http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 13 de maig del 2009

III edició Cervantes al món

Ja està ací, ja ha torna el concurs més esperat per tots els fallers de la comissió que entren al bloc (evidentment, és l'únic que fem), ja està ací la tercera edició de...

CERVANTES AL MÓN

Qui ens haguera dit aquell dia que ficarem en funcionament açò que tindria tan bona acollida i que ara ja aniríem per la tercera edició.

Aquest any funcionem amb les mateixes bases (si va be per a que canviar), i esperem donar més i millors premis.


Sols m'agradaria dir una cosa en relació als fantàstics viatges que feu, cap a la dreta també podeu anar. No cal que aneu sempre tots a Nova York, Santo Domingo i Punta Cana, a veure si aquest any els guanyadors han anat la Polinesia o a Australia, per exemple. Es que ja tenim molt vista eixa part de la terra i els que no tenim la sort de poder anar tant lluny ens agradaria veure parts noves.

I com no agrair de tot cor a eixes dos empreses patrocinadores (i falleres) que fan possible que aquest concurs vaja endavant econòmicament. Òptica Sollana (Maria Sendra) i Roba i Complements Añil (Desi Martí).













11 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

Ala ala, a viatjar tot el món.
Noelia no dies que no sabies aon anar este estiu, fes-li cas a Spielberg i ves cap a l´altra part.
Ja estem a mitat de setmana xicones....

mamixula ha dit...

Bon dia a tots!!

Xicones tinc una mala noticia,este primer partit de basquet no podre jugar-lo ja que van a ferme unes probes a la cadera,estic pasant una setmaneta de perros,ja feia molts anys que no me pasava i la veritat es una merda,pero si conseguim pasar jo jugue ¿he?
Be Carmina conteu amb la Reixel que me va dir que volia juar.
Nere a quin hora t´operen el divendres,i cuant estaras en casa?
es per anar a voret..

La Nere ha dit...

Holaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Ja enviare jo unes fotos i concursare al cervantes al món, les de pasqüa.
Natalia pues em tenen que operar divendres per la vesprada peró no se a quina hora peró eixa nit la tinc que passar a l´hospital i tornare a casa al dissapte supose que per de mati.
Que feu per ahí????????

SAN CASALLA ha dit...

YEEEEEEEEEEEEE PERRES¡¡¡¡¡
AL DIUMENGE COMBOIELL PER ANAR A CAS A LA NERE.

Sandra ha dit...

Hola xicones? Com va tot per ahi? Ja veig que no pareu, no he escrit en tota la setmana perque mauelo me va caure un bac el disabte i s´ha fet un trau i te la cara mora com un monstro del derrame que te, estem passant una semaneta fotuda perque tenim que fer 24h de guardia, esta prou fotudet.
Aixina que no se si podre anar al cumple de la Xata, de moment estare un poc desconecta.
Be ja hens begem.
Un besot a totes.

mamixula ha dit...

Ie Sandra air vaig preguntar per tu en la web,com va el iaio??
jo també estic pasant una setmaneta fotuda pero animo que tot sarreglara.
Carmi una pregunta:el partit es este disabte o al altre,si es al atre ja podre juar..

Anònim ha dit...

pues esta prou fotut, no se com quedara, sen va prou del cap i fa moltes animalaes, etem turnammos jo i el meu germa les 24h, bueno res xiquete que pa tindres tres dies de felicitat de falles que he tingut, tinc que tindre un any de mala sort pero sempre estic igual.
Ja xarrem

Sandra ha dit...

la de antes soc jo no se lo que he apretat.

Raquel ha dit...

Hola a tots.... Carlos punxe sobre les bases i no ho puc vore...es normal?

Raquel ha dit...

Carlos ja ho he solucionat, ja les he vist, mes que res per refrescar la memoria i saber fins quan tenim per a poder viatjar,perque al pas que anem...encara no ho tenim decidit.. igual aquest any el fem cas i anem a l'altre costat....

rous ha dit...

Que records al vore la fotito de Sierra Leona, ja fa 2 anys...com passa el temps..espere poder concursar enguany tambe, m`encanta este concurs!!
Per cert Nere ,que vaja tot be, ja et cridare guapa!!