http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 15 de gener del 2008

A triomfar...!!!!!!

Sabeu aquella sensació que tens al gitar-te que ja saps que no vas a pegar ull en tota la nit, com quan eres menudet i tenies excursió al dia següent amb el cole... pues igual... jo ahir em vaig gitar, després de passar tot el dia pràcticament al casal, i tenia eixa sensació, eixe nuc en l'estòmac. Perquè sé que hui és un gran dia.

Un gran dia per a tot eixe grup d'artistes que te la falla, les artistes de l'espectacle i els artistes del decorat i la posada en escena. La il·lusió que va a ficar hui la falla Cervantes delt l'escenari, del sempre xicotet CM Bernat i Baldoví, és molta. Hi ha molta qualitat, en menuts i majors i en tota la mostra en sí.

L'expectació és màxima, totes les entrades ja han sigut repartides, estarà plé fins la bandera, com sempre. I sols em queda desitjar-li tota la sort a aquest grup de gent que s'ho mereix tot. Perquè jo personalment he estat dia rere dia al casal vejent l'esforç i el sacrifici que s'ha dut a terme, en tots els aspetes. Així és que per a mi ja ho heu demostrat tot, qualsevol error que puga haver en el "Lido" SEMPRE SERÀ SECUNDARI.... Sou les millors xiques... (i tu també Xurret!!!!)

Molts ánims i a rebentar-ho tot!!!!!!!!!!

15 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Ja està açí, ja ha arribat. Com van els nervis????
Xuso jo també he dormit fatal. Però estic ben segura de que tot eixirà perfecte.
Jo ja estic satisfeta, sols de sentir el recolzament de tot el públic que teniem ahir en el casal, ja en tinc prou. Al menys per a la nostra gent, som els millors.

SPIELBERG ha dit...

NO es preocupeu que segur que aneu a fer-ho perfecte. Ho porteu molt treballat.

Xuso ha dit...

Pues si et soc sincer... fins ahir estava molt tranquil, però hui ja és altra cosa... hui ja estic un poquet nervioset, encara que com diu Spielberg ho tenim molt treballat... és inevitable al vore que ja ho tenim ahí.
La veritat és que, després de l'experiència de l'any passat, has de ficar-li molta intensitat al ball, ja que la cançò passa molt de pressa i et quedes amb ganes de més....

Spielbertg recorda el canó de mà que ja tinc cañonero oficial...

sambori ha dit...

Sí Xuso eixe nervioset que no et deixarà dormir és el que tindràs el pròxim 18 d´abril!!
Però són els nervis del triomf ja voreu!
Ànims que segur eixirà tot perfecte!Perque sé que esforç i ganes no han faltat!
Segur que aplaudiments no vos en faltaran,ja m´encarregue jo.

SPIELBERG ha dit...

No será el mateix nerviosisme, segur que el d'aquell dia es passa millor.

Xuso ha dit...

4 casalles ajuden molt!!!!!

Anònim ha dit...

motlta sort a totes i tots¡¡¡
tranquils que sou les millors i aneu a per totes¡¡¡
hui combollet de playbaks¡¡

Xuso ha dit...

San casalla no xilles molt que t'ixirà carmen disparà!!!!!!!!!!!!!!!! i montarem un numero de por jajajajajaja

Anònim ha dit...

Estic mirant que el nervioset és col.lectiu,però d´ací no res ja estem allí dalt i ens ha passat tot!
Tal volta com diu Xuso masa ràpid,tant de assajar i en poc més de 8 minuts que dura la nostra cançó haurem acabat!Així que molta força perque estic segura que ens ha d´anar molt bé!!!

Carlos Miragall ha dit...

Tranquils que ixirà tot bé. i sinó, traqnuils que sempre estic jo per a fer el ridícul. Jeje.

Xuso ha dit...

quan de temps amic bola.... no he tingut ocassió de vore el video del teu play-back, sols alguna foto. Però ja m'han dit que triomfares, bandoler.. jajajajajaj... Per cert, la boa i les malles et queden molt be!!!!

San-vala ha dit...

Només vos put aconsenyar que disfruteu de cada moment, perquè pasa volant i quant seu donat conter ja s'ha acavat tot, jejejejeje

Com diu Xuso cuatre casalles van molt bè. Jo personalment en vaig fer dos xupitets al cau pintant-nos i després al Lido portaven botelles de casalla en llima i funcionà molt bè. No per engarrofar-me sinó simplement anar content i perds tota la vergonya...

Vos desitje sort i que disfruteu de cada moment i com diu el Boleta tranquils que per a fer el rídicul ja estem nosaltres, jejejejeje

sambori ha dit...

Bola jo sí que he vist la teua actuació i t´he de dir que tú i les teues amigues ho fereu molt bé.
En vore´t presentar la cançó amb el fantàstic vestit ja en vaig tindre prou.
Un 10 per animar-se a eixir.
Ojalà a la nostra falla agafaren molts exemple i es feren l´ànim que sinò explotarem masa a Xuso!

maretta ha dit...

que tingau molta sort, segur q vos ix molt be!

SPIELBERG ha dit...

Bola, San Vala, vosaltres no fereu el ridicul, ja els agradaria a molts poder pujar dalt d'un escenari i fer una actuació així. Memorable.