http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 21 de maig del 2009

Estic trist

Hui tocava ficar les fotos dels dies 18 i 19 de Març però no estic d'humor. I no estic d'humor per que m'han dit que el dissabte passat varem perdre al frontó, llàstima.

I la putada mes gran es que perdérem per 19 a 21. Això es mala fe.

Realment no se si anàvem 19 a 0 i ens van remuntar o 0 a 20 i intentarem remontar nosaltres. No ho se, i no tinc proves per a demostrar-ho. Sols se que perdre així es un mal rotllo.

Des d'ací donar la meua enhorabona a la parella de germans que ens van representar tant dignament (Jorge i Vicent Delgado) i animar-los a seguir per a l'any que ve. Si jo haguera anat a jugar en lloc d'estar de despedida tampoc haguera guayat, i el que es més segur, haguera perdut per mes punts.

Demà ja vorem...

5 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

Lo important és participar Carlos.
Enhorabona a la parella que jugaren.
Xicones podríem montar un equip d´animaores, per a que vajen a tot el que jugue la nosatra falla, jejeje. Estaría guai en pompons i tot.

mamixula ha dit...

Hola bon dia a tots!!
Moltissimes gracies Cris per eixa combida,jo ja se que en t´ha casa o la de la teua germana, mai me faltaria de res..
Pero el disabte tinc el partit de bacquet amb les meues petxis,xicones esteu preparades???
Respecte a Vicent i Jorge dirvos que per a mi sou campions tot el any,nomes pel que feu per la falla ja valeu millons..campions.

deme ha dit...

Flaki jo dema no podre anar a ta casa a les 20.30 perque vaig a casa la meua amiga la Lopez a vorela que ja ha vingut de viatge de novios.
Així que com quedem per al disabte?quant es te que pagar lo del dinar? jo acudire a dinar que pel mati curre¡¡¡
Per favor necesitem animació per al disabte en el basket. I atentos que es juga en el polideportiu del Perello.

jorge ha dit...

Bona vesprada, ni remuntarem ni ens van remuntar,estiguerem els dos equips remuntant-nos els punts fins que a final la sort no va estar al nostre costat, va ser una partida molt renyida.

De la Organització que put dir, com sempre penosa, sols una persona per a puntar el resultat final, els propis equips contaben els punts, pero bueno que li anem a fer ....

Ara al basket femeni, que tingau molta sort (que segur que guanyem) i alli estarem per a animar-vos.

Gracies a tots.

SPIELBERG ha dit...

La delegació d'esports de la Junta sempre te problemes en quan al personal. I aquest any que son la majoria nous en cara ho tenen mes complicat.