http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 20 de juny del 2007

Qui se'n ve a sopar?

El grup de ball, estem organizant un sopar de fi de curs, els nostres mestres en han informat que el dia 29 de juny se fa una exibició d'academies a la Sala Canal de Valencia, i nosaltres com no anem a voreu, ja que Jesus i Sara tambe van a ballar i despres de les exibicions es pot ballar per lliure.

Desde aci volem animar a tota la gent que li agrade el ball a que s'anime a vindre en nosaltres que de segur que seu pasem de lo mes be.

Estem intentant anar en autobus, tot depen de la gent que s'anime.

ANIMEUSEEEEEEEE.


Dolores.


Article enviat a FPCERVANTES07@HOTMAIL.COM

13 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Dolores, de lujo, perque jo ho tinc a mitges d´escriure desde el dilluns i encara no ho havia pogut acabar i molt menos enviar, la faeneta, que ja necesitem vacacions.
Vaig a unirme a ella per a que s´animeu, segur que ens ho pasem de categoria.

Anònim ha dit...

Dijous 21/06/07

Hola amics fallers ja estic ací una setmana mes, em tiraveu de menys?

Bo anem al lio que es el que ens agrada:

REFLEXIONS ENTRE ALEGRIES I TRISTESES:

LES ALEGRIES: Són totes desde que comença el exercici pas a pas, reunió darrere reunió, seguiment de totes les activitats de la falla, contractacions de les quals ens van informant puntualment, el veure la col.laboració de tots uns en una cosa i altres en altra, sempre amb il.lusió i en ganes de que tot ixca bé, el vore quant acaba la reunió eixe ambient uns jugant al truc i altres al parxis etc....... eixe es el sentiment faller que tinc, ara bé el més gros que es el que ens te que fer reflexionar:

LES TRISTESES: Les tinc i són varies, no vaig a nombrar a ningú però de segur que se´n adoneu de qui parle.

Eixa tristesa de quant entres al cau faller i tire de menys a eixe gran faller treballador, honrat i fidel a la seva falla, que ha passat per tants càrrecs i sempre ho ha fet de puta m..., amics del xicotets, dels grans i de les dones, ajudant a tots els presidents que ha tingut mentres era faller, REFLEXIONEM ¿ Per que se´n ha anat?

- ¿Per treballar per a la falla? NO
- ¿Per mals rotllos? NO

jo pense no haurà segut perque en algún moment s´ha vist mes a soles que la una sense que ningú l´ajudarà,quant ell mai ha demanta ajuda a ningú mi els demes sols per parar una taula o netejar una cadira ja estem renegant i demanant ajuda.
Pensem en el que esta passant encara que tinc que dir que personalmant crec que el recuperarem.

Altre no menys important que aquest:
Podria caure mal a mes de un, de altres era amic però el que tinc que dir es que també el tire de menys i no jo sols la quinta dels mes vells i les nostres xicotes crec que també, eixos ratros que els ha fet passar en els asatjos dels PLAY-BAKS ( a les xicones) i eixos ratos en la cavalcada del ninot ( D. Jesus;Cabut;A pan;Blay;Eloy;Hermida;A pan jr;Corberot;Droga;Colecha etc...) aquest any fins a les dones.
¿PER QUE SE´N HA ANAT?

-l´hem deixat de costat?
les seues pretensions tots sabiem quines eren (J.L.F). el únic que tinc que dir que ells se´n han anat i en ells dos grans falleres ( Mª Jose i Noelia ), desitje que torneu açò sols es l´opinió d´un faller.

Spilberg publicau fora.( m´he quedat esperan-te)

Anònim ha dit...

Quanta raó, amic faller se´n ha anat una gran família fallera, jo també soc de les que pensa que tornaran, perque quan portes una cosa a la sang,com ell porta la falla, no crec que siga tan fàcil deixar-ho de costat. Igual li fa falta una espenteta de tots nosaltres.

Anònim ha dit...

A este faller anònim dir-li que te molta raó, en realitat se li tira molt en falta tant a ell com a M.José, una persona d´allò mes divertida i sempre disposta a ajudarnos en tot, sobretot en tallar-nos tota la tela per als playbacks, ojala algun dia els vegam entrar per la porta del casal com a fallers, perque com a amics sempre les tindran obertes.
En quant a l´altre faller dirte que a la novia li diuen Vane, no Noelia i ja fa anys que les que hem portat el playback endavant em sigut les xicones que hem participat(sols es una opinió personal)pero espere que no malinterpreteu ni sásignen feïnes sense fer-se, si ja no esta a la falla els seus motius tindrà.De tota manera sempre seran benvinguts al nostre cau. ARTURO ET TIREM EN FALTA¡¡¡

Anònim ha dit...

Ey Cris, que be seu monteu¡¡¡ jo també vullc anar, pero no tinc parella... segur que la festeta serà tot un èxit, m´ho pensaré.Ah¡¡ recorda´t de durme les fotocopies que em digueres a la reunó.
Sobre el comentari del faller,enhorabona per la reflexió, tens molta raó en el que dius sobre Arturo, hi ha que cuidar mes a la gent que en realitat treballa per la falla i es fa de voler,esperem que torne prompte

Anònim ha dit...

Deme ho tinc al cotxe, a vore si ens veguem, que si me he enrecordat.
Respecte a lo del sopar, no te fa falta parella xafaeta, que anem per lliure. Va convoia a alguna amiga i veniu, no volies festeta...

Anònim ha dit...

vale Cris ja ho tinc decidit, lo mes probable que si que vatja, ja t´ho diré quan el vetja, si no aneu en parella tu ballaras en mi i m´ensenyaras a menejar l´esquelet en ixe arte que tens per a menejar les caderes¡¡¡ja parlem i concretem, pero tens que ballar al playback de la falla enguany, no me valen escuses¡¡¡

Anònim ha dit...

Deme això ja ho parlarem, xatina.
Dolores, apunta a esta xica, abans de que se tire arrere.
Deme ja no tens marxa arrere, a estes altures ja estaras apunta.
Ja te avisarem a quina hora.

Anònim ha dit...

tenin que parlar, la proxima clase sera el dijous, cris que fem respect al autobus.

Anònim ha dit...

No ho sé, se ha apuntat més gent, o som sols els que estabem.
Com queda la clase del divendres?
Que mal rollo, ja tinc als meus amics avistas de que ningu més es case divendres.

Anònim ha dit...

La clase del divendre ja te contare, a vore si a l'ora de dinar te cride i parlem

Anònim ha dit...

Dolores, cridam tu, que me he canviat el teléfono i no me han pasat la mitat de teléfonos, anava a cridarte i ho he vist.

Anònim ha dit...

val, ja te cride a la nit