http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 6 de maig del 2009

El 19 per la nit

Ací vos porte uns vídeos que gravà Vicent Aranda el dia 19 per la nit, després d'ordenar-los i muntar-los s'han quedat en 4. Les dos cremaes, la preparació de la gran i el castell. Gràcies a estos vídeos sempre podrem recordar com foren els últims moments del 50 aniversari.











8 comentaris (Afegix el teu):

mamixula ha dit...

Que records!Carmina estas per ahi?va que ja et queda menys,aço pasa volant
Tenim que quedar esta setmana algún dia?esque tinc mono de petxis...

Sandra ha dit...

Bon dia!!!!

Ja ves Natalia si que pasa apresa si, mare meua mirant-ho a una li cau alguna llagrimeta que atra.

Aixo a vore si fem alguna xarradeta i ens fiquem al dia no!!!

SAN CASALLA ha dit...

YEEEEE PERRES¡¡¡¡ YA ESTIC ASI¡¡¡¡
CLAR QUE QUEDEM¡¡ AL DIVENDRES CERVESETA I DISABTE ENTRENAMENT¡ JAJAJAJAJA
VINGA VA QUEDEM I ANEM PASANT LA VEU. VA NATALIA POSA HORA PER AL DIVENDRES I LLOC, CLAR. JAJAJAJAJA
AHHHHH Mª ANGELES ENRRECORDAT DE LA PILOTA QUE OSINOS POC FAREM¡¡¡

La Nere ha dit...

Yeeeeeee Natalia, la boda de lujo!!!! jajajaja

Entonces al divendres cerveceta? Jo no podre anar a entrenar al dissapte que tinc bateig de una nebodeta meua de Sollana

SAN CASALLA ha dit...

QUE ESTIC PENSANT QUE AL DIVENDRES EN VES DE CERVESETA PODRIEM DUR LES NANES AL CIRC.
NERE SAS QUE MESOVLIDA TOCAR A VANESA. A LA VESPRADA LI TOCARE.

Cris ha dit...

Xicones, com esteu????
Només voleu que comboiet, això no pot ser ,que la crisis cada vegada ens apreta més.
A la semana que ve ensenya el trage de comunió la meua neboda, farem berenaret un día.

mamixula ha dit...

Ie Carmi jo men vaig dema al circo en la nana,perque no vens en nosaltres?,Javi el de Deme i Amadeo també venen.Va Sandra tu tambe vineten..

mamixula ha dit...

Ie Nere acaba de vindre Deme i ja m´ha contat com es queda la boda,i lo de despues també,jejeje.
Xiquetes jo al divendres tinc un berenar a les 8 en casa del buriji,osiga que no puc anar a la cerveseta,a la reunió tampoc se si podre anar,ja vos dire algo..