http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 20 de maig del 2009

(d'esta fins el final)

14 comentaris (Afegix el teu):

SPIELBERG ha dit...

Perdoneu el desordre de l'article però no se hui que li passa a açò.

deme ha dit...

per favor que cosa mes bonica de xiquets¡¡¡ encara estic flipant en els ulls tant blaus de Martina... la vertates que nestan els dos per a mnjarselos.
Ale a xiquets a mon, i la proxima camisa corredora sera per a Mario, va Xateta que això ja esta aí¡¡¡

Raquel ha dit...

No pasa res Carlos, un poc diferent del que vaig enviar pero el mes important es que esta i els nanos estan ideals..pero jo diria que tambe falten fotos..no?
Bessets

Cris ha dit...

Ala que fadrins, açò no pot ser, es fan majors a la carrera. Martina esta super cambià, cada dia que pasa la trobe diferent i que ullasos se li han fet. La baba li cau a la padrina parlant d´ella, ah Rakel????

Raquel ha dit...

Pues si Cris tens rao...no hi ha xiqueta ni per començar...i en lo que m'agraden a mi els xiquets...que no esta per a menjar-se-la?

mamixula ha dit...

Pues si que esta per a menjarse-la Raquel!!jo cada vegada que veig a Gloria pasegant a Martina,la faig parar es irresistible no besar-la..
Carles també esta fet un homenet,i molt reguapet també,que liu diguen a la seua mami!he! Ana...
Bueno xiquetes am de quedar algun dia de esta setmana,per a entrenar encara que siga un horeta???
mireu que jo estic molt verda,despues no bullc sentirvos.

La Nere ha dit...

Que reguapets!!!!! I Martina es super graciosa esta guapissíma!!!!
Si es que a la falla tenim uns xiquets que valen millons.

Cris ha dit...

Raki, esta per menjarse-la, no ho dudes, no és amor de Padri, jejeje

jeeeeeeeeeeeeeeeesi ha dit...

QUE FORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
que no me porten els mateixos leotardos els dos.

si que estan per a menjarsels als dos, a demes els dos son fills de son pare. perque son clavaets als papis, cadascun al seu clar.

i respecte a rehabilitar el casal per als bebes. no patiu que algo farem. pensat ja heu tenim, aixi que no es preocupeu.

ara tambe vos tinc que dir una cosa. si les falles que venen encara no tinc als meus, vaig a plantejarme cobrar per cuidar als altres....je,je

jeeeeeeeeeeeeeeeesi ha dit...

vullc aprofitar per felicitar a la CRIS

ahir va ser el seu cumple, un cumple extrany perque estava malalta del virus a casa. pero no el preocupes perque el disabte ho celebrem ven celebrat, bueno en moderacio que jo tinc la comunio del meu nebot el diumenge

pues eso. que MOLTES FELICITATS, i que espere que a partir de ara sens apeguen mes les coses bones, perque sera fort,que jo tambe tenia el virus el dia del meu cumple

mamixula ha dit...

Cris jo no sabia res,pues moltissimes felicitats guapisima!!!
Jo també me puc apuntar,jejeje,tenim males ganes de festa.
Jessi que pasa!! ja tinc ganes de fer un soparet dels nostres,per favor fiqueu fecha...

Cris ha dit...

Natalia, gracietes per la felicitació. El disssabte estarem dinant al camp de Rosa, així que clar que te pots apuntar, pots vindre quan vullgues, en ma casa i casa de la meua germana sempre estan les portes obertes, tu ja ho saps.
Jessi gracietes.

LA TORA ha dit...

BON DIA A TOTS I TOTES, VOLDRIA EXPRESAR LA MEUA GRAN SATISFACCIÓ COM A FUNDAORA DE "LA SAMARRETA CORREDORA", HO DIC PERQUE MAI EM PENSAVA QUE LA IDEA TINDRIA TAN DE ÈXIT. HO VAIG PENSAR UN DIA A CASA, EMBARAçADA DEL MEU FILL VICENT I ARA ESTIC VEGENT QUE TOTS ELS AMIGUESTS I AMIGUETES DE LA FALLA APRESÌEN LA SAMARRETA COM JO.
DESDE LA WEB VULLC AGRAIR A TOTS E PAPIS DELS NOSTRES FALLERETS MENUTS LA IL.LUSIÓ QUE TOTS TENEN PER REBRE ESTE PRIMER GUARDÓ (PER A MI HO ES).
OJALÀ EM FERA MAJOR,MAJOR...I SEGUIREN AMB LA TRADICIÒ PER A MI SERIA...UN ORGULL.

PER ALTRA BANDA FELICITARÉ,COM NO...A CRISTINA, EL DISSAPTE LA FAIG VORE MOL CONTENTA PER LA SELEBRACIÓ DE LA COMUNIÓ DE PAULA. MOLTES FELICITATS CAMPIONA!! RECORDA QUE AQUEST ANIVERSARI PER A TU DEU DE SER MOLLLLLL ESPECIAL, PERO VEUS, ARA TOT PASAET I AL TALL GUAPA!
BESSITOS DELS XICS,EL BOU I LA TORA.

Cris ha dit...

Gràcies Noe, per la felicitació i vos torne el bes, ja ens farem algo.
La veritat es que si que tenia molta il.lusió, eixa nana hem trauria hasta la sang.