http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 25 de gener del 2008

Sopar Play-back (19/1)


Dissabte passat ens juntarem per a sopar tots els participants en el playbaçk major, tant de davant com de darrere de l'escenari. Anàrem a una coneguda bocateria de (més o menys) el centre de Sueca.

La nit pintava prou be, exepte per als pobres Mariam i Toni que tinguéren que marxar, perquè la pobra Mariam duia un cachamó de por...Sopàrem molt be, menjarem i beguerem vinet, i es va fer l'entrega de regals als que ens ajudaren desinteressadament al playback. Després ens dirigirem cap a al Solet on teniem preparada una festeta.

Quina va ser la sorpresa al vore que la gent que anava acudint per a disfrutar de la nit, venia disfressada, allí aplegaren, Cris, Mar, Natalia i Ruth disfressades i fins Noel, el xinet, amb una perruca digna de la millor drack queen,.... però la aparició estelar la va fer Vte Delgado, alies el xurret, que va aparéixer vestit de papa i amb un megàfono en les mans... I jo dic, estos d'on eixiren tots disfressats???? doncs, d'on van a eixir?? de la cotxera d'Ivana !!!!!
La nit transurria molt be, moltes rises, moltes fotos (algo de ginebra) i tots disfrutarem de lo més amb la música que un ex faller Oscar Gisbert, ens punxava al picú del solet.


La nit anava entrant en calor i Hector que dia: no!! jo estic un ratet i enseguida me'n vaig que estic fotut de l'esquena!!!, si, si... cada vegada soltava més el taburet i es ficava a ballar, clar... tant de passejar per ahí i provocar al sector femení amb eixe cos morenet i esculptural que té... no tarderen en demanar-li que deleitara al públic amb un streeptease...

La veritat és que no s'ho va pensar massa, i d'un bot es plantà dalt del cubo demanant música i,... al més pur estil de Full Monty, acompanyat d'un altre xic que ara no recorde el nom, començaren a llevar-se roba al ritme la música. Després de tal espectacle, va ser el xurret el que pujà al cubo i ens deleità amb una ball amb la túnica de papa, sense pantalos i en tanga...sí, sí en tanga...

P'avernos matao!!!!

La veritat és que la gent estava tant ofuscà mirant els streepteases, que en dos milions de càmeres que hi havien per ahí, no feren, casualment, ninguna foto del moment de despendole...jejeje, totes les altres vos les fique en una carpeta per a que les vejeu:

6 comentaris (Afegix el teu):

Amic fep ha dit...

Amic, no obrigues mes el solet per a "eventos" d'aquest tipus... jo crec que ho porta el ambient...

Xuso ha dit...

fica data!!! jejej

Anònim ha dit...

ay Xuso ja m´estranyava a mi que encara no hagueres tu penjat l´article a la web¡¡¡¡ mira que ens ho passarem bé¡¡¡ ara mirant les fotos m´he donat contar de lo xafaetes que estem totes itots, pero be jo crec que ens ho mereixiem perque em treballat de valent, i una festeta de ixes mai venen mal¡¡¡¡
ole la Natalia que requetefavorida que estava vestida de folklorica¡¡¡¡

Anònim ha dit...

No tinc paraules per a explicar això, va ser una festa meravellosa e inolvidable, sols dir-vos que vaig disfrutar moltíssim amb tots, que sou una canya. Amb tots, sense excepcions, encara porte el maletero del corseta plenet de disfreses, duc tots els trajes de la coxera de Ivana al meu maletero i cada vegada que l´obric hem ve al cap el dissabte. Sou els millors. Un besot per a tots.

sambori ha dit...

Jo com diu la Picanya m´apunte al pròxim sopar.
Sols en veure les fotos ja me faig una idea de com ho passàreu!
Ay Natalia!No vull pensar que estaràs preparant per a Vinaròs!!Fas més por que una tronà!!!!i la resta no es quedeu enrere!!!
Amparo sí que vaig felicitar als Antoniets que tenim a la falla,sols has de llegir els comentaris de l´article que va fer Xuso de Sant Antoni.
Però ha de ser que estàs molt liada amb el llibret i no tingueres temps per a vore-ho!!
Ja m´han dit que enguany s´està quedant de categoria!espere prompte poder veure´l.

Anònim ha dit...

Xuso, eres un crack.
L'article genial, com sempre, a més m'alegre que tingues un poc "d'amnesi", per el bé de l'honor de més de un.
En fi, que a vore si organitzem un altre, perque va ser un éxit!

PD: De vegades les casualitats no venen soles, si no que a qui l'interesa les busca.