http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 22 de maig del 2009

Mireu-lo be



Quando llo era xicotet llo bevia yet al morro y ara ke soc maxoret.... me la fique en un got i me la calfe amb el microones, i després li fique 2 sacarines.

I es preguntareu a que venia açò (apart de les meus anades de cap naturals, que també), venia a que quan era menut hi havia una serie de dibuixos animats que tots recordareu, Oliver i Benji, i mes avant rebatejada com a Campeones o no se que, en la qual el millor amic del protagonista no era un xiquet (ni un gos ni la PSP) era el seu baló de futbol. Tenia que anar a tots els llocs amb el seu baló per a per ser un gran jugador i convertir-se en el millor de mon. Sempre anava amb el baló, era el seu company inseparable, dormia inclús amb ell, era un part mes del seu cos (en aquella época no hi havien mòbils).

Doncs be, ara heu d'adaptar açò a vosaltres i al basquet. Com ja sabeu demà jugueu el primer partit (i possiblement últim, sigam realistes) del campionat de Basquet Femení de la Junta Local Fallera, i des d'ara fins demà heu de ser inseparables amb els vostres balons de basquet. Heu de pasar tot el dia de hui, aquesta nit i demà al cau amb ell, botant-lo, acariciar-lo, fent-li mimos. Ja que ell s'ha de convertir en el vostre millor amic i aliat per a guanyar el partit. Porteu-lo al mercat, tragueu-lo a passejar per la vesprada, llegiu-li un conte abans de gitar-lo (pronte per a poder descansar). Però sobre tot doneu-li amor, els balons de basquet estan faltos d'amor i carinyo.

Demà és el gran dia, el dia del partit. Jo confie molt en vosaltres, se que fareu tot el possible per a que guanyar, que vos deixareu la pell en l'intent i quan ja no pogau més vos donareu conter que encara no porteu ni la quarta part del partit jugat. Però haurà valgut la pena per deixar el nom de la nostra falla ben alt. I ja de pas arreplegar la subvenció.

Jo demà tinc una boda (a les 18 en el Carmen) vaig a tindre mal el poder anar a vore-vos però ho intentaré ja que un sacrifici com el vostre es mereix algú que anime. També podrieu agafar a gent del Tir i Arrosegament i que anara a animar.

Ací vos deixe uns vídeos de tot allò que no teniu que fer.







A tot això, quantes de vosaltres teniu baló de basquet?

El partit es a les a les
16:30 en el Perelló contra la falla El Portal

17 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

Cervantes, Cervantes... Ala xicones que ja está ahí el gran dia.
I Carlos això de que "possiblement l´últim partit", jo no m´ho crec, només per la il.lusió que tenen les xicones en reviure aquells temps en les que una cuadrilleta de xiquilles jugaben a basket, ja són unes CAMPIONES.
ÀNIM XICONES que ben segur que jugueu de luxe i ens deixeu en un lloc estupendo.
A quina hora és el partit????

Sandra ha dit...

Com be sabeu jo no podre estar en vosaltres per la situcio que tinc ara a casa, pero espere que pronte passe i sarregle, que tinc moltisimes ganes de una gran fiesta en vosatros, pero ja vindra tot al seu temps.
Be xiquetes, jo no mes vullc donar-vos els anims que es mereixeu, que ja sou unes campiones i desde casa estare fen tota lo força possible i si no a pasarseu be, que aixo es el millor que saben fer les pexis i lo mes important.
A vore si me puc allargar un ratet al tiro al dissabte o si no es diumenge cuant donen els premis segur que vaig i vos pege un beset a totes.

deme ha dit...

MARE MEUA EN QUIN BOLLIT ENS HEM CLAVAT¡¡¡ JO ESTIC MALA DE PENSARO.
ARA CARLO, AIXÒ DEL PRIMER I ULTIM PRTIT... TU NO ENS HS VIST A NOSALTRES N PLENA ACCIÓ, SOM UNES MAQUINES ¡¡¡
PER FAVOR NECESITEM ANIMACIÓ A TOPE, I TINGAU EN CONTER QUE ES AL POLI DEL PERELLO.
COM QUEDEMPER A DEMA, ENS VEGEM AL CASAL PER A DINAR?
PER CERT... UN PARTIT DE BASKET TE 4 PARTS? MARE MEUA EN LA SEGON J ENS FALTARA L´AIRE I TOT AIXÒ...
PERO NO ES PREOCUPEU QUE LES PETXIS FAREM EL QUE PODREM¡¡¡

mamixula ha dit...

Bon dia a tots!!
Deumeu Deme estic llegint el que has ascrit i estic partin-me el cul...
Jo fa 16 anys que no jugue al basquet i vols que te diga una cosa,tinc una il.lusió que flipes i per supost que anem a guanyar,millor o pijor,tirant el fetge per la boca,pero guanyarem,jejeje..
I si guanyem xicones de nit agarrem una garrofa com un piano per a celebraro ¿val?
Animo campiones....

Anònim ha dit...

dius que posiblement serà l'últim partit, i després dius que confies en elles???!!?? eres un cabron!!!

animo xicones, que podeu, CHE WE CAN!!!!

Spielberg (sense blogger) ha dit...

Jo confie molt en elles pero soc realista. Si van a estar tot el matí al cau amb el del tir, fent-se casalles i cervesses, vols que després estiguen a les 4:30 de la vesprada cara sol amb el dinar en la gola i que guanyen.

Tot pot ser.

He indagat un poc i m'han dit que les xicones del portal no son bones a Basquet, millor per a nosaltres.

Si al final guanayrem i tot....

Amic fep ha dit...

Jeeeee figures!!!!! Que el contrari tambe juga!!!!!!!

Ho senc molt, pero Spilberg te rao, va a ser el primer i ultim partit... jejejejejejejejejeje

Salutacions amic anonim.

Amic fep ha dit...

Spilberg... t'has pasao!!!!!

Que no son bones les meues xiquetes????!!!!!

Figura, les meues son les millors en tot, altra cosa es que guanyen o no, es diferent, pero elles... les millors!!!!!!

Cris ha dit...

Ie Plato, no te pases que açí també hi han xicones de categoría, i les millors en moltes coses, les teues seràn bones en algunes, però en totes.......

Amic fep ha dit...

Amiga Cris, en totes... (hi ha que tirar cap a casa... jejejejeje)

Motivacio, motivacio...

Amic fep ha dit...

Jo no fique en dubte que ahi teniu xicones de categoria, la veritat, i en conec a moltes, pero... aixo es com la terreta de cadascu... les meues xiquetes son les meues xiquetes... jejejejejejejejejejejeje

Per cert, molta sort!!!!! i que guanyen les millors!!!!!! i guanye qui guanye, ho celebrarem en casalles.

Cris ha dit...

Tu també tens que estar al poliesportiu???
Jo també vindré de dinar, celebre el meu cumple, a vore si comboie a la penya i puc ser jo la que duga a les meues xicones la casalleta per a celebrar-ho???????

mamixula ha dit...

Ie una pregunteta:qui som les que juguem?perque jo sols se que juguem alguna petxi que altra i les que no poden,venen a animar,pero qui son les altres????

mamixula ha dit...

Ie Fep,no tinc ningun dupte de que les teues xicones son bones,pero no tenen res a fer,jejeje...

La Nere ha dit...

Natalia no se quines son les que juguen, espere que per lo menos hi hagen 5 jo estare alli animant i per si fa falta fer algun canvi per a eixir a jugar mentres descansa alguna que si que sapiga jugar.
Les soldados i Maria Sendra venen? Angeles i Maria jugaven molt be i seria un puntazo si pogueren vindre.

La Nere ha dit...

Jajajaja estava mirant els videos que ha penjat Carlos i estava imaginant-me demá, jajajaja crec que serem una cosa pareguda!!!

deme ha dit...

vinga va xicones que la canxa es nuestra¡¡¡ quien ha dicho miedo?
j tinc ganes de jugar i tot¡¡¡

ye Fep eres mal pelota, pero ... dema ls petxis van a per totes, i si no ferem res... la culpa l paella que la tindrem en la gola¡¡¡