http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 30 de gener del 2008

30 = 28

No, i no és ninguna fórmula matemàtica complicada ni res d'eixe estil, és molt més simple. Hui 30 de Gener, Xuso fa 28 anys. Dirieu que els aparenta?


Si amics, hui el senyor José Fuster i Puchades, conegut mundialment per Xuso (que vos conte ell per que) i fins fa un temps a la falla com "el gendre de Don Jesús" fa anyets. I mala festa que muntarà el dissabte a Vinaròs, ja ens ho contarà.

I pareix que era ahir el dia que el vaig conéixer, fent de cambrer en un dels grans antros de Sueca, quan encara no era antro, el Cafe Art (Originalment Bar Victor i hui Casa Inma, crec.), i d'això ja fa uns deu anys. Aquell temps en el que no era faller i sols feia que jugar a futbol en equips de la rodalia.

Per motius que tots coneguem es feu faller, comença poc a poc però mireu com va, porta una carrera, si es pot dir així, fulminant. Callaet callaet ja es Vice-president Segon, forma part de la comissió que preparar el 50 aniversari, sent el més jove de tots i el que menys bagatge faller té, però si està ahí per algun motiu es.

No eixia a res i hui en dia es inimaginable el play-back o el sainet sense ell, no seria el mateix, o no seria.

Jo tota la vida de faller i lo mes que he arribat ha sigut que m'envien a la Junta i ell, mira, d'ací poc ja està llevant-li el lloc a Paquito, que no? Al temps.

Un dia li vaig preguntar, què fas per que et donen tant de càrrec? I ell digué que no ho sabia, però jo si que ho se: treballar, treballar i treballar com el que més. Veint-lo tots els dies al cau faller duent avant la reforma, assajant els playbacks, els sainets, ningú diria que d'ací tres mesos es casa, ningú. He conegut fallers que s'han pres un any de descans per preparar-se tot el de la bosa o almenys s'han mantingut en un segon o tercer pla. Ell no. Al contrari, sinó és per que al matí treballa faria més hores que Hermida.

I per si no fora poc també és empresari de la nit.

Amic, espere que passes un gran dia, i no cal que et regalen moltes coses ja que el regal més gran que et poden fer en aquesta vida el tindràs d'ací tres mesos, segur.

!!!FELICITATS, MOLTES FELICITATS!!!!


Per cert, s'han volgut sumar amics Agermanats a aquesta celebració, l'ocasió s'ho mereix.

Jose Daniel Morell (Falla Ronda Pais Valencià):

MOLTES FELICITATS XUSO!! que sigues molt feliç aquest dia i la resta de la teua vida perque teu mereixes. Ja ens coneixiem fa molts anys pero aquest ultim any he pogut coneixerte ixe poquet mes que fa que una persona pase de ser conegut a amic. 1 abraç.

Pd: encara estas a temps de no casar-te ehhhh jajajajaja es broma!!! ;-)


Xuso Torres (San Karrega - Avda. Espanya)

Quan erem menuts, jo vaig tindre el plaer de cončixer a un xic morenet, que li deiem el moro o algo semblant...

Bueno, jo i el meu germŕ li deiem JUTSUMATJU... el perquč no ho sé perň ens ho passarem molt bé...

Recorde que era molt bó i li agradava molt el futbol... Tinguerem una bona relació, perň amb l'adolescčncia cadascu tirŕ per la seva banda...

Els anys posteriors, els nostres eren casuals i efimers... no entablavem massa conversació perň ens saludavem que ja es algo.
De sobte, el mon de les falles, els blogs i la festa de Germanor va tornar a unir els nostres camins... De veres, XUSO, segueixes igual... que igual.. més bó que quan ens coneguerem i ara la nostra amistat s'ha tornat a refermar...

Estic molt orgullós de considerar-me amic, compnay, agermanat o el que vullgues teu... A més m'has sorprés encara més quan he descobert aquesta faceta de faller que portes dins... Eres gran, molt gran com persona i com a faller, pčro aixó ja t'ho havia dit, no?!!!....

MOLTES FELICITATS, i grŕcies a l'spielberg per recordar-nos el teu aniversari i deixar-nos dedicar-te unes parauletes...

Per cert, a com tens els paracetamols caducats?!!!.... JAJAJAJAJAJAJA... Felicitats XUSO!!!


Ximo Vernia (Rodabars - El Portal)

Com que el amic Xuso fa 28 anys, qui ho haguera dit,et conserves prou mal jo t'en feia 32,cuida't amic,cuida't.

Bo fora de conyes amic,felicitats per eixos 28 anys i si pareix que en tens molts més es per la teua capacitat de treball i saber estar que has demostrat en els moments que hem compartit en Agermanats.
De les coses bones que m'han passat en el 2007,una d'elles ha segut coneixer a eixe gran faller i millor persona que portes dins.
Que eres un crack,encara que açò ja t'ho he dit massa vegades.....

"FELICITATS I QUE TINGUES UN BON DIA D'ANIVERSARI"


Vanesa Oria (Rojuel - Falla Xuquer)

Que puc dir de Xuso que tots no sapigueu ja? Fa més o menys un any que em vaig introduir en el món dels blogs fallers, i llavors vaig començar a entrar en contacte amb gent d’altres comissions, ciber-ionquis i fallers com jo. Entre ells estava Xuso, al qual vaig tindre el gust de conèixer poc de temps després, quan em vaig embarcar en aquella aventura que s’anomenava agermanats. No el conec massa, és cert, però vos puc assegurar que és una bona persona, una gran persona, amic dels seus amics, persona plana i molt amigable i que sempre esta al peu del canó. Podem trobar-lo a tots els llocs (festes i saraos, campionats, concursos...) sempre donant el millor de si mateix. I si és una gran persona encara és més gran faller, viu i sent la nostra festa com el que més. Nomes desitjar-te un bon dia i un feliç aniversari; que en complisques molts més i que nosaltres estem ahí per veure-ho i celebrar-ho. MOLTES FELICITATS XUSO!!!!!!



Rocio Anton (Falla Xuquer)

M'alegra format part dels teu grup d'Agermanats, fallers i amics, perque amb gent com tu sempre pots apendres. Eres de les persones que demostres que pots dur endavant moltes feines i cumplir amb totes elles. No cambies¡¡¡
Moltes felicitats¡¡

Pau Perez (San Vala - Falla Avda. Espanya)

Bon dia a tots i en especial a tú Xuso, ja que hui es el teu dia amic. La meua relació avanç de coneixer-lo pels blogs fallers o amb la Festa d'Agermanats era de vista. Es dir al igual que un servidor es un gran aficionat al fútbol i al futbet, el veia jugar al pavelló i savia de la seua validesa com a deportista. Però aquest pasat any aparegué al blog de l'Avinguda un xicot nomenat Xuso de Cervantes que ens va dir que ens seguia i s'havia fet l'ànim d'escriure.

A partir d'ahí comencí a conèixer a una GRAN, GRAN PERSONA!!!!, però no savia quina era la seua capacitat com a faller. Poc a poc aní calant-lo, ell fou el precursor junt a Spilberg del vostre blog i mireu quin èxit ha tingut, només teniu que vore les visites que porteu i part d'ixa culpa es gràcies a este gran faller.

Després vingué la Festa d'Agermanats i vaig tindre el plaer de trevallar colze amb colze amb, ja que ens toca en el mateix grup de trevall. No podeu imaginar-se la feina que ha fet este excelent faller per a què la festa fora una realitat, la seua capacitat de trevall es digna d'elogi.

Només vos demane cervantins que el cuideu perquè teniu un diamant que ilumina la vostra comisió.

Com a faller eres bonísim, però per a mi ja no eres un conegut sinó "amic" i ja saps que significa ixa paraula per a mi.

QUE GRANDRE ERES XUSO I NO CANVIES COM LA CERVANTES!!!!

Felicitats de tot cor i que disfrutes junt a la teua xiqueta i els teus d'un dia tan especial..."


Jose Daniel Lopez (Amic Fep - Falla El Portal)

Amics i amigues de la Falla Plaça de Cervantes, farà aproximadament quasi un any, a un bar de Sueca, vaig conèixer una persona que en presentaren com a Xuso. Ja havia tingut algun contacte en ell en el ciber - espai, era asidu a comentar articles que tant jo, com altres companys, anàvem escrivint al blog de l’Avinguda d’Espanya.

Desde el primer comentari que vaig poder llegir d’aquest xic, en va parèixer una persona centra i que sabia el que deia. Pareixia, als seus comentaris, que no estava molt entrant en el mon faller, que era faller de pocs anys i que no tenia eixia experiència fallera que moltes vegades quedava demostrada en altra gent..., però això era el que ell pensava...

A mesura que anava parlant, a mesura que anava involucrant-se en el gran projecte de la festa de germanor, anava mostrant tot el potencial que aquesta persona te, anava mostrat tot eixe sentiment i tot eixe amor que te, en primer lloc a la seua comissió i a la festa fallera.

En poc en doni compte que era una grandísima persona, i com no un grandissim faller, dels que tot President voldria tindre a la seua Junta.

Gràcies a eixe dia, tinc un grandissim amic, del qual en trobe molt orgullos, per tot el que m’ha aportat com a persona, tot el que m’ha ensenyat (encara que ell pense que no) com a faller, i tot el que ha fet per totes les comissions falleres de Sueca al ser un dels grans pilars que feren front a la festa de Germanor.

Amic, MOLTES FELICITATS, no exagere, t’ho mereixes... ERES MOLT GRAN!!!!!!


46 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

que orgullos el sentiras hui llegint este article, que tot el mon tinga paraules d'agraiment per a tu, la veritat que les poden tindre, no conec a ningu que el conega que diga algo mal de tu, tot son bones paraules.
Jo en lo poc que te conec puc dir que eres una persona exelent.
¡¡¡¡¡¡¡¡MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!

Xuso ha dit...

Açò no se fa, açò és a traïció!!! Spielberg, que jo treballe en més gent i no és plan de a les 8 del matí estar cara l'ordinador amb llàgrimes en els ulls...

T'ho has currat amic, mil gràcies a tots per les vostres paraules, no es mereixen.

Del que parleu... esteu exagerant, faller, quin faller si duc dos dies en la falla?? sols espere viure molts anys més per estar al costat de gent com vosaltres, que sou grans i s'apren molt al vostre voltant.

gràcies de nou, en especial a tu Carlos, de veres que m'has ficat el cor en un puny!!!

Xuso ha dit...

Aquest regal val més que quelsevol altra cosa material, vaig a tornar a llegir-me l'article....

Gracies
Gracies
Gracies
Gracies
Gracies
GraciesGraciesGracies

Natalia ha dit...

Moltes felicitats Xuso!segur que hui tindras un gran dia que acompanye a aquest mati tan emocionant per a tu.
Et desitje que ho celebres junt a la gent que mes vols i et vol i que faces molts molts mes i estigam tots per vore-ho.
FELICITATS!!!!

San Karrega ha dit...

calla mariquita!... Si t'ho mereixes... Felicitats de nou!!!

Amic fep ha dit...

He arrivat tard, comsabeu no curre per les vesprades. El meu granet d'arena va en cami, pero anem fent feina... MOLTES FELICITATS AMIC!!!!

Anònim ha dit...

Xuso MOLTES FELICITATS. Que bonic, jo també m´he emocionat, això que no anava dirigit a mi.
Jo la veritat es que fa poc de temps que tinc mes relació amb ell, supose que a partir de tindre que vore-nos tots els dies al casal, però compartixc amb tota esta gent eixos sentiments de cara a Xuso, és un encant de persona i la veritat es que a valgut la pena pasar temps amb ell.
UN BES I MOLTES FELICITATS.

Psdt: espere que com diu Spielberg tingam celebració aquest dissabte, no te vas a escapar, jijiji.

SPIELBERG ha dit...

De res. COm diu SAn karrega, t'ho mereixes, digues el que digues.

He afegit 2 felicitacions mes, el Fep i San Vala.

San-vala ha dit...

Amic Xuso F5, F5, F5... que encara no t'ha caigut totes les llàgrimes. Com saps tant el fep com jo, sols trevallem pel matí i no haviem vist el correu del amic Spilberg així que ho hem ficat hui.

Tot el que ficquem els meus amics agermanats i jo es poc per a lo que el mereixes amic...

En reitere MOLTES FELICITATS!!!

San-vala ha dit...

Per cert Spilberg, gran detall que es per una gran amistat...

Gràcies per fer-mos particips d'açò amic

Amic fep ha dit...

Home, treballem...

Per cert Xuso, he estat parlant en la meua senyora per telefon, li he contat el que estan fent i m'ha dit que et felicite... aixi que:

FELICITATS!!!!! (de part de la meua senyora)

Xuso ha dit...

Tu i el fep, pau... dos cabrons més!!! podrieu contar un xiste i mos riuriem en ves de contar mentides que mos fiquem a plorar...

Però de l'emoció i, com sabeu, tot amb carinyo, molt de carinyo i l'apreci que vos tinc i no sé si vos l'he demostrat fins la data, però si no és així, teniu clar que abans d'anar-me'n a l'altre món vos ho hauré demostrat!!!!

Vosaltres si que sou grans!!!

Gràcies de nou a tots!!!! estic abrumat

SPIELBERG ha dit...

Era el menys que podia fer per ell, després de tot el que s'ha compartit junt creia que era el mínim que podia fer, jo no era prou per a felicitar-lo i necessitava de tots vosaltres, que ja sou com de la seua familia.

Gràcies a tots vosaltres que heu col·laborat per fer possible açò.

sambori ha dit...

Xuso a mi també m´ha fet emocionar l´article i les col.laboracions.
Es nota com t´aprecia tot el món,no s´han quedat curts d´adjectius qualificatius però la veritat és que no en sobra ningún.
Eres tal qual t´han descrit:bon faller,bon amic,bon novio(ja per poc) i sobretot bona persona.
Jo també et dessitge el millor en aquest dia .
MOLTES FELICITATS!i segur que ho celebrarem!!!!

rojuel ha dit...

Et mereixes açò i més Xuso, MOLTES FELICITATS!!

Anònim ha dit...

La veritat es que no se que dir més, que no hagen dit ja. Crec que no fa falta, perque tu saps massa tot el que pense. El que més m'agradat es lo del diamant. Quanta raó tenen. Tu saps que la teua xiqueta es un troset meu molt especial, i m'ompli de satisfacció dir que en el poc de temps que ens conegem ,tú, ara també ho eres. I aixó es per que eres com eres.
Jo sempre dic que hi ha molt poquetes persones tocades amb un don molt especial: fer feliços als demés. Al llarg de la meva vida he fet una llista (molt curteta) d'eixe tipo de gent, i et puc assegurar que tu ja fa temps que estás en ella.
No dic res més que m'emocione.
MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Montes felicitats Xuso!!!
Crec que ja no hi han paraules per dirte res mes eres gran, segueix aixina.
Ah! ves ficante les piler que ja el queda poc per casarte i cagarte con diu el dit, encara que t´endus una xica molt especial.
Un beser i felicitats.

Anònim ha dit...

Moltes felicitats i que cumplisques molts mes.

*
| *
* === |
* | ========= *
| =============== |
=====================
=====================

Anònim ha dit...

res el dibuix no ha ixit, Moltes felicitats

SPIELBERG ha dit...

Era una tortà?

Anònim ha dit...

si spilberg

Xuso ha dit...

Moltíssimes gràcies a tots, la veritat és que no sé que més dir-vos... tot açò a mí em supera, ja sabeu tots que sóc una persona algo reservada, no?? o això me diu la gent, però en estos moments els sentiments estan a flor de pell...

Per damunt de tot, considere que tindre la vostra amistat, per a mí és un orgull i com un tresor que no m'agradaria mai perdre... i que perdeu un sol segon del vostre temps per a dedicar-me unes paraules a mí és tot un honor i un privilegi.

em senc afortunat!!! gràcies de nou!!!

Xuso ha dit...

gràcies per la tortà, how to fish!! ara la talle i repartixc!!!1

Amic fep ha dit...

I el champagne???

Xuso ha dit...

He fet una comanda a la reserva privada de dom perignon de tres trailers, estan vinguent en estos moments per carretera, quan arriven a Sueca, no patiu que jo vos avise!!!!!

SPIELBERG ha dit...

I alguna botella de casalla no hi haurà? Per no perdre el costum? I un poc de whisky?

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Xuso!!!
La veritat es que ens coneguem poc, pero es veu de lluny que eres un trosset de pa dels que hi han pocs, i que et mereixes tot el que s'esta dient de tu. Em sume a la llista de persones que diuen que eres molt gran, perque per tot el que he vist fins ara que has fet, t'ho has guanyat.
Passa-ho molt be!!!

Anònim ha dit...

EY QUE QUASI ARRIBE TART PER A PODER FELICITAR AL FIGURA MES FIGURA QUE TENIM A LA FALLA CERVANTES.... I AMB MOLT D´ORGULL ¡¡¡ Xuso eres gran en tots els aspectes, com a faller, com a persona, com a amic, com a treballador.... no se, eres una persona molt molt especial¡¡¡¡ perque si no fora per tu.... quin xic ens cuidaria a nosaltres al playback? no se, crec que no et puc ja dir molt mes, a mi també m´han fet emocionar al llegir tots els comentaris i l´article que t´ha escrit l´Spielberg.... segueix així, treballant per la falla i seguent com eres, tens tanta paciencia que tens el cel ja guanyat¡¡¡¡ eres un GRAN GRAN FALLER... ja voldrien alguns ja¡¡¡¡ saps que te tinc molt d´apreci i que poc a poc ens anem coneguent, si eres un poc reservat... pero eres tan sincer i bon xicot... xe que si que eres un CRACK i punto¡¡¡¡ (colli Saletes el rabo et caurà ehhhhh) un beset molt fort

Xuso ha dit...

gràcies rous, gràcies Deme, em pensave que no em quedaven més llagrimetes..... vaig a agafar una conjuntivitis tant de refregar-me els ulls!!!!!!

SPIELBERG ha dit...

No tens massa lluny el metge, no passa res si canvies d'habitació

Anònim ha dit...

moltes felisitats xuso no te conec pero no mes llexint els teus comentaris ja me pareixes una gran persona i gran faller un bes

Anònim ha dit...

moltes felisitats xuso no te conec pero no mes llexint els teus comentaris ja me pareixes una gran persona i gran faller un bes

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS XUSO!!!!!
LA veritat es que jo tampoc havia tractat massa amb tu, fins que comensarem amb els play-backs, pero només en un ratet que passem amb tu, ens demostres com eres: tan graciós, ARTISTA, simpátic,i sobretot treballador!! Ja t´ho vaig dir en alguna ocasió quan als play-backs, pero ara tambe es l´ocasió: ERES MASSA!!!

Gracies a gent com TU aquest any será, sobretot per a mi, inoblidable.
Moltes gracies per ser com eres i MOLTES FELICITATS...!!! Que et mereixes tot el que et diuen i molt més.

Anònim ha dit...

Per cert, només es curiositat, però, perquè et diuen Xuso? Si el teu nom es Jose?

Anònim ha dit...

Jo també vull felicitar-te!
Vaja coincidència nàixer el mateix dia que el príncep d´Astúries!!aixó ha de ser alguna senyal,je,je!
Però el que tots sabem és que un bon príncep s´endurà Sales,vaja sort que té en tindre´t prop!
Compartixc tot el que t´han dit abans i a seguir així.
Jo també al igual que Marieta té conegut més a fons des dels moments que hem compartit assajant per al play-back i confirme que eres tot un ARTISTE,cosa que ja sabia des de que l´any passat et vaig veure assatjant el sainet.
Ah!I com diu Ivana ja ens diràs la fòrmula per poder acudir a tot!
FELICITATS!!!!!!!!!I ja ho celebrem a Vinaròs!

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS...XUSO..el dessitge el millor..t'ho mereixes perque a poquetes persones els pot aplicar tots els adjetius positius que hi han al diccionari...mua!!!

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS XUSO! DE MARCOS E ISABEL, JO NO ET CONEC PERSONALMENT PERO PUC VORE QUE ERES UNA PERSONA MOLT VOLGUDA PER TOTS!

Xuso ha dit...

Molt de paraula bonica, però ningú s'ha parat a dir-me la veritat: lo guapo que soc, eh????

fora conyes moltes gràcies a vosatres també, lol de xuso ja t'ho contaré quan et veja Rous, no és cap misteri.

Marieta m'alegre molt que pugues dir, que contribuïm en que aquest any siga especiel per a tu. Així ha de ser, i te desitge lo millor...

Gràcies a tots!!!

SPIELBERG ha dit...

Per a dir-te lo guapo que eres ja està ta mare i/o Sales. La resta de coses no te les diu ta mare.

Anònim ha dit...

Xuso, només ens coneixem de creuar-nos per el ciber espai, així i tot, et desitge tot lo millor en aquet aniversari! Ja em convidaràs a un Blody Mary a un lloc especial que t'ensenyaré ara quan vingues a NY!
Happy birthday!!!!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Xuso de part de el panaeta y la picanya ya teu han dit tot ya no keda res pa dirte sols dirte k en cumplixques mols mes moltes felicitats en este dia tan espesial besets

Anònim ha dit...

FELICITATS XUSET,

Xuso ha dit...

gràcies Madein!!!!!

Lidia ha dit...

Moltes felicitats des d'Oliva!!!!

Anònim ha dit...

EH XUSO QUE FALTAVA IO.ROSENDO.
La veritat que aunque vaig ser dels ultims en alegar agermanats 2007 entri i vaig ser molt ben acollit per tots en espcial per tu Xuso cervantes eres en ejemple a segir en el mon faller fallers co tu pocs i moltes felicitats en elte 28 aniversari i moltes felicitats per el pas que vas a pegar dasi 3 mesos i que sapies que asi tens a un amic pa lo que vullgues .Perdona el retras per estic molt liat .graces per tots els moments agradables que hem pogut compartir.

Xuso ha dit...

Eres un monstruo Rosendo, la veritat és que jo no et coneixia de res, no t'havia vist en ma vida, però ha segut tot un plaer descobrir lo gran persona que eres i el amor que sents pel mon de les falles. Al igual que tu, et dic que ací me tens per al que faça falta.

GRàcies per la felicitació amic!!!!