http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 4 de març del 2009

NATACIÓ SINCRONITZADA


per Amparo


El diumenge 22 de Febrer es va celebrar el tradicional “Rally Faller” la prova final era fer una exhibició de NATACIÓ SINCRONITZADA , que els nostres representants van fer de meravella .


Com es pot apreciar a les fotos 5 artistes de la nostra Comissió , Gregori, Lucas, Richard, Héctor (El Cule) i Jesús (l’home de Noèlia ) van nadar al mig del Carrer Sequial com si fora l’equip de natació de la nadadora ESTER WILLIAMS de la pel·lícula “Escuela de sirenas” no feia falta tapar-se el nas per a que no els entrara l’aigua.


Ben ataviats per a l’ ocasió amb banyadors , barnús i ben maquillats , van combinar el ritme, els moviments ben sincronitzats , la gràcia fallera que porten dins de la sang i van sorprendre alçant en alt al Cule mentre tot el públic els feia un fort aplaudiment . Ells s’ho van passar d’allò més bé i a tots els presents ens van deleitar amb la seua gràcia i simpatia.


Carpeta amb les fotos



Article i fotos enviat per Amparo Vendrell a Fpcervantes07@hotmail.com

17 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

BON DIA A TOTS, NO MEPODREU DIR QUE ESTOS XICS...SON ELS MILLORS, LA VERITAT ES QUE JO NO HO VAIG VORE PERQUE ELS PEQUES VOLIEN DINAR... PERO CUANT M'HO VAEN DIR, DE SEGUIDA VAIG PENSAR...."NO PODIEN SER ALTRES" FENTO ELLS DE CATEGORIA...SEGUR ARA VEGENT LES FOTOS HO CORROBORE, XICONS SOU ELS MILLORS. UN BESSET A LES NADAORES MÈS SEXIS DE TOT HOLLIWOD.

LA TORA.

Xuso ha dit...

Algú sap algo de la Sevi i Abel?? encara no ha eixit????

Costarà anar a l'hospital en un aca per a estirar?????

deme ha dit...

bon dia a tots¡¡¡ per fi tenim un falleret nou.
Abel arribava al mon ahir sobre les 22.30 h, despres de tantes hores de fer patir a la seua mami, al final ja el tenim entre nosaltres.
Segons ens ha dit la seua mare es molt guapet, tragonet i dormiló.
Enhorabona als pares, iaios i tios i esperarem impacients poder coneixerlo lo antes posible.

sales ha dit...

Enhorabona a Ali i Gabi pel nou retonyet, que alegria!, la veritat es li ha costat de eixir però espere que estiguen ell i la seua mami de categoria!!

Per cert jo em vaig perdre el Rally però m´encanat de risa mirant les fotos i sobretot imaginant-me-los alçant al cule en alt!!! que bons sou !!

Xuso ha dit...

Enhorabona Sevi i Gabi!!!! por fin... EL PARTO DE LA BURRA!!!!

M'alegre que haja eixit tot be, un besot a la mami i que es recupere prompte!!! i envieu fotos!!!!

Sandra ha dit...

Enhorabona a la Sevi i Gabi per eixe xiquet que ens a tingut a ala espera ja no sabiem que fer un beset per als dos i sobre tot per a Abel

SAN CASALLA ha dit...

PRIMER QUE RES ENHORABONA A LA SEVI I GAVI PER EIXA PELAILLETA QUE A LA VESPRA ANEM A CONEIXER.

I SEGON: PERO QUE REBENFET ESTA FET EIXE XICON MEU¡¡¡¡ BUENO I ELS ALTRES TAMBE. PA QUE NO SENFADEN.
MIRA QUE ME VAIG RIURE EIXE DIA. A TOT ASO LA COREOGRAFIA LA VA TRAURE LUCAS. TENIA MAL COMBOILL.

NOTA: SI ALGUTE FAENETAPER AL CULE QUE ENS AVISE QUE ESTA EN EL PARO. PERFAVOR SOLIDARICACIO FALLERA.JAJAJAJA

Anònim ha dit...

Ja tenim Abel asi,la seua mami esta super paga,perque diu que te la seua careta,conque ja podeu imaginarvos lo guapet que es.Un beset desde asi als papis,i com diu Deme ens morim de ganes per vorelo...AY QUE SOC LA PROXIMA QUE POR!!!!!

Mira que me rist en el super nadaor.Sou els millors figures.

Cris ha dit...

Enhorabona a la Sevi i a Gabi, ja tinc ganes de vore a Abel deu ser una monaeta.

La cuadrilla de nadaores especials un 10 per a totes elles, estaben estupendes.

Anònim ha dit...

Ai ai ai !!! air tot el dia enganxa a lordinador x a vore com anaba "el part de la semana"" esta mati cuan e entrat i e vist larticle ma encantat xo esperaba q iageren noticies de ali i abel! Ara si q si ja estic tranquila i en ganes de voreli la careta segur q sera monisimmm!! enorabona q ali i a gabi!!!
i bueno q dir destos fallers sincronitzats!!! pues q eixe dia meu vaig pasar en grande i q estageren de categoria, ahhh!! i q ens esperabem qedar en millor lloc xo com diu richard al any q be ens superarem!!!!!

Anònim ha dit...

Perdón soc la seguent de les Pexis, que de fallers li toca antes a Martina que con va de rapits estos nanos, a lo millors encara ve antes de falles.

SAN CASALLA ha dit...

XATETA, XATETA¡¡¡ QUE YO HO TENS AHI¡¡¡

XEEEE BOLA EN ELS CANSONSILLOS QUE DUIES I QUE NO TE SE VEGEN EN LA FOTO. MECACHIS¡¡¡

PETXIS A LA VESPRA FEM COCHA I MONANEM A VORE A LA SEVI¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Carmi jo anire este mitg dia que esta vespra me toca currar.
Conque el vore antes que vosatros,ale,ale,ale!!

La Nere ha dit...

Primer que res voldria felicitar a Ali i Gabi pel naixement d´Abel, peró sobretot a la mami, a la Sevi que es la que ha parit, SEVI ERES UNA CAMPEONA!!!!! A la vesprada anirem a fer-te una visita a l´hospital que tenim moltes ganes de vore a Abel.

I als de la natació sincronitza sense comentaris, estagueren de categoria i em vaig riure moltissim quan alçaren al cule en alt, va ser lo millor!!!

Anònim ha dit...

Enhorab0na a ali i gavi ma dit que es molt guapet jo a la vespra anire a vorel que ja tinc ganes de vore a abel moltes feliçitats guapa besets.

sambori ha dit...

Enhorabona a la Sevi i a Gabi per eixe xiquet que segur que serà molt ballador després del que ha insistit sa mare al casal.
Jo també tinc ganes de conèixer-lo i segur que propmte el veguem pel casal.

Felicitar també a este equip de nadadors que ho féren molt bé!!!!

Anònim ha dit...

Enhorabona sevi i gabi!afanyat a dur-lo al casal q vull vore-li la careta ja!
Molts besets!
Carmi si vols jo tinc faena xal cule, q vaja ajudar a noel a netejar el pis q ell tmb està al paro, jajaja, es broma. Si ens enterem d algo t´avisem, aunq està mal l´asumpte!