http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 9 de setembre del 2008

Tinc un dubte.

Els últims dies, tant Pep el Cabut com Enrique m'havien dit que no veien be el bloc, que els fallaven els colors. Els comentí que ho canviaria però ho veia estranya ja que jo ho veig be, tant a casa com a la feina i amb qualsevol navegador.

I huí m'heu dit unes quantes que també ho veieu mal. Ací vos deixe una captura de com s'ha de veure, so punxeu sobre ella es fa mes gran. . Digueu-me com ho veieu vosaltres i ho modificaré. Gràcies.

18 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Spielberg la veritat es que a mi el roig de fons i les lletres roges també hem fa un poc de mal a la vista, jo soc de les que prefereix el blanc de fons i la lletra negra.

SPIELBERG ha dit...

Crec que no m'heu entès, la imatge es tal i com esta creat i tal com jo ho veig. Digueu-me com ho veieu vosaltres. Que no ho se.

Anònim ha dit...

Carlos nosaltres vegem el fons roig i les lletres tambe de color roig, no ho vegem com dius tu que es tindria que vore.

Anònim ha dit...

Jo ho veig igual que tu

sambori ha dit...

Jo ho veig com es mostra a la captura.
Qué recuperant-se dels dies de festa?????
I també dels actes socials d´este cap de setmana????Si ,si, que ja m´he enterat que heu tingut més d´un bateig a banda del de Vicent,veritat ?????
Noe segur que el menut es degué portar de categoria i es que en eixa careta de no haver trencat un plat no és per a menys.I coneguent als padrins caramels no en faltarien ,no?

Spliberg com que fa un temps no tenim canvis a l´escut et propose a una fallereta molt balladora: Paula Vivas que demà cumplix 3 anyets.

Així que aprofite per a enviar-li des d´ací un besot molt fort per a ella i per als seus papis!!!

Anònim ha dit...

hi ha una altra fallereta que cumplix en semptembre, sambori jo hem pensaba que els sabies casi tots.

SPIELBERG ha dit...

A veure. He canviat el color de les lletres centrals a un morat obscur gairebé negre.

Digueu-me que tal ho veieu ara.

Sambori,o qui siga, mireu a veure en quina foto esta millor Paula i així la ficaré. Gracies.

Anònim ha dit...

carlos jo ho veia com tu i ara ho veig amb les lletres morades casi negres com dius que has canviat.

Anònim ha dit...

hola, acabe de entrar ara al blog i jo heu veig en les lletres de color morat i antes heu veia com en la captura. No se de qui parla eixe anonim igual ni han moltes de setembre pero ja que estem el de la meua nana va ser el dissabte, 7 anys.

Anònim ha dit...

Felicitats a Alba!!!!

Anònim ha dit...

I a Paula, les meues nanes també són de setembre, així que hi han 6 falleretes en este mes no???

sambori ha dit...

Ay!!si que tenim aniversaris a setembre!!!S´acumula la faena per a l´escut!!!!!!
Felicitats per a totes estes falleretes que fan anyets!!!!

I ara que hem encetat de nou la ronda d´aniversaris vos propose una endevinalla:
De hui en una setmana fa anyets un falleret que li agraden molt els tractors,qui serà????????

Anònim ha dit...

es veu decategoria, tot molt b, els que tenen qye revisarse la vista son ells o canviarse el ordinador.. je je je

SPIELBERG ha dit...

Dubte que siga la vista, el mes probable es que siga l'ordinador o una connexió lenta a Internet.

Mentre puga arreglar-ho no hi tinc cap problema.

Anònim ha dit...

PUES YO LA VISTA POC XUNGA LA TINC, PERO A MI ME IX LA PANTALLA ROIG GRANATE OSCUR, TIRANT A NEGRE I LES LLETRES NEGRES. I LO MES FOTUT DE TOT QUE NO HO PUC LLEGIR¡¡¡¡¡ CARLOS SOCORROOOOOO¡¡¡¡ QUE ME IX TOT NEGRE¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
AHHHH FELICITATS A TOTS/ES CUMPLEAÑERES DE SETEMBRE. PETXINOLES CREC QUE TAMBÉ HI HAN DOS¡¡

SPIELBERG ha dit...

San Casalla, no puc ficar les lletres en Blanc ja que nosaltres no ho veuríem.

Actualitzat el navegador a veure si pot ser això.

Si seguiu molts amb aquest problema hauré de canviar els colors del Bloc.

Anònim ha dit...

EIXE FALLERET QUE LI AGRADEN TANT ELS TRACTORS NO SERA EL CACAU¡¡¡

Anònim ha dit...

jo també neconec a una que el divendres en fa 30.jajaja