http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 10 de març del 2009

Mireu que té botons la cosa

(Cervantes a NY, altre cop? Si, altre.)

per Spielberg.

I si, he ficat el meu nom com a dalt ja que sino ho fera molta gent es creuria que l'article (o el que açò vaja a ser) fora d'altra persona.

Doncs no, aquest article no l'està escrivint Xuso (ni Sales). No, no soc jo el que apareix a les fotos de Times Square amb les samarretes de la falla, no. Simplement soc el que està fent estes quatre línies per a puguem vore el que va ser el seu viatge de nuvis. Si, i ho estic fent jo.

Que tal vegada en una altra persona ho faria sense mes problemes, però amb el Xuso? Ell és el fundador i part mes activa d'aquest bloc (i organitzador d'aquest concurs), ell és el que es va casar amb Mari Sales (en eixa boda a la que mots assistírem i en la que tant be ens ho passarem) i ell es el que em va enviar una foto de Times Square per a que la ficara en un article que ells dos ens escriguérem per a nosaltres, seguidors del bloc, des d'un ciber de NY durant eixe viatge.

Ell es tot això (i més), doncs per que botons tinc que escriure jo açò. Fàcil. No té temps.

Ja em costà el meu treball que pujara les fotos al bloc ja que sempre estava ocupat, però el que ja no he aconseguit es que escriga unes línies contant-nos el seu viatge. Esta liat, i aquestos dies més. I sempre que trova algun ratet escriu al bloc, però ho fa per ficar les fotos que ens envieu, per comentar els articles que feu o per relatar el més immediat del que passa a la falla, deixant per a un segon pla el seu viatge. Ahir per la vesprada, en lloc d'estar fent açò, hi era al cau (sols ell, German i Paco) aprovisionament el magatzem de beguda per a que el dissabte no ens falte de res a les paelles. I jo fent açò. No ens podem queixar d'ell.

Ara es quan tocaría contar un poc el viatge i es quan jo em despedix. Jo no vaig estar allí i no vos puc contar res. Quan el vegau que vos ho conte en persona (altra vegada si encara no ho ha fet, cosa que dubte).

Sols una coseta. Com es possible que organitzes aquest concurs, que vajes a NY i que ni tan sols sigues capàs (ja no de guanyar) d'anar mes lluny amb l'escut del que haja anat una altra fallera al mateix lloc (Maitane portà l'escut fins l'estàtua de la Llibertat, tu et quedares en Times Square, es per a pegar-te de trons contra la paret).

Per tant, la distancià de la Placeta fins a Times Square es de 6090.63 Km, lluntet lluntet. Com anar al Mareny i vindre. Ala enhorabona.

Sols em queda un viatge per ficar, de qui serà? A vore si demà o dijous puc.



24 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Bon dia!!!!!!!!!!!!!

Spielberg, tu tens algún CD de la xaranga?si el tens me´l pots deixar perfa?si no, me puc grabar lguna cançò d la web?esq no sé fer-ho.....
weno ja me dius algo. Gracietes!

SPIELBERG ha dit...

Ja ho parlem en persona el divendres, si no et corre presa.

Anònim ha dit...

COLLI CREC QUE HI HAN UNES QUANTES FOTOS, HE?
SPILBERG PER A QUE ESTAN ELS AMICS, PUES PER A QUE ESCRIGUEN EL ARTICLE DEL VIATGE DE NUVIS DEL SEU MILLOR AMIC.
COLLI SALES NO PARAREU EN TORRETA. CREC QUE NO ES DEISAREU RES PER VEURE.
BUENO, BUENO ESTA VESPRA QUE TENIM???? SI SI A LES 8 EN MACASA¡¡¡ JAJAJAJAJAJA

Amic fep ha dit...

Jajajajajajajajajajajajajaja

Bon dia a totes i tots!!!!!

Amic Spilberg, el dissabte el Xuso ja va perdre tot el que li tocava perdre, al meu antendre, pero vec que no, jajajajajajajajajajaja

Que bo... bueno Spilberg, contam algo de New York...

Anònim ha dit...

Ei cunya en lo de ta casa tambe entre jo, es lo que me contares?
Bueno ja me digeu algo.

Ahir anareu a repartir coques? Maremeua m´hen recordat hui, ahir encara estaba en los mundos de Yupi.

mamixula ha dit...

Ie una pregunteta!!si jo pague el cartonet,perque no me donen mai la meua coca???conchinnnn,i la meua coca????
Carmi,al divendres vindras en la nana i la vestirem en companyia de alex,eloy i a lo millor Abel també??

SPIELBERG ha dit...

Segons la wikipedia: La ciudad de Nueva York (en inglés y oficialmente The City of New York) es la ciudad más poblada del Estado de Nueva York y de los Estados Unidos de América. Es el centro del área metropolitana de Nueva York, la cual está entre las aglomeraciones urbanas más grandes del mundo.1 Durante más de un siglo, ha sido uno de los principales centros mundiales de comercio y finanzas. Nueva York está considerada como una ciudad global dadas sus influencias a nivel mundial en los medios de comunicación, política, educación, entretenimiento y moda.2 La influencia artística y cultural de la ciudad es de las más fuertes del país. Además, en ella se encuentra la sede central de la Organización de las Naciones Unidas, lo que la convierte en un importante punto de las relaciones internacionales....

Jo not puc contar res que tu no sàpigues, estem influenciats per les series, el cine i els comics que allí ens desenvolupen i que nosaltres veiem.

Que ens ho conte el Xuso.

deme ha dit...

Bon dia a tots. Amb amics com Spilberg algun que altre participara al Cervantes al mon. Pero... deuria contar el fet del despiste ( va pero perque eres tu Xuso t´ho deixarem passar) te tantes coses al cap, que anteposa altres coses que les d´ell mateix i això te molt de merit.

Carmina hui ens vegem en ta casa¡¡¡ Sandra dema tambe hi ha repartida de coques, pero hui no faltes a casa la teua cunyà. Hi haura que ferli memoria al Xuso i a la seua senyora perque igual no s´enrecorden.

Xuso ha dit...

trankiles... hui a les 20 hores en ca Carmina!!!

Spielberg, gràcies per l'article... no l'havia fet, però les fotos les teniu totes comentaetes, eh?? x a que no es queixeu!!!

Amic fep, no entenc res del teu comentari, que és el que vaig perdre?? que és el que et fa tanta gràcia??? no ho entenc!!!! jajaja

per cert ves fent el caldo de peix que demà dinarot... paelleta de que era, de xipirons i que més???

Amic fep ha dit...

Vaig a ser mes clar... pergueres la dignitat el dissabte, i avui vas a perdre a la dona, perque es quedara en Spilberg... jajajajajajajajajajajajajajaja

I no fer el article del viatge de novios!!!!!!

Arros sequet en xipirons, sepieta i alls tendres...

Anònim ha dit...

Cervantes a NY les vegades que faça falta!!! El ideal seria la Falla Plaça Cervantes a NY, un pasacarrer per la 5th Avenue, que es ben ampla i deixar-los a tots flipats!!!
Ale Xuso que ja et val que t'escriguen l'article i tot, pero enhorabona parelleta, tinc constancia de lo bé que ho passareu, veig que fins i tot fereu el picnic al Central Park!!
Un bessot i bones falles

Anònim ha dit...

SI CUNYAETA ES LO QUE TE COMENTI¡¡¡¡ A LES 8 EN MACASA. JAJAJJA

NATALIA SI NO TREBALLE PER LA VESPRA SI QUE LA VESTIRE. YA TE DIC ALGO AL DIJOUS. PERQUE NO TENS COCA????? SEGUR QUE HAS PAGAT EL CARTONET????

Amic fep ha dit...

Ah, per cert, lo de les fotos comentaetes, segur que es cosa de Sales... que mos coneguem!!!!!!!

Sales, a canviar d'home!!!!!! jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja

P.D.: despres de vore el tanga que duia el dissabte, jo si que ho faria... jajajajajajajaja (en molt de carinyo eh amic...)

Xuso ha dit...

No vaig perdre la dignitat!!! vaig perdre una mistera i deu euros... passa't pel THAO a vore si ho trobes amic!!! jajajajajaja

la dignitat i la vergonya ja fa temps que les vaig perdre... no recorde si va ser en unes pasqües, unes falles, unes tiraes o un cap d'any!!!! jajajajajajaja

Amic fep ha dit...

A vore figura, la mistera no se res, pero els 10 euros no els pergueres, ens ferem unes cassalletes!!!!!

mamixula ha dit...

Carmi si que el he pagat,sempre que conchin a pasat jo li he pagat el cartó.
Deme que pasa per ahi,estas afaena???

Xuso ha dit...

Demà aclarirem conters tu i jo.... i et diré lo recab..... que eres...

amb carinyo, amic, amb carinyo!!!

Anònim ha dit...

Spilberg si q me corre una miqueta d presa, esq es x al centre on treballe, q tenia q anar una xaranga xo com q la nostra no pot me qdat sense res i ara he pensat en posar un CD iau xo ho tinc q saber segur xq hem d´organitzar el día i si no fer altra cosa.
Si no pots explicarme-ho disme si tens un CD de la xaranga i si puc contar amb ell perfa
gracies!

Amic fep ha dit...

Si home, damunt... estic fen-te recordar coses de totes eixes lagunes que tens del dissabte, i damunt me dius aixo...

Per cert, t'ho pasares be en el meu amic de la Falla no, en el teu casal... jejejejejejejeje

Sandra ha dit...

Entonces hui tambe hi ha repartida de coques no? Pero com hem quedat a casa Carmi hui no anem, anem demá no?

Deme aclarixmeu.

Amic fep ha dit...

Ei amics, pegueu una miradeta al suheca.com digital

www.suheca.com

Enhorabona!!!!!!!

P.D.: Xuso tenies un mail d'aquesta mati i no m'has contestat... ja aclarirem compters tu i jo...

sales ha dit...

EHHHHHHHHHH, Xuso te tota la raó, val, val...no hem escrit l´article però les fotos estan tan ben comentades que no fa falta explicar res mes!! (per cert tinc que dir que "como siempre" les ha comentat totes ell...)

Gràcies Xarly no se que faria sense tu!

FEP hui estàs un poc espesset perque no entenc alguns dels teus comentaris, deixa-ho,tinc que reconéixer que jo hui tb estic espesseta... però ja m´aclariras més de 4 coses menjant xipirons demà no?

Amic fep ha dit...

Sales, com que Xuso ha comentat les fotos???!!!! Ara si que me trenques tots els meus arguments...

jajajajajajajajajajaja, encara dura la torba...

Tranquila, jo dema t'explique tot el que vullgues menjant xipirons, per cert, espere que siga aixi, pero el xef m'ha dit que anem a xuplar-mos els dits!!!!

SPIELBERG ha dit...

Ruth, jo t'aconseguiré 2 o 3 cançòns de la xaranga.Ja et portaré el cd a casa.