http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 24 de setembre del 2008

Pareix que plou

o no. De les multituds de fotos que ja haureu pogut veure hui vos fique tres i el link del diari Las Provincias a on hi han moltes

No vos pergau les de l'Ajuntament. Això és antològic.

Esta la enviat Cris.

I estes son de Las Provincies.


ALBUM AMB MÉS FOTOGRAFIES DE LA INUNDACIÓ

5 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Va ser supe fort eh???
Algú s´haguera imaginat eixe mateix día pel matí, que eixa vesprada no es podríen vore els carrers de Sueca, degut a l´aigüa que circulaba per els nostres carrers??? Va ser un poc flipant, jo al menys no habia vist mai tanta aigüa pel carrer i molt menys tindre que obrirme pas entre ella per a poder arribar a casa.

SAN CASALLA ha dit...

Quina semaneta¡¡¡¡¡¡ que mal ho vaig pasar traguent aigua de casa. En una ma, la nana al braç, i en l'altra la granera tirant aigua cap a fora. Que fort¡¡¡¡no donavem coll¡, però esque dimecres estava que no podia menejarme, tinc unes agujetes¡¡¡¡però bé, ya ho hem pasat.
La veritat que en moments de panic, et dones conter de lo que tens, i lo que aprecies.
Una pregunteta als amants de cucs de ceda, algú pot dirme si se banyen els ouets de les papallones dels cucs de ceda si ixen?

Anònim ha dit...

la veritat que va ser super fort, jo de vore com entraba l'aigua a la casa del meus pares i cada vega que pasa un cotxe la ola que feia i ale aigua paca dins, molt fort. Jo vaig tindre sort em quedi a 3 cm per a que el aigua sobrepasara el meu banquet. I dins del mal era aigua neta que no portaba fanc.

Anònim ha dit...

Ié,encara tinc el susto al cos,en m´acasa entra l´aigua hasta els enxufes,osiga hasta casi el genoll.
Tinc les portes bufades i sorteta vaig tindre,que en vaig trobar amb Presen i en va dir que anxufara totes les estufes que tinguera per casa,per a que no em bufaren els mobles.
Pero bé lo importamt es, que no ens haja pasat res a ningu,no com al pobre home que del susto s´ha mort.
Carlos jo també tin fotos del dia de la riua si puc te les ambiare.

Anònim ha dit...

Per a tots els que tinguen danys en les vivendes, que pasen per l'ajuntament en l'horari de 8:00h a 14h o de 17h a 20h. Si poden aportar fotografies dels danys ocasionats millor que millor. Així pasarà el perit del consorci d'assegurances i l'evaluarà els danys. Ho recomane a tots, almenys si ens poden pagar alguna cosa, menys dona una pedra. Hi han almenys una dotzena de perits rodant per les viviendes.
Sort.
P.D. Natalia i San Casalla aneu no sigau cabudes que ja se que no voleu anar.