http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 5 de març del 2009

Ja estic ací!!!!!!!!!!!!!!

per Abel

Hola a tots, sóc Abel Tarraso Sos, el fill de Gabi i Ali peró crec que seré més conegut com al fill de la Sevi. Pues si amics el passat dimarts 3 de març vaig vindre al món a les 22:27 i vaig pesar 2 quilos i 800 grams, després d´una llarga espera per fi em vaig deixar vore la careta i de sobte tots el dolors de la meua mare van desaparéixer i està de categoria.

Ahir a l´hospital vaig rebre moltes visites mireu si foren que fins i tot la recepcionista digué que anava a ficar un cartel diguent quina era la habitació on estavem la mami i jo de les vegades que li ho preguntaren i al final ella dia "Hombre la famosa Alicia Sos, tened cuidado en que no se venga a habitacion abajo".

Jo estava molt tranquilet fins que aplegaren les meues ties Les Petxis que em van fer parlar un poquet, es que estan un poc xafaetes!!! peró em vaig alegrar molt de que vingueren a vorem.

Ara espere impacient a que apleguen les Falles ja que la meua iaia está ja preparant-me el traje, em fa molta il.lusió eixir de falleret a més si dic que no a la meua mami li entra un mal i no vuic decepcionarla perqué com tots sabeu ma mare es FALLERA 100% i no us penseu que jo ja he viscut molts actes de la falla dins de la pancheta de la meua mami i m´ho he passat molt bé escoltant la música i ballant peró ara toca viure les falles desde l´altra part que es com toca vestint-me de faller i tot aixó.

Aaaaaa també espere que Andrea o Carles vinga a fer-me una visita i em duga la samarreta corredora que jo la vuic rebre!!!!
Fallerets i Falleretes 09

Article enviat per Nerea Luz a fpcervantes07@hotmail.com

13 comentaris (Afegix el teu):

sambori ha dit...

Qué boniquet està Abel!!!!
Li sembla molt a sa mare, i ja li veguem a la Sevi la cara de felicitat al tindre ja al seu fill en braços.
Sols veguent les fotos m´imagine que ha de ser un terratrèmol que portarà als seus cosinets i amiguets al revol.
Enhorabona per a Ali i Gabi i a les seues respectives famílies.

També hui hem de felicitar a una fallera que fa anyets: Vane Pan, que celebra l´útim aniversari de soltera així que ens ho tindrà que celebrar!!!!
Moltes felicitats Vane!!!!!!

Sandra ha dit...

Mare meua Sevi, si que pots estar orgullosa perque es clavaet a tu o ixa impresio m´ha donat a mi.
Ahir vaig parlar amb tu i ja me contares el ratet que pasares, pero cuant ja el tens s´oblida to ¿veritat?.
Enhorabona, un beset molt fort als dos ara a disfrutar de Abel que ja voras com es lo millor que li pot passar a una mare i a vore si el begem pronte per en casal

mamixula ha dit...

A que no exagerabem gens??
Pero tinc que dir que també te amunto de Gabi.

sales ha dit...

És una preciositat, però quin cabet més redonet!!! és prompte per a dir-ho però a mi també em sembla que és igual que la Sevi!!
Ja tinc ganes de vore´l, quan ens el duen pel cau?

Sandra ha dit...

Es un sevillanet sense dubte.

Anònim ha dit...

ENHORABONA A LA FAMÍLIA TARRASO SOS ,PER EIXE XIQUET TAN BONIQUET!!.
El diumenge Alícia (LA SEVI) pel casal mirant la cavalada infantil i Abel ja estava a punt d'eixir.Així són les coses!i és què en esta falla anem a xiquet per setmana , millor dit en este cas no aplega a la setmana ,sols 4 dies.
Nerea, molt xulo l'escrit !

Anònim ha dit...

ai mare q reboniquet!!!!! q ganes de vorel tenia tot el dia en la pelu entre moño i moño mirant la web i pensant estes ties pexis no enviaran a abel!!!!! q guapet!! sevi malegre q estigues be i ja mimagine a Gabi lo content q estara ENORABONA PAPIS!!!!

La Nere ha dit...

A que es super guapet!!!! Es una monaeta de crio i es super bon xiquet.
Jo també opine que li sembla molt a la Sevi

Anònim ha dit...

que guay, ja en tenim un altre al mon. enhorabona sevi, es un bebe monisim.
jo, que enveja hem doneu! totes en xiquet estes falles.
jo tambe esperava tindrel/los açi, pero no ha pogut ser. de totes formes m´alegre un monto que el meu fill o els meus fills tinguen tants amiguets.
no vos fa por?
pensu un poquet...........
mare meua quina quadrilla!

bueno tambe vullc feliçitar a vane, i que cumplas muchos mas. ja ens convides al casal,je,je.

Cris ha dit...

Bueno bueno, és una monaeta, això a ho sabia jo, amb els pares que te. A la Sevi se li veu bona cara, així que m´alegre una montó, molts molts besos per als papis i per a Abel.

Anònim ha dit...

La veritat que es molt guapet jo quant ani abel tenia uns ulls mes auberts que aberts,li sembla a la sevi pero es molt guapo mols besets per als tres enhoraona a gavi i ali.

Anònim ha dit...

PERO QUE REBONICO ES¡¡¡ AIXO ES ESTAR BEN PARIT¡¡¡ VINGA ABEL QUE PRONTE VINDRAS AL CASAL.

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS ALS NOUS PAPIS, TANT A GABI I ALI COM TANMATEIX ALS PAPIS DE CARLES SON DOS NANOS PRESSIOSOS, L'ENHORABONA A LES FAMILIES I ESPEREM QUE SIGUEN UNS FALLERS 100%, JA VOREM,JA VOREM????

JESI,TU NO PATEIXQUES CUANT T'APRETE EL MONO T'ENVENS AL RELLANO I JO EL DEIXE AL QUE TU VULLGUES....
EN POC DE TEMPS,VINDRÀN ELS XIQUETS "DE CHOCOLATE" COM DIU EL JOSEP I JA VORÀS COM TOT PASSA EN UN TRES I NO RES, DESPRES LES FESTES DEL POBLE, NADALS I DE SEGUIDA LES FALLES ALTRA VOLTA.
TRANQUILS UE JA NO ENS QUEDA RES DE RES....ANIMS I MOLS BESSETS.

VOS ESTIMEN:EL BOU,LA TORA,JOSEP I EL COTI. BESETS.