http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 25 de gener del 2008

VIATGE DE CARNESTOLTES - VINARÒS -

Ací vos deixe el programa, que m'ha passat Mariam... Prepareu les disfresses!!!!!

DISSABTE 2 DE FEBRER
9:00 EIXIDA DES DEL PABELLÓ COBERT
10:30 PARADA PER ESMORÇAR
12:00 ARRIBADA A PENYÍSCOLA HOTEL CASABLANCA ****
REPARTIDA HABITACIONS
13:15 EIXIDA CAP A VINARÒS, DINAR LLIURE
14:00 BATUKADA DE LOS SAMBEIROS A VINARÒS
16:00 TORNADA A L´HOTEL
18:00 EIXIDA CAP A VINARÒS
19:00 1er DESFILE CARNESTOLTES
21:30 SOPAR A L´HOTEL
TOT SEGUIT BALL A L´HOTEL, NO OBLIDEU EL DISFRÀS

DIUMENGE 3 DE FEBRER
10:00 DESDEJUNI A L´HOTEL
11:00 VISITA A PENYÍSCOLA. CASTELL PAPA LUNA
14:00 DINAR A L´HOTEL
16:00 EIXIDA CAP A MARINA D´OR
19:30 ARRIBADA A SUECA

article enviat per Mariam Ruiz a fpcervantes07@hotmail.com

12 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Què Guaiiiiiii!!!!!
La meua colla ja estem preparant la disfressa!!!!!.

Encara queden places??????.

Animeu-se!!!

Anònim ha dit...

LES POQUETES PETXIS QUE ANEM JA LA TENIM QUASI APUNT¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Nosaltres si que la anem a armar "e Deme" ja no puc dormir casi per les nits.
Es obligatori anar al castell?

Anònim ha dit...

Sou totes molt faeneres, nosaltres encara no ho hem ni parlat. Natalia, ves relaxante que si no ens veig a tots en el cuet al cul per culpa teua, jiji....

unrodabars ha dit...

Que passa gent de Cervantes???

Quan de temps sense asomar-me pel vostre blog,tinc molta feina i per desgracia ,aixo hem de dir que es bò.....

Per cert tindreu un infiltrat de la Falla el Portal a Vinaros,eh! Cris??

Feu-li fotos i amagueu-li la casalla que eixe es perillos,jeje.

Es conya es un bon amic,cuideu-me'l.

QUE BE,S'HO MONTEU AMICS!!!!

Xuso ha dit...

Xé Ximet!! si que feia temps que no et veiem per ací, si!!! Ja m'ho han diat ja que ve el agui, bon fitxatge sí senyor, a més a més té que anar ensenyant-se perquè ha de fer a Cris Fallera Major i ell apuntar-se a la cervantes!! jajajajaj si me sent em mata!!!!!! (no li digues res)

Anònim ha dit...

Xe Ximo, si que feia temps que no ens visitaves si. Tranquil que Jose estará ben cuidaet, estic segura de que el cuidaran millor que a mi.
Xuso tranquil que si et sentira no t mataria, això li ho dic jo moltes vegades, primer hem mataria a mi.

Anònim ha dit...

Xatis un poc tart,pero la k tinc k triunfar sero yo tambe k desde nochevieja no e ixit y tinc males ganes a pexis k mos keden 4 dies pa voltar vinaros.
Xao caris a triunfar

Xuso ha dit...

Ara que tu ja saps Picanya, a vore si animes al teu home a que ens salude per ací, encara que siga!!!!

Anònim ha dit...

Que guay xuso ara ya se, estaba pegant una cabotaeta k men vag a treballar que gay se na neu a vinaros que guay xuso.

Anònim ha dit...

yo no vaig, mos faran a tots iguals... en bon xiquet que soc yo.

Xuso ha dit...

Amadein no digues mentires!!

ye panaeta!! ja era hora que saludares a la penya, per cert no vens a vinaròs perquè no vols, en l'autubos encara hi ha lloc!!!

Aleh!! al forn a fer dos durets pa la familia, jo d'ací 7 horetes també!!!!!