http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 12 de març del 2009

VOS RECORDE QUE ELS TIQUETS PER A LA BARRA, ELS TENIU QUE RETIRAR AL CASAL.
DE VESPRADA ESTARÀ IVANA FINS EL DIVENDRES DIA 13 DE MARÇ

Per cert, ací vos deixe els últims àlbums publicats, de les fotitos del cap de setmana passat: (concurs xarangues, cavalcada ninot i disfresses infantils)

23 comentaris (Afegix el teu):

Amic fep ha dit...

Xuso, replegam els tickets... uns 15 per nit, per favor, es que no podre anar al casal...

Xuso ha dit...

A que te'n done 15 per nit i no eres capaç de vindre totes les nits i acabar-te-ls tots cada nit???

bueno, bueno... igual si, no vaig a fer-ho!!! jajajajajajajaja

Amic fep ha dit...

Jajajajajajaja... no ho fases...

Sandra ha dit...

Be xics i xiques, aci hi ha una prebilegia o no segons o mires, jo crec que si, ¡QUE HUI JA ACABA DE TRABALLARRRR, IUJUUUU!, espere que pasem unes falles inlovidables com fins ara o hem passat, que sou per a mi els millors fallers i a partir de dema ja ens vorem tots els dies al casal fins el 19.

¡VISCA LA FALLA CERVANTES!

SPIELBERG ha dit...

Que sort la teua.

Amic fep ha dit...

I la meua... JA ESTIC DE FALLES!!!!

Amic fep ha dit...

I la meua... JA ESTIC DE FALLES!!!!

Amic fep ha dit...

Toma ja!!!!! com si m'havera fet ja una casalla!!!!!!

Amic fep ha dit...

Toma ja!!!!! com si m'havera fet ja una casalla!!!!!!

Xuso ha dit...

eixa conjuntivitis a tu t'ha afectat el cervell un poc, no amic fep?? o ja venia així de serie??

Amic fep ha dit...

Venia de serie... jejejejejejejeje... bens a fer-te una cervesseta al meu Cau?

Sandra ha dit...

Je Fep no dies que no t´agradaba la casalla?

A que hui se que t´agrada?????

Xuso ha dit...

s'agraïx amic, però el monument està esperan-me...

esta vesprada et cride i parlem, val???

xe que bona estava ahir la paelleta de sepieta, xipironets i allets tendres!!!!!!!!!!!

Amic fep ha dit...

Amic, he parlat en el cuiner, esta cara el colloni, i m'ha dit que tenim que tornar a repetir la paella eixa, aixina que ja estem ficant un dia despres de falles i a la caseta de la meua dona, paella al cos!!!!!

Ja monteu avui? si necessiteu alguna cosa...

Ok, parlem a la vesprada.

Xuso ha dit...

Arreveure!!! bones vacances cybernètiques!!!!

mamixula ha dit...

Yuju,yuju,hui ja hi ha casal!!!!!Javi estas apunt???perque nosaltres si,a Nere,a Carmi!!!!
Que mos tire fuuummmmmmmm!!!!!!!!!!

deme ha dit...

ye perfavor... que em feu les dents mes que llargues¡¡¡¡
a mi encara em queda un dia de currele, pero dema a les 20h. ole, ole i ole.... tire el xupinaso... a fer la m....., i tot el mon de festa collo que estem en falles i toca disfrutarles¡¡¡¡¡

La Nere ha dit...

Natalia, que si estic apunt??? Veges!!!!!!
Vinga Javi ves preparant la musica i el aparato del fum que la Natalia, Carmi i jo arrasem a la nit

Cris ha dit...

Sin comentarios, jo el dilluns encara curre, deuria estar prohibit, que tenim que fer...
Xuso dis-li al teu sogre que hem faja un justificant per al dilluns que no vull anar a currar.

Anònim ha dit...

Com es nota que ja esta casi tot el mon de vacanses.que sols estic jo conecta,cuant air a estes ores erem 9 conectats.Deme, Cris,Sales on esteu? esteu un poquet de resaqueta de air? o esteu acabant la faeneta per pegar el xupinaso?.va que ja no vos queda res!JA SON FALLES!!!!!!

San-vala ha dit...

Bueno Cervantins i Cervantines bones Festes Josefines per a tots, a disfrutar de cada segon i cada moment que encara que pasen 24 hores als nostres caus açò pasa volant...

JA ESTEM EN FALLES!!!!

Cris ha dit...

Xata, jo estic per así, el que pasa es que vinc del metge i del banc, estic tot el matí de volteta, jejeje. Però encara curre el dilluns així que ens aguantarem. Els que estaran de resaca són San Casalla, La Nere i Javi, perquè ahir a la 12,
de la placeta se´n anaren a que Javi els ficara un poquet de discomovil, així que a saber que feren eixos tres pel casal.
Per cert ja estic al 90%, jeje. Hui el metge m´ha donat una alegrieta.

Boníssimes festes per a tots!!!!!!

deme ha dit...

Xiquets a mi tampoc em queda res. Justet tres horetes i acabe, que be¡¡¡ si sabereu les ganes que tinc de pegar a fugir...
Bones festes a tots i ens vegem pels caus o pels pasacarrers¡¡¡