http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 12 de juny del 2007

Som una falla jove...

Al vore al meu tocayet Josep a l'escut de Cervantes, no puc més que sentirme orgullós i molt feliç, de veure com esta falla, que fa alguns anys estava una miqueta estancadeta, està cresquent d'una manera exponencial.

I quan em referixc al creixement, no parle de les coses que s'estan fent a la falla, que cada vegada són més i més interessants, no. Parle del motor de qualsevol assocació de hui en dia, que és la joventut, la carn fresqueta... i, hui per hui, en la Falla Cervantes, dispossem d'una gran i variada cantera.

Molts xiquets van córrer les falles passades pel nostre casal. Molts xiquets eixíen als passacarrers, en numeroses ocasions els fallers més grandets ens les veiem apurades per anar sortejant els carrets que les mares i pares espentàven orgullosos per la nostra barriada. I això és un gust, al menys per a mi, veure com la teua falla està repleta de falleretes i fallerets, que vas a veure creixer any rere any, i van a aprendre de tota la comissió el sentir faller, l'amor per la seua falla i la seua festa i en definitiva, el respecte i la convivència dins de la gran família fallera de Cervantes i de Sueca, ja que el col·lectiu faller a Sueca, està cresquent a pasos agegantats...

I després d'alguna que altra notícia que corre per ahí... a l'any que ve hi hauran alguns fallerets o falleretes més pel casal i, més casaments que s'han produït en el present any i en els pròxims que vénen... enhorabona a tots, i espere que l'alegria que hui desprenen tots estos fallerets i falleretes i que ens contagien a tots i ens motiven per a que la falla cada vegada cresca més, no pare mai i que vaja a l'alça.

Fallers, hui em senc orgullos de pretànyer a aquesta comissió, enhorabona a tots!!!!

P.D.: Després d'una conversació que tinguerem amb el president de la comissió el passat divendres abans de la reunió, vos podem comunicar que algunes de les identitats cifrades al blog ja estem descrubrint-les, oi que si 'El Faller'?? estem treballant en elles, jajaja i quan tinguem les identitats penjarem una foto de cadascú amb el seu pseudònim al peu de foto, açò s'anima!!!!!!

20 comentaris (Afegix el teu):

SPIELBERG ha dit...

Jo sols espere que no passe el mateix que fa uns anys, quan jo era un xiquet. La nostra comissió tenia moltissima gent jove i xiquets però poc a poc eixos fallers anaren borrant-se i canviant-se de falla.

Espere que aquesta nova generació siga la que porte la falla d'ací no massa anys, quan nosaltres ja estigam massa majors per a tot açò. Segur que no m'equivocaré.

Anònim ha dit...

Spielberg, segur que no t´enganyes en això que acabes de dir, els xiquets que avui tenim a la falla, ja la viuen tant o més que nosaltres, ara no és com abans, quan nosaltres erem xiquets.
I Xuso, me encanta la idea de descobrir a eixa gent, perquè alguns els tinc clars, però altres, no tinc ni idea de qui puguen ser, i estic intrigaíssima.
Tots els divendres quan anem al casal, abans de començar a ballar, el primer que fem es xarrar-mos els descobriments de la semana.

Xuso ha dit...

Hola Cris, doncs els adelants o pesquises que anem tenint seria convenient que ens les passares al mail, i així juntem informació per a la foto de nicks bloggers!!!!!

Anònim ha dit...

Clar que sí, però els que nosaltres anem descobrint segurament vosaltres ja els sabeu, millor ho parlarem, que Amparo en sap amanta, a mí no deixa de sorprendrem, pareix un investigador.
Fotos de algún d´ells que jo conec si que vos puc facil.litar, anem a ello, hui les busque.

San-vala ha dit...

Molt bon article Xuso, jo en la meua falla com saps tambè vaig escriure un article sobre els xiquets i l'alegria que li donem a la falla. Un arbre s'adreça desde petit, la meua idea al igual que la vostra que segur que la compartiu es fer sentir als nanos el mateix amor que tenim nosaltres per la nostra falla, però després el destí fica a cadascú en la falla que tenia destinada.

A la nostra falla hi ha un xiquet que es fallero desde que va nàixer i la seua mare ha segut Fallera Major i el seu pare President un montó d'anys, pues ell vol anarse'n a la Sucro perquè allí té a tots els amics de clase i de cuadrilla. ¿Que pots fer?

Per cert jo tambè he sigut un d'ixos xiquets que era de la Cervantes. Vaig ser faller durant un any, crec que tindria 7 o 8 anyets...

SPIELBERG ha dit...

I si no m'equivoque passaves cartons amb companyia meua i d'algú més. I ara no hi ha forma de trobar xiquets per a que els passen.

San-vala ha dit...

Perquè estan més espavilats que nosaltres i volen jugar a fútbol, a la Play...

Si algò de cartons en sona, però teu put asegurar...

Anònim ha dit...

LO DE PENJAR LES FOTOS EM PAREIX UNA IDEA GENIAL, AIXÍ COMENçAREM A CONEIXER IDENTITATS OCULTES I A FICARLOS CARA A TOTA SSTA GENT QUE TANT COLABORA I COMENTA A LA NOSTRA WEB.LA VERITAT QUE DONA MOLTA SATISFACCIÓ EL VEURE COM A ENGRANDIT LA NOSTRA FALLA EN JUVENUT I MENUDETS, I QUE PAGATS QUE ENS SENTIM TOTS QUAN ELS VEGEM ALS PASACARRERS LLUINT ELS TRAGES QUE AMB TANTA SATISFACCIÓ I ORGULL ELS REGALEM ELS SEUS FAMILIARS I CONEGUTS.ES UNA ALEGRÍA EL VORE LO INCULCAT QUE TENEN DESDE BEN MENUTS QUE SON FALLERS DE LA FALLA DE CERVANTES

Anònim ha dit...

Hola familia ja estic açi una setmana més, vaig a escriure unes parauletes.

Si no recorde mal estic en la falla mes de 20 anys, la meva falla, la millor, i han passat molts presidents, moltes persones noves i moltes que s´han borrat, però sabeu que , el que sempre queda es la falla.

"Sempre queda el col.lectiu i la unió de tots nosaltres que desitgem que la falla funcione"

En el meu recod queden els primers anys de fallers, em pensava que s´acavaba el món volia estar en tots llocs, eixir a tot, moltes bromes que he gastat i moltes que me´n han fet a mi i al meu grup.

Per que i no vullc que penseu mal ¿ en quina falla quant aplegue falles no hi ha grups?, per ixa aproximitat en la vivenda habitual, per la familia, per els nanos que fan que els pares de familia s´ajunten mes entre ells, per les formes de pensar, per les formes de divertir-se que gasten uns i altres i tot va relacionat en el ritme de vida que portem, abans tot era pensar en falla al que en realitat li importava, i ara en aquest temps degut al ritme de vida si anem a la falla a fer el Rally, a fel l´escenari a ballar per als Play-backs etc....... hi ha dies que no veus a la novia/o o a la dona/home etc.......

Açò es el bonic de la falla que encara que vatges i no veges als teus eixe día, en el casal per poqueta gent que sigam mai estàs assoles " LA FALLA UNIX", i a demes olvidem els mals rotllos entre nosaltres, ja que crec que encara que nosaltres discutim no hi ha ningún faller que vullga el mal per a la falla, però així i tot hi ha grups però crec que ningún de tots els grups vol el mal per a la falla, la meva falla i la de tots els "CERVANTISTES".

En açò que he dit que hi han grups espere no ofendre a ningú, ja que com he dit abans crec que ningún grup fa mal a la falla, de totes maneres es la meva manera despressar-me i de dir el que pense de la falla, i cadascú que agarré el que més li interesse.

Be sols em queda dir als fallers i falleres que desitge que la falla funcione cada día més i per aconseguir-ho necessitem la unió de tot el col.lectiu i donar-li a cada cosa la importància que te i res més.

LUIS eres grandissim que sort te la meva amiga Amparo el GUISSOPO del divendres bonissim, eixa tomateta, ixe embotit, ixa costelleta impressionant.

SPIELBERG ha dit...

Gràcies amic per les teues paraules que tens a be dedicar-nos de tant en tant.

Crec que un comentari d'aquestos deu anar al centre del blog com un article més i sols com un comentari.

Se que si et demane que en fasses un i que l'envies al correu no voldràs ja que podriem averiguar la teua identitat, però si no et molesta voldria penjar aquesta reflexió com un article, puc?

Anònim ha dit...

Amic faller!:
Ara si que m'has sorprés!!!!.
Con què probares el guisopo?????.
Estaves el divendres a la reunió.... I no sabem qui eres?????. Açò també està bo!!!.
Pensant ,pensant , tots els que estaven cara el guisopo,l'altre dia,el dia de la paella, tots estaven intrigats en qui era l'amic faller,és a dir tots confesaven que no hi era ningun d'ells .
Però ara que pense ,el dia de les mandonguilletes ,llonganisses amb tomaqueta i pimentonet,si que estava un gran faller molt amic del meu home i meu ,que és precís estar a totes les reunions.
A què no m'enganye?????
A què ja sé qui eres????.
Puix cal felicitar-te ,perquè expreses molt bé els teus sentiments , també te sort la teua dona i la teua filla,perque fas molt de paper.
Jo no vaig a dir qui eres si tu no dones el teu consentiment,o pot ser que ja sapien tots la teua identitat i jo m'acabe d'enterar.
De totes maneres FELICITATS.

Xuso ha dit...

No impossible, l'amic faller no estava al guisopo del divendres passat, ho diu per despistar... si no és així ja m'han tirat per terra totes les meues pesquises!!!!

Per cert amic faller, gran reflexió, però com molt be diu el mic amic spielberg, comentaris així mereixen un article, a vore quan ens deleites!!!!!

Anònim ha dit...

Amics poc a poc vos anire donant pistes, i tingueu amb compte que sempre seràn bones no jugaré al despiste.

1- Amiga i fallera Amparo vas un poc despista.

2- Amic xuso vaig anar encara que vaig aplegar tard, vaig poder probar el sopar de sort, i de les sobres de un dels meus amics.

3- Amic Spilberg se que totes les setmanes intentes que ho envie, pero tu mateix ho has dit ( crec que es massa prompte per a que em descubriu), publicao sempres que vullgues.

Em conecte tots els dies pero sols escriure una vegada a la setmana, gracies amics

Anònim ha dit...

per el que vec he servit de font d'inspiracio per a fallers d'esta falla.......

Amic fep ha dit...

Ahi Rodabars!!!!!!!! Ja te plagien i tot!!!!!!! Que bo eres...

Anònim ha dit...

Xé, com va el calor?. Ete divendre no hi ha guisopo? Aço en comte d`un blog ja pareix una agenda culinària !!
A qui ja fa temps que no veguem pel blog és a Pan J.R. i també m`agradaria que el nostre PRESI es decidira a escriure per ací, Andres animat!!

Anònim ha dit...

Ja m´habeu despistat, jo tenia una xicoteta idea de qui podia ser el faller, i ara m´he perdut, bueno a mitges, crec que no vaig mal encaminada, si seguim aixi, dins d´un temps ens podrem dedicar a l´investigació.
Rodabars, el divendres vaig vore a la teua xiqueta en acció, és una canya, faena tens, per als playbacks ens la podries deixar.

Anònim ha dit...

de segur teniu xiquets de sobra per als play-backs!! i si no ja saps animat a augmentar la comissio,jajaja

Anònim ha dit...

Xiquets en tenim molts i molt bons, si no que m´ho diguen a mi, per la meua part dude que augmente la comissió, de moment. Lo dels play-backs ere un dir, ho va fer molt graciós, tens una xiqueta molt bonica.

Anònim ha dit...

Amic faller :
Reconec que sí que estic despistada de veritat!!!!.
Pense amb tots els que estàveu cara el guisopo i veritablement no sé qui és l'amic faller.
Acabe de perdre la pista ,però dona igual,ara ja sabem que és dels que s'assenten al guisopet.
Quan vullgues ja et descubriràs.Ara, si que vull que ens aclarisques una coseta:
Per què dius que sols escriuràs una volta a la setmana????.
Te ho ha recomanat el metge ???,o és per a tindre millor la font d'inspiració????,o ... és per això de que :"UNA REGLA MANTÉ UN CONVENT"
El que veig clar és que tu sense donar-te compte aquesta setmaneta ja has ecrit dos vegades seguides.Per què serà????
Serà el calor???.O..serà que també vas enganxant-te??????.
Açò continuarà.T'esperem.