http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 25 de setembre del 2008

Ja tenim les samarretes de la festa...

Ahir a la reunió d'agermanats ens aplegaren les samarretes per a la festa d'enguany... La veritat es que a la majoria ens agrada un poc més que l'any passat i es un magnific record de "Jo també vaig anar"....
Ja sabeu, queden pocs dies per apuntar-se i seria una llàstima que s'ho perdereu... VINGA ENCARA ESTEU A TEMPS!!!!

5 comentaris (Afegix el teu):

SAN CASALLA ha dit...

Que guay¡¡¡ enguany magrada mes que l'any pasat. el color mel aveu acertat¡ enguany tots de piolin¡¡¡¡
mecachis la mar que al sopar no podre anar....., pero vos buscaré en la orquesta¡¡¡ jajaja

Anònim ha dit...

Aixó espere Carmi, com no me toques per la nit voras!!!! jajaja.
Ja esteu apunt xiquetes? Ja queda poc per a la II festa d´Agermanats!

Anònim ha dit...

jo com Carmina acudire a l´orquesta perque tinc un bateig que no puc fugir... en quant a la camisa, a mi tambe m´agrada mes la de aquest any.

Anònim ha dit...

Jo coincideixc amb vosaltres, m´agrada més la samarreta d´aquest any.
Jo ho faré al revés que vosaltres, estaré tot el día amb els agermanats i de nit despareixeré, ja que tinc un aniversari molt important, jeje. La meua germana va a flipar.

Anònim ha dit...

Mireu comentari de Jonny Weissmuller, en pareix que plou. Jo ja he anat.