http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 24 de gener del 2008

I...........ALTRE ANIVERSARI


Hui 24 de gener tornem a estar d´aniversari.


En esta ocasió es tracta d´una gran fallera Merche Arnazo,molt coneguda per tots com la Reguerota.

Tots sabem com estima la falla que la va vore nàixer, la falla on ha crescut i ha viscut tant moments inolvidables sobretot a les falles de l´any 2000 en que va ser nostra Fallera Major.

Per aquest motiu no podiem deixar perdre l´ocasió d´enviar-li des d´ací el blog moltes felicitats en el dia del seu aniversari.

I al mateix temps animar-la a que ens visite de tant en tant i fins i tot pot ser s´anime a fer algun comentari.

Moooooltes felicitats i a complir-ne molts més!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Moltes felicitats, Merche!!!! els anys no se podendir, no??;-)

La veritat, és que enguany està fent un gran esforç. La faena a turnos la duu loca i encara ha tret temps per a eixir al play-back i al sainet, i a més a més encarregar-se dels cartrons... i encara a pareix, quant pot pel casal per a ajudar amb la reforma. Això és una fallera de carrasca. Enhorabona Merxhe!!

Jo crec que és candidata per a aparéixer a l'escut la setmana que ve, no?? pren nota Spielberg!!!

Anònim ha dit...

Bon dia!!!
Caram que matiners!!! Entrat a donar una ullada pensant-me que no hi hauria res de nou i si, mira, aprofite per felicitar a Merche i dessitjar-li que seguisca tan estupenda per molts anys!!!

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS MERCHE!!
Que complisques molts mes!
Un beset.

Anònim ha dit...

Moltes Felicitats Merche, que en compleixque molts mes.
Un beset de part meua i de Aina.

Xuso ha dit...

Spielberg, dis-nos que tal quedà el play-back de la 18!!!!

Anònim ha dit...

Moltíssimes felicitats Merch, este sambori deu de tindre un censo actualitzat de la falla, perquè això no és normal, tanta memòria???
Bueno lo dit, moltes felicitats i un besot.

Anònim ha dit...

Xuso, t´ho dic jo, va ser espectacular, eixes persones fan una feina increíble. A mi me va encantar.

Anònim ha dit...

Jo també vull felicitar des d´ací a Merche!
Xuso sí que és fallera de carrasaca!!sempre té temps per a la falla!fins i tot moltes nits venia a assajar quan al dia següent s´alçava a les 4 del matí!
Ja ho celebrarem!!!i si vols al Solet que ja vaig notar ahir que ho passares molt bé a la festa del dissabte.

Anònim ha dit...

MOLTES FELISITATS MERCHE I NOTREBALLES TANT QUE TU ERES FADRINA BESETS

Anònim ha dit...

moltes FELICITATS MERCHE...segueix aixi...mua mua

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS!!!! ENCARA QUE JA T'HE FELICITAT EN UN MENSATJE I GRACIES A LA WEB QUE SI NO JA NO M'ENRECORDAVA.

XUSO JO TAMBE ESTABA EN EL PLAY-BACK DE LA 18 I PERSONALMENT A MI ME VA AGRADAR MOLTISSIM. VA ESTAR MOLT CURRAT.

Anònim ha dit...

moltes felicitatas Merche en el teu aniversari¡¡¡¡
jo tambe vaig estar ahir al playback de la 18, a mi els infantils no em digueren molt, pero els matjors tinc que reconeixer que ho feren de 10, per a mi millor que l´any anterior¡¡¡

Anònim ha dit...

Muchísimas gracias a todos por acordarse de mí!
Besitos a todos y espero que este año pasemos unas fallas inolvidables... Somos la MEJOR COMISIÓN!
Ah! Se tiene que repetir más veces lo del solet!
Merche

Xuso ha dit...

Ai merxe!!! eres tu de veres o t'han suplantat la identitat?????
benvinguda al blog!!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats de part de tots els meus.
A vore si ho cel.lebrem!
Un besot molt fort

SPIELBERG ha dit...

Moltes Felicitats Merxe.

Senc el retràs, he estat tot el matí montant presentaxions per al dissabte i no he pogut entrar.

Prenc nota per a l'escut, de moment vaig a vore si trove una foto mes gran de Merxe, així la vorem millor.

Sambori, gracies per l'article. Com t'ho fas? Com saps tans aniversaris? Crec que ja ho se, je je je je....

La 18. Sabeu que no he de donar la meua opinió,però la gent que estava ja la dita,i han dit tots el mateix. Si que diré, fora de concurs, que em va agradar molt l'ultim play-back, era un play-back, i eixia Rosendo, l'home de la fallera major, i ho va fer perfecte.

Ja parlará el jurat. Hui Mercat.

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS MERCHE¡¡¡ DE LA TEUA NEBODETA CARMEN I DEL CULE I CARMINA¡¡
YA ESTIC EN CASA¡¡ I ESTIC RECUPERANT-ME AL 100% PER A EIXIR AL SAINET¡¡
AL DILLUNS ANIREM AL CASAL A ENSANYAR QUE YA TINC GANES DE VOREVOS A TOTS¡
GRASIES A TOTS PER LES FELICITACIONS¡

SPIELBERG ha dit...

Ens alegrem que estigau be tu i la nana.

Anònim ha dit...

Moltissimes feliçitats Merche,espere que pronte pogam repetir lo del disabte perque jo encara estic ballant en el solet jajajaja!!!!!!!!
Moltes feliçitats de part de Amadeo,Khoto,Alex i per supost jo muakkkkkkkk!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Merche hablando castellano? jo crec que el Xuso te raó i esta no es Merche¡¡ o potser si...pero em resulta molt raro¡¡¡
Ye Carmen ja anire a ta casa dema a vore altra volta a la teua xiqueta,que es un bombonet de bonica¡¡¡ i a tu també pegarte un apretonet¡¡¡

Anònim ha dit...

Merche ,jo també vull felicitar-te.
Com es nota que tota la Comissió t'estimem a "mogolló".
Tots recordem les hores que passavem al bar Reguerot en les reunions de la Comissió femenina.
Tu sempre tan amable i tan servicial.
Bé , xiqueta no vull posar-me melancólica .Sols vull dir-te que et mereixes el millor del món .
Què estàs guapíssima de fallera .I que eixe Sambori se'n recorda de tots.
Sols li se va oblidar una coseta la setmana passada ,que va ser Sant Antoni ,i no es va en recordar del Antoniets que tenim a la falla.
Clar! és comprensible perquè encara estàvem deleitant-mos en els meravellosos Play Backs.
Merche ,que en complisques molts més!!!!!.FELICITATS i BESOTS!!!!!

Anònim ha dit...

ieeeeeeee, picanyeta que no saps entrar i fer un comentari
jajajajajaja

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS guapeta en este dia tan espesial te felicite un poc tart, de part de Lucas y Eva, pero al procxim sopar vag yo tambe de cachirulo xao besets

Anònim ha dit...

Natali gracietes per anseñarme a entrar chita a alex xao besets