en Internet.

I sinó a l'any que ve. Tot es parlar-ho.

Anònim ha dit...

hola a tots, ahui encara no havia tingut temps ni per a entrar a la web.bueno despues de llegir tot el que he llegit... no es mala opció jo ja he dit que jo si que vullc anar si podem conseguir entrades anem vale.
Respecte a l´amic Fep... crec que es el motiu principal pel qual vullc anar a la presentació, coneguent-lo, se que ho fara de lujo i en lo que estima ell la festa fallera encara mes...
Al dijous aneu a la reu? jo si que anire, bueno anire a les 20h i ja em quedare a sopar.
Flaki per on pares xafa? hui no m´has cridat eh...molt mal¡¡¡

Anònim ha dit...

ah i al dinar al diumenge tambe anem, no xicones?

Anònim ha dit...

Que pasa Deme?hui estic molt agobiada la nana no anat al cole, i ,damunt plogent,estic que menapuge per les parets...socorrooooo!!!!!!!!!!!!!!!
Al diumentge jo quant torne de les carreres acudire al casal,aplegare sobre les 3:30 pero jo dinare a eixes hores.
Al divendres anem un ratet a la festa latina ¿no?.
Llamando a Nere,llamando a Nere,estas per ahi?

Anònim ha dit...

JE HOLA BONA NIT JO NO SE SI PODRE ANAR A TANTA TASCA FALLERA PERQUE A MI NO M'AGRADA MASA AQUEST MON FALLER!! I SOBRE TOT PERQUE ESTIC UN POC PENJAT,PERO FAREM ALGUN INTENT. PER SERT PER SINO SE N'HAU ADONAT SOC EL BOU. SI SI VICENT EL BOU!PER CERT DISCULPEU SI N'HIHAN MOLTES FALTES ORTOGRAFIQUES PERO ES LA PRIMERA VEGADA QUE POSE ALGUN COMENTARI PERQUE PER A MI AÇO DEL ORDINADOR ES COM APRENDRE A ANAR EN BICI PRIMER EN PATINETS I APOC APOC ANAR LLEVANT-LOS BO NO M'ANRROLLE MES NOMES DIRVOS QUE`S UN PLAER PODER ENTRETINDRET UN POQUET AMB TOTS VOSALTRES BONA NIT.

SPIELBERG ha dit...

Poc a poc Vicent, de moment ja has escrit (i molt que ens alegrem d'això), ara sols falta que vajes agafant-te, val?

Anònim ha dit...

VAL PRIMO MOLTES GRACIES

sambori ha dit...

Quina sorpresa el Bou per ací!!!!´
I més quan ja fa un temps que no hem tingut cap intervenció de la Tora!!!!
Benvingut sigues Vicent i ara poc a poc anar agafant ales que açó ja voràs com enganxa.

rocio ha dit...

No poseu nervios al Fep, que el dissabte per el mati el tinc jo de mestre i ja em vec qui pagarà el pato¡¡¡
Fep tu com eres, natural, i a disfruta del moment que deu de ser una bona experiencia.