http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 26 de març del 2009

Vídeos de la Desfilada del Ninot (I)

MIREU EL FINAL DE L'ARTICLE

L'altre dia Cacau em passà un DVD on havia gravat tots el vídeos que va fer el dia de la desfilada del ninot. Uns 40.

Vist que son molts (43), i amb molt de tamany, per pujar-los un a un, el que he fet ha sigut agrupar-ne uns quans en cada vídeo i comprimir-los. De moment ací hi han quatre recopilacions, la setmana que ve intentaré pujar-ne més.













Açò es per a alucinar. Mireu el que m'ha dit Youtube.

Tu vídeo, Desfilada 09 4, puede incluir contenido de audio de I Will Survive de Gloria Gaynor con licencia o propiedad de WMG.

Como consecuencia, tu vídeo se ha silenciado.

¿Qué debo hacer?

Utiliza Cambiar audio para reemplazar el sonido del vídeo con una pista de nuestra biblioteca de canciones con licencia. Una vez que lo cambies, el vídeo estará disponible en todas las ubicaciones.

En determinadas circunstancias, puede impugnar la reclamación de copyright de WMG. Entre dichas circunstancias, se incluyen las siguientes:

  • el contenido se ha identificado incorrectamente y coincide por completo con tu creación original;
  • crees que el uso del material no infringe los derechos de copyright (por ejemplo, es legítimo según la legislación de Estados Unidos);
  • estás autorizado por el propietario a utilizar este contenido.


Si quan el reproduiu punxeu sobre HQ ho voreu molt millor.

23 comentaris (Afegix el teu):

mamixula ha dit...

Que canya!!me sha ficat la pell de gallina al vore aço,jo bullc tornar a repetir eixe dia,per fabor!!!!!!
Voleu que fem una cosa,anem tots el divendres a la reunió disfresats,jajaja mala canya seria.
Ie penya per haón pareu????

Sandra ha dit...

A mi tambe se m´han ficat els pels de punta, que guay esta el video en el que estem ballant !Fa un efecte¡

Ye mamixula segur que hi ha algu que no te la disfresa, pero Andres Pan estava comentanme que en la crisi cuasi ningun faller s´enva de Pascua i que podriem organitzar la Pascua Fallera, ¡ imaginat tots els fallers juns! MARE MEUA QUE PORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR????????

deme ha dit...

ye pues eixa idea no esta gens mal. la gent que ens quedem cuidant el poble, podriem organitzar dinarets al casal amb la partideta de parxis i truc, la casalleta i tot el que faça falta.
I per la nit discomovil, si tenim hasta DJ, la veritat que no estraia gens mal.
Que vos pareix?

Els videos de la desfilada estan molt xulos, jo no vaig poder vore ni als matjors ni als que acompanyaven la xaranga, ni el ball de nosaltres i els drags, i la veritat que va eixir tot molt be.

Per favor va que vinguen altra volta les falles¡¡¡

Sandra ha dit...

Mare meua al any que be que estem totes al complet que la Xateta i la Sevi ja estaran dispostes farem por ¡NO VULLC NI PENSAR_HO!

Deme estas segura del que has dit? Beges jo crec que si.

Preparat cunyaaaaa

deme ha dit...

jo clar que estic segura, que no molaria o que?
jo em quede al poble així es que si algu s´apunta i encara fem colleta... pues a passar unes pasques falleres¡¡¡

Anònim ha dit...

que canya¡¡¡ menuts records¡¡¡,

vosatros la questió no eixir del casal, perres¡¡¡ vinga va que si feu una partideta de parxis encara vinc un dia antes, perres. arasi veniu a vorem tampoc estaria mal, perres i mes perres¡¡¡

ye com quedem en lo dels polos de la c-25? fem un dia aparició per el mareny o no? es per tornar mes pronte de la montanya.

Anònim ha dit...

AHHHHHH¡¡¡¡ AHIR VAIG QUEDAR EN LA NERA APARTIR DE LES 7.30 EN EL GAMBRINUS PA LA CERVESETA I DE AHI AL CASAL, PERO NO TENIU IGUAL EN LES BOLETES, AIXINA DEIXEM A LES NANES DINS DE LES BOLETES I MOS OBLIDEM. QUE DIGUEU?

mamixula ha dit...

Per mi val carmi,jo m´apunte!una pregunteta carmi:la familia grau osiga nosaltres,també podem apunta- mos al viatge de la warner?,es que a amadeo li feia gracia portar a la nana.
Xateta per haón pares?

La Nere ha dit...

A mi em dona igaul anar al Gambrinus que a les Boltes, peró si a vosaltres vos be millor anar a les Boletes donc anem alli ok?

Nando ha dit...

jeje vaaaaa dixeu-se de quedaes i parleu lo dels polos!! que jo dema tinc que anar a ancarregar-los i no els tindreu!! i despues s'arrepentireu!!!!!

mamixula ha dit...

Va Nando,si maspliques un poquet lo de les talles Amadeo i jo ens quedarem un.

Nando ha dit...

jeje bueno, atentos tot el mon, dema pasarem jo i christian (el del trombo) a cobrar lo dels polos, aixina que porteu els 10 euros.

Les talles seran les mateixes que els polos que seu fet de la falla, polo de chica i de chic, hasta dema teniu de temps pa demanarme'ls hasta demà a mig dia, la dona del cule i la dona de lucas ja man demanat els seus i la cuadrilla de les amigues de Maria Juan tame totes sel an fet

Ale, cuideuse!

mamixula ha dit...

Val,pues a Amadeo la M de home i a mi la m de dona,pero haón tinc que pagarles?

Nando ha dit...

dema en la falla, anirem

sales ha dit...

colli no se si és el meu orinador o que...però jo no hi puc vore res de res!!!!!!!!!!
COLLIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sales ha dit...

perdó, he ficat "orinador" (que sona prou mal, per cert) i volia dir ordinador... jaja

Anònim ha dit...

MECACHIS SALES¡¡¡ QUE HAS PASAT MALA NIT? AIXO ES QUE EL XUSO TENIA GANETES DE FESTA, JAJAJAJA

NATALIA, LO DE LA WARNER, ANEM A UNA CASETA DE MADERA DE UN CAMPING I ES DE 5 PERSONES, QUE PA DOS PARELLES ESTA MOLT BE, PERO PA TRES NO, DE TOTES MANERES A LA VESPRA HO PARLEM.

NANDOOOOOO, QUE EL CULEBRA ES UN CELOS I TAMBE VOL LA CAMISETA. LA TALLA? YO QUE SE MIRA TU COM ES ELL I LI APUNTES LA QUE CREGUES. A LA NIT EN LA REU ET DONEM ELS DINERS. C25 DE QUINA FALLA SOU¡¡ C25, C25

Sandra ha dit...

Nando jo tambe en vull per a Richard la XL de Home i per a mi la M de dona.

Apunta els noms per a pagarteles Richard i Sandra.

Anònim ha dit...

AHHHHH A LES 7.30 ENS VEGEM EN LES BOLETES??? TINC MALES GANES DE VOREVOS A TOTES.
SABEU QUE SOC IAIA PER PART DE YAKO. HAN TINGUT 5 BULLDOGS INGLESOS. YUJUUUU¡¡¡¡ A LA VESPRA HO CELEBREM.

Sandra ha dit...

Jo tambe anire a les boletes en el meu terremoto, a les 7.30 en les boletes o en casa Natalia?

Sandra ha dit...

I la del PICU sabeu algo de ella? A vore si esta fen-se rica i no mos enterem, EH DEME!

Xuso ha dit...

Yeeee Durà!!! pues jo no vaig a ser menos!!! apunta'm a mi una M de home, de dona o de marica!!!!! jajaja

SPIELBERG ha dit...

Sales, es el teu orinador que no va be, que te'l canvien.