http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 24 de setembre del 2008

Cervantes a NY (altre cop)

per Maitane

Hello!!!!!!!!How are you??

Hola a tots!!!!És la primera vegada que em faig l'ànim d'escriure un article a la Web de la Falla! I espere que no siga l'últim, i més si és una ocasió com aquesta. Que no és ni més ni menys que per participar al concurs organitzat per la falla de : Cervantes al Món! Sí, sí...Cervantes ha anat per 2º vegada a NEW YORK CITY en la familia Juan!!! de la meua mà. Ho havia fet anteriorment junt a la meua cosina Rosa, però li agradà tant que ha decidit tornar-se'n anar amb mi. I no és per a menys, perquè és una ciutat Espectacular!

Ha sigut un viatge pensat i fet ( en plan, que de matí estavem fent-nos el passaport, de vesprada buscant el vol per internet, mentrestrant ma mare fent-me la maleta, i ja de nit, cap a Madrid que és d'on eixia el vol cap a NY, a la una de la matinada).
MOlt fort, de locura, però ha valgut molt la pena. Perquè , entre altres coses, no podiem deixar escapar la oprtunitat d'allotjar-nos al pis que té Ricardo allí! Ricardo és el novio de Rosa.

En fí, vos deixe unes quantes fotos on podreu veure, la Estatua de la Libertad, Central Park, el Times Square, les vistes de Manhattan desde L'edifici Rockefeller ( el segon gratacel més alt de NY després del Empire State), La biblioteca pública de Nova york, alguna de China Town, la 5ª Avenida, World Trade Center, el edifici de la ONU.l'estadi dels Yankees, cases típiques de Nueva Jersey...

Espere que vos agraden les fotos, i aprofite la ocasió per dónar les gràcies a Rosa i a Ricardo.

Adééééééuuuuuuuuuuu...........


Article i fotos enviats per Maitane Luz a fpcervantes07@hotmail.com



Mare, que lluny, mira que els agrada. Almenys aquest cop no he hagut de tornar a calcular la mesura, ja la tenia de la vegada anterior. Maitane ha portat a Cervantes a 6097.44 km. Enhorabona. De moment va en capdavant, ja deia jo que anar a Madrid no era prou, però jo en se d'uns que també han anat i han fet fotos, vorem si algun dia es fan l'ànim i les envien, així empataran...

9 comentaris (Afegix el teu):

sambori ha dit...

Sols veguent les fotos ens fem una idea de com de bé ho heu passat.
Llàstima no aparèixer Ricardo i Rosa a cap d´elles ja que fa temps que no tenim notícies seues.
Però per altre costat ja veig que anàves amb bona companyia:Vicent i Raquel.
A la pròxima aviseu-me que m´apunte!!!

Anònim ha dit...

Holaaaaa!!!!!Pos sí, sí, ens ho hem passat d'allò més bé. Però Rosa i Ricardo estaven así, el piset estava lliure. I tranquil Sambori que a la pròxima t'avise! Així descobrirem la teua identitat!ja, ja...Quan més gent més Comboi!
Adéu

Anònim ha dit...

colli este Sambori coneix a tot cristo viviente¡¡¡
Enhorabona Maitane per eixa super escapada a Nova York, qui poguera tindre un cosí amb un apartament allí (en lo cars que estan els hotels...) jo asegurat que mes d´una visita li faria, personalment es una de les ciutats que mes ganes tinc de coneixer, espere poder fer-ho prompte¡¡¡
Per cert heu tingut que desaiguar molt o que? açí a l´oficina a sigut un desastre, hem estat tot el mati netejant i traguent aigua, ara pareix que tornem a la marxa normal¡¡¡

Anònim ha dit...

Molt xulo Maitane, jo a l´altra també m´apunte, jejeje.
Triarem el dia ahir eh Deme!!!
Bueno quedem dijous a les 8:30 no??? ja que ahir no va poder ser.
Jo no he desgotat, però per a poder arribar ahir a ma casa, ja vaig tindre que fer virgueries ja, hem falta nadar a braça, super fort. Li enviaré a Carlos una foto del meu carrer per a que el vegau, que fort.

Anònim ha dit...

Hola guapa!!!
Enhorabona per el superviatge rapid, intens, accelerat i repentí que s'haveu pegat!!! M'alegre moltíssim que aprofitareu l'oportunitat, com tu mateix has dit, eixes situacions no passen tots els dies, i estic molt contenta d'haver fet, junt amb Ricardo, que visqueres l'experiencia meravellosa de viatjar i visitar un lloc tan especial com es NY. Encara recorde el nerviosisme i les telefonades d'última hora per aclarir-ho tot!!!
Molt bé, pero crec que enguany hi haurà triple empate...Perque Cervantes s'ha quedat en ganes de més i no tindre més remei que passetjar-lo de nou...
Una abraçada a tots!!!

Anònim ha dit...

Aleeeeeeeeee Maitane!!!!!!!!!!
A l´altra jo també vaig i més si hi ha comboiet!! jajaja
Que vuic cumplir el desig d´anar per la 5ª Avenida a lo pretty woman!!!!!!!

Anònim ha dit...

Totes les fotos en sonen, perque serà?
M'alegre de que aprofitares l'oportunitat, encara que ja has vist que mes que un pis es un 'dedal' lo que tinc per casa a NY, això sí, ben centric eh!!!
Ja sabeu que tots els de la falla que paseu per la "big apple", teniu un embaixador que vos rebrà encantat.
Congratulations Maitane, great report!
Have a nice drainage!!!!-)

SPIELBERG ha dit...

Queden recollides les teues paraules Ricardo. Més d'un passarà a voret.

Anònim ha dit...

Ole la meua Tane!!!!! A mi tambe m'avises avore si es igual com el viatge a Cambrils q disfrutarem com a xiquetes, imaginat com pot ser en NY!!! Impresionante!!!!jejejeje...
un bst carinyet