http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 7 de maig del 2009

El 15.

Mentre li posava el títol veia en un bingo cara el cartró ficant la fitxa damunt de la casella amb el número 15. Que mal estic.
Aquest dia fou el del inflables per als menuts i la nit de playbacks. Tres, si me'n donen tres...
Si no m'equivoque hi han fotos d'Amparo, de Mariam, de Vicent i de Jorge Delgado i de Rous.

9 comentaris (Afegix el teu):

SAN CASALLA ha dit...

BON DIA¡ PRIMER QUE RES, AU VIST LA FOTO DE LA CARMEN AL COSTAT DEL DADO QUE XULA ESTA?JAJAJAJAJA. MIRA QUE HO PASAREM BE EIXE DIA ELS MENUDETS I NO TANT MENUDETS.

NATALIA HUI SEN DU MONPARE I MAMARE A LES DOS NANES AL CIRCO, JO TAMBE VOLIA ANAR, PERO ME TINC QUE QUEDAR EN LA WELI.
BUENO XIQUETES ON ANEM DEMA A LA CERVESETA? VOLEU QUE PROVEM EN EL PARK DE L'ESTACIO, AIXINA AMOLLEM A LES NANES PER ALLI, O EN EL BAR DE DAMIAN LO DE LES BOLETES, AUNQUE CREC QUE AHI PILLA UN POC LLUNT... QUE DIGUEU?

mamixula ha dit...

Que records,estan super guay eixes fotos,mireu la cara de velocitat que fa Alex quant estem tiran-mos del castell.jejeje.
Pues si carmi jo esta vesprada vaig al circo,la meua filla hui a les 7 del mati,ja estava diguent,mami hui al circo he!!!i avore que li tinc que dir jo!!!!

SAN CASALLA ha dit...

PUES PER ALLI VORAS A LA CARMIN I A LA AINA. YA ME CONTARAS QUE F LA XICA. ESTE DIVENDRES NO MOS VOREM PERO AL DISABTE DEVESPRA SI, NO? MARE MEUA QUI MOS VEGA PER EL ESTADIO.................JAJAJJA. A QUE NO SABEU QUE HE TROBAT? LA CAMISETA GROGA DE JUGAR JAJAJAJAJA

Cris ha dit...

Aneu a jugar a baloncesto?????
Pues entonces fem cuadrilla i anem a animar a les xicones, va qui ve???? Si no m´endure a les nanes que segur que volen vindre. A quina hora jugueu???? Va informeu.

deme ha dit...

ye buenas a tots¡¡¡ Carmi entonces quedem dema per la vesprada, jo acabe de currar a les 20.30h. on ens vegem? jo per mi a l´estació em be de lujo¡¡¡
Carmi enviam un misatge al movil, perque no crec que puga entrar a la web ja.
Dema reunió? aneu?

La Nere ha dit...

Mare meua acabe de vore les fotos del dia dels play-backs, i quina cara faig??? Que fatal!!!! jajaja
OK Carmi dema ens vegem en l´estació ja quedem en una hora val? Jo tambe buscare la camisa groga del basket que jo tambe la tenia i la tenia localitzada i supose que ma mare no l´haura tirat a la basura.
Deme supose que jo si que anire a la reunio.
Cris al dissapte anem a entrenar peró jugar a basket juguem al dia 23 ja avisarem de l´hora ok?

Cris ha dit...

Si aviseu i aixina anirem a animar, jejeje. Cervantes, Cervantes....
Qui jugueu???

VANE ha dit...

Hola a tots!! jo tambe m´apunte a la cerveceta en léstacio que ara ja fa bon oratge, bueno carmi o nere ja me digue al hora que kedem val.
A Nere ja me contaras com queda la boda be no..
Dema ens vegem.

deme ha dit...

ties jo la camisa eixa no se ni per on em para. En lo tiraoreta que es ma mare segur que a casa ja fa anys que no la tinc¡¡¡
Entonces dema a quina hora en l´estacio? a les 20.30 ja estareu allí?
Carmi o alguna dema envieume un misatge al movil i em digueu algo.
Nere que com acabares el disabte? que be ho pasarem eh¡¡¡