http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dissabte, 20 de setembre del 2008

Feliç Aniversari!!

per Cris

Jo també tinc aniversari a casa. Si, si, de les meues peladilletes.
La meua Paula complix 8 anyets hui dia 20 i vaig a aprofitar la web per fer-li arribar una felicitació, ja que se que li farà moltíssima il.lusió. Paula sempre que veu que fiquen articles sobre els aniversaris i fotos, diu: “Tia jo també vull eixir”, així que se que es ficarà molt contenta.

Però no sols és el cumple de Paula, el pròxim dijous dia 25, també és el de les bessones, Carla i Cris compleixen 4 anyets, però com ho celebren demà les tres juntetes, aprofite i envíe la felicitació per a les tres.
Pareix que va ser ahir quan naixqueren, jo encara recorde perfectament la primera vegada que les vaig agafar al braç, quin moment més especial, no se si el dia que tinga fills disfrutare tant d´ells com estic disfrutant de les meues perletes.
Per això i per moltes coses més, vull aprofitar aquesta ocasió per a enviar-los un besot molt fort a les tres i desitjar-los que tinguen un día molt feliç i que tinguen molts regalets que obrir, encara que ja han obert uns quanta anticipats (no tenen paciencia, són unes gandules). Bueno lo dit, MOLTES FELICITATS de part de la tia Cris.
Article i fotos enviat per Cristina Cebolla a fpcervantes07@hotmail.com

11 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Feliz feliz en tu dia amigitas que dios os bendiga que reine la paz...........................
Moltissimes felicitats a les tres, Paula, Cris i Carla i que hui paseu un bon dia, que de segur que obrireu molt regals.
Alba: felicitats Paula, cuant arribe al casal te felicitare en persona. Un bes.

Anònim ha dit...

Moltisimes gracies, aunque esta nubol espere pasar-ho molt be, i que no ploga perque els meus cumpleaños sempre son pasat per aigua.

Anònim ha dit...

Moltes felicitats a PAULA a CRIS a CARLA paseuo de allo mes be en compañia de la familia i amics.PAULA no tinges que patir el sol a brillat per a que eixes tres peladilles disfruten del seu aniversari a tope.Tambe aprofitarem per a feliçitar a la tia CRIS i a PAULA per eixa tan esperada notiçia que air feren publica en la reunio MOLTRE FELIÇITATS .

Anònim ha dit...

Desi, moltes gracies de part de la meues nebodes per la felicitació, perquè Pauli i les bessones hasta el dilluns no ho podràn vore, ja que a sa casa no tenen ordinador. Et done jo les gracies per elles, i com no per la part que hem toca, com saps que portem temps esperant que ens donaren l´alegria d´ahir, bueno moltes gracietes de part de totes.

Anònim ha dit...

Moltes felicitas de part de Raquel i el Caraixo, esperem que cumpliu molts més i que disfruteu sempre com ho feu ara. És la primera vegada que escric i ho vaig a fer per a felicitar a eixes tres xicones que s´ho mereixen.
Un bes molt fort per a les tres.

Anònim ha dit...

Moltes felicitatas a Paula, Carla i Cris, que en compleixquen mols mes i de segur que hiu tenen molts regalets perque s´ho mereixen, lo dit moltes felicitats a les tres.

I felicitar a CRIS i PAULA per eixa noticia que ens donaren el divendres, enhorabona a les dos encara que jo ja ho sabia perque Cris ja m´havia dit alguna coseta.
ENHORABONA!

A Cris que no t´ho vaig poder dir el divendres perque Aina es va adormir i m´en vaig anar si necesites ajuda per als disfrasos conta en mi per a lo que vullges, ja ho saps, jo per la vespra no treballes i estic lliure.

Anònim ha dit...

moltes felicitats per a eixes tres rubies que son massa pa la carabassa.Ja tenen faena el Sardi i Rosa, perque Carla i Cris tenen bona mestra.No he pogut felicitarvos abans perque fins el divendres no havia pogut visitar la web, pero hui es lo primer que he fet nomes he començat a treballar.
A Cris i a Paula enhorabona i ara ja es oficial i podem dir ben orgullosos que ja tenim FM i FMI per a l´exercici 2010 2011... i que falleres¡¡¡ cris al dimarts ja parlem i m´ho contes tot, tu ja saps que m´alegre moltissim, despres de tot el patiment i mals de caps, tot ix be¡¡¡ enhorabona a les dos i molts besets¡¡¡

Anònim ha dit...

Gracietes a Deme i a Sandra per la felicitació, quan vinguen a dinar, els ho ensenyaré per a que vos puguen donar les gràcies elles, els fa molta il.lusió vore les seues fotos a la web, a Paula sobretot.
Sandra ara de moement encara tenim que decidir quines disfresses volem, però quan comencem tranquila que t´avisaré tota ajuda és bona, quantes més mans millor.
Gràcies a totes.

sambori ha dit...

Felicitats pel vostre cumple!!!
Vaja coincidència nàixer les 3 a setembre!!

I com no felicitar a Cris i a Paula per ser ja oficialment FM per a les falles 2011,que encara que pareix estiguen lluny els anys corren molt ràpid.
Qué alegria tia i neboda regines en un mateix exercici,aixó poques vegades es dona!

Cris com bé diu Deme tot arriba i per fi tindràs el goig cumplit de representar a la falla que tant estimes.

Anònim ha dit...

Jo també vull felicitar a les meues cosinetes. El celebrarem el dissabte en el camp i ens ho pasarem de cine.
I també vull donar les felicitats a Paula i a ma tia Cris, ja tinc ganes de que arribe eixe any, se que m´ho pasare molt bé.

Anònim ha dit...

Gracies a tots per felicitarme, me ho vaig pasar molt be amb els meus amics, les meues germanes i la meua cosina.