http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 20 de novembre del 2007

Mireu que mono que va.

I que ningú agafe "mono" per animal salvatge, tal vegada quan es fassa major i si li sembla a son pare, podria ser, o no?.


Deixant-nos de banalitats, ací vos fiquem algunes de les fotos (les altres estan en esta carpeta) que ens ha enviat Ivana del nou falleret, Vicent Nicolas, amb la seua samarreta amb l'escut de la falla al cor. Mira que queda be, i mira la cara de felicitat que fa sa mare.

Ara sols ens falta una foto de Vicent amb son pare, que aquesta encara no la tenim. En tenim amb sa mare i amb les ties, fins i tot amb Winny de Pooh, però amb son pare no.


Volem vore al Bou agafat al seu xiquet, veritat que si.

15 comentaris (Afegix el teu):

sambori ha dit...

Aixó ,a vore si conseguim vore al pare!!!però he de dir que a Deme li senta molt bé tindre al nebot!!!
i ja que com dius Spilberg les fotos les ha fet Ivana,no estaria gens mal que ens enviara alguna d´ella i Vicent(no el seu home,je,je)sinò amb el xiquet ,que ens costa molt últimament vore-li el pèl per ací.
Per cert Noelia cada dia està més guapo eixe xiquet!

Anònim ha dit...

Haveu vist que requeteguapet que esta el meu nebot¡¡¡¡ (ja se que esta lleig que això ho diga sa tia) pero la veritat es que es moníssim¡¡¡ i es tan bon xiquet i tan tranquil, que això val tots els diners del mon¡¡¡
Amb tot el que li fiquem esta guapet, pero no em podreu negar que es un gust vorelo amb la samareta de la falla que li hen bordat, per a que vaja acostumanse a això de ser faller desde ben menut, ja que a la nostra família ho tenim mamat desde ben menuts (si no que li ho pregunten a Josep, Adrià, Andreu... o inclus a totes les seues ties i tios, que en som molts)gracies a Ivana per eixes fotos, i jo estic dacort amb Sambori, i ja tenim ganes de vore a Ivana i a Vicent amb unxiquet o una xiqueta¡¡¡ va Vicent avore si....que en el rellano fan falta xiquets que els meus nebots s´aburriran¡¡¡aaaah¡¡¡ i Blay i Desi igual, no es penseu, que va també per vosaltres... ara a per la xiqueta¡¡¡

Anònim ha dit...

BUENO QUE REGUAPET ESTA.GRACIES A TOTS PER ENRECORDARSE DEL NOU FALLERET PERO NO SOBLIDEU DEL SEU XERMA JOSEP QUE TAMBE ES MOLT FALLER ENCARA QUE UN POC PONSOÑA.TAMBE DIR A TOTA LA GENT QUE EL RELLANO SA POSAT A TREBALLAR PER AUMENTAR LA FAMILIA.UN BESOT.

Anònim ha dit...

Vaja que sí, Vicent està preciós, és una monà.
Deme perquè te que estar lleig que ho digues tu, la veritat que sure, i tu no has dit ninguna mentira.
Tenim un nou faller molt bonic.

Anònim ha dit...

Hola a tots!!
La veritat es que fa molt de temps que no escric a la web, i ja era hora. El divendres que per fi vaig poder anar a la reunió li vaig dir a Xuso que esta setmana sense falta escriuria.
La veritat es que si no se ma vist el pel, no ha segut per gust, ja ho sabeu tots. Però ara a muerte com sempre.
Vullc aprofitar per a donar les gràcies a tots per preocupar-se per Héctor, es molt d'agrair. Tant jo com tota la meva familia sabem que haveu estat ahi.
Però ara com ja he dit, a muerte, que ja pareix que està tot molt be.
Gràcies a tota la family fallera.

Anònim ha dit...

Ah!
Per cert les fotos les ha fet la propia mamá.
Haveu vist quin bombonet. La veritat es que ho estem disfrutant molt perque el tenim a casa.
Ah, i Dessi te raò, això està en marxa, el que passa es que tot no arriba tan rapid com volem.
Jo de moment me conforme en ser tía, que encara que en el rellano no tenim res encomanat Jessi i Héctor si, el que passa que lo seu es un poquet més costos, però en fi, ja queda menos.

Anònim ha dit...

Cris agafa forÇa que anem a guanyar al parxis¡¡¡¡ tinc eixe presentiment¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Mira que li para bé la samarreta amb l'escut de Cervantes!!!.
Jo crec que no n'hi ha xiquet ni per començar!!.
Ja voreu pròximament més fotos de Vicent amb el biberó.

Tenen molta feina en eixe "rellano".Què vinguen xiquets i xiquetes , què són l'alegria de la festa!!!

Anònim ha dit...

QE NEBOT MES BONICO TINC,LA VERITAT QE QE GRASIA AN TINGUT PA FERLOS EN TINC UN MORENET UN ROGET Y UN RUBIET,ARA FALTA LA BESONA DE LA MEUA PRIMA DESI JAJAJA Y JA EU TINDREM TOT EN LA FAMILI,UN BESET PA ELS MEUS XIQETS,Y CANBIANT DE TEMA LA MERCHE Y YO EM PERDUT AL PARXIS PERO CRIS Y DEME AN PASAT PER ARA,DESDE ASI LES FELISITE YA,APREPAREUSE PA EL DIMECRES GOLFES UN BESET

sambori ha dit...

Ivana m�alegra vore�t de nou per ac�!
Ay mare eixe rellano s� que t� feina!!i segur que aumenta molt prompte!i ara ja toquen xiqueteees!
No vull pensar en uns anys,que ens sobrar�n F.M.I!ara tranquiles i a la marxa que tot lo bo costa!
Vane dimecres m�s i ja sabem com es Merxe quan es posa al parx�s,no hi ha qui la pare!

Anònim ha dit...

NO SAMBORI EL DIMECRES MERXE Y YO NO JUEM YA,EM PERDUT JAJAJA LA MERXE NO TENIA LA SORT DE CARA,LES QE JUEN SON CRIS Y DEME

Anònim ha dit...

Ey prima has vist, som unes campeones¡¡¡¡ la veritat es que ahir tinguerem la sort de cara Cris i jo¡¡¡¡

Anònim ha dit...

PUES SI ARA APREPARARSE PAL DIMECRES CAMPEONES

Anònim ha dit...

Ye que jo no estaba en esta conversació, clar que si, no ho dudeu. Deme i jo anem a debutar en el campionat d parxís com toca. Ah companyera?????????

Anònim ha dit...

Creia que havia fet un comentari, pero no el trobe, bueno era dir-vos, que m'estrene com a comentarera ( no crec que es diga així) demanar-li disculpes a Spielberg per haver fet comentaris abans en el blog de la falla el portal, ja que en tota Sueca sols et conec a tu.
Bueno i esperar a que arrive el dia 1 per vore'ns, ja que has de vindre a la presentació de Junta Loca d'Oliva, li ho has promés a David, vine o de faller o de particular o com vulgues, pero vindre has de vindre.
I a més ixint ell de fallero!!!