http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 31 d’octubre del 2007

Pensant en anar de Viatge...

per Mariam
A la vista dels comentaris que he llegit, es nota que la gent té ganes d'eixir de viatge!

Com sabeu enguany Eva i jo estem encarregades d'organitzar alguna escapadeta fallera, i de fet ja ho intentarem este estiu programant un cap de setmana a Eivissa. Però que no va arribar a terme per no apuntar-se ningú.

Aprofitant que ja han passat esdeveniments socials (noces, noces d'argent,...) pot ser siga el moment de tornar a intentar altra eixida. Ja sé que próximament tenim l'acte de la Proclamació i també la Presentació abans de Nadal, però pense que el blog és una via de fer-nos arribar les vostes propostes, fent comentaris de qualsevol idea que tingau.

Jo vos transmitisc algunes que he estat pensant:

-organitzar altra vegada un cap de setmana a Andorra (finals de novembre)

-un viatge cultural, com per exemple a Toledo, Granada,... per al pont de Desembre

-un cap de setmana a la neu.

-cap de setmana al carnaval de Vinarós (del 25 de Gener al 4 de febrer)

Ja podeu votar per les opcions esmentades o aportar noves idees!!!!

Article enviat per Mariam Ruiz a fpcervantes07@hotmail.com

16 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Hay que bo un viatge en ambient faller¡¡. a mi magradaria tornar a Andorra o a Toledo i a Granada, pero per el temps que será i per les meues sircustancies no crega que puga anar¡¡
Al any que be veritat que en fareu un altre?
Aixo dels viatges está molt bé¡

sambori ha dit...

Jo vote per un viatge cultural i més ara que ahir es va innagurar l´ampliació del Prado,no ens ho podem perdre!
Encara que aixó delcarnaval de Virarós no sona gens malament.

Xuso ha dit...

A la neu no estaria mal, però el cap de setmana a Vinarós seria espectacular.

La veritat és que jo no he estat mai ni a Pega, ni a Vinaròs, ni a cap localitat que celebren així de gran el carnaval!!!

Anònim ha dit...

Jo vote per el viatge cultural o per el carnaval de Vinaròs.

A Granada ja vam anar alguns fallers en viatge organitzat per Paco Hermida fa molts anys, pero jo tornaria a repetir perque es una preciositat, pero al Hotel Los Elegantes no per favor, qui vam anar ja sabem perque no tornar a ixe hotel. I el Carnaval també estaria molt divertit.

A Andorra ni pensaro, la última volta que vaig anar en autobus pa un cap de setmana ja vaig fer la creu, crec que masa hores pa tants pocs dies i poc de temps pa vore coses. Pense que pa tants pocs dies millor un lloc prop per a aprofitat al màxim, pero es la meua opinió.

Pense que on anem tots junts ens ho pasarem molt be.

Anònim ha dit...

Jo vote per el carnaval a Vinarós, sense dubte.
A mi m´han dit que esta super-guay i una cuadrilla tan gran com nosaltres, ens ho podriem pasar espectacular.

sambori ha dit...

Ay Carmineta,si vens no portes una maleta tan gran no te passe el mateix que a Andorra,recordes?
Encara m´imagine la cara dels polis de l´aduana quan en obrir-la la trobaren plena de disfresses!!!
i parlant de disfresses segur que més d´un ja la té a punt per a esta nit que es celebra el Halloween!!!

SPIELBERG ha dit...

Si ens en autobús (que ho serà) val la pena que siga prop. No tinc massa bon record del meu últim viatge en autobús.

Jo no voldria donar la nota negativa no ser el que recorde que el 7 de febrer tenim el concurs de teatre, ja se que no afecta al viatge de Vinarós directament (a mi m'agrada esta opció) però si anem a estar tres o quatre dies sense assajar l'obra després que eixirà?

Jo se que a la falla tenim grans artistes i que encara que no assagen 3 o 4 dies no és nota, veritat?

Jo vote per Vinaròs.

Xuso ha dit...

per això no patixques Spielberg!!!!

Anònim ha dit...

A la vista guanya Vinarós.
Se tindrà que mirar prompte pel tema de trobar per a tots.
Carlos ja sé que el dia 7 és el concurs de sainet,però sols serà dissabte i diumenge.
També sé que el 16 de febrer tenim els fallers d´honor i coincidim amb els de la falla el Portal.
El que passa és que ja es nota que tenim plena l´agenda fallera i qualsevol mes,data no va bé per a tots.
A vore si ho parlem a la pròxima reunió.

Amic fep ha dit...

Efectivament, el dia 16 son els Fallers d'Honor a la Falla el Portal...

Amic fep ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Jo tambe vote per un cap de satmana a Vinaros, mare meua que guay ho passariem tots disfressats¡¡¡ ja tinc jo ganes de fer un viatge amb tots els meus amics i amigues falleres¡¡
vinaros,vinaros,vinaros¡¡

Anònim ha dit...

Jo ja he estat a Vinaròs pel Carnaval, i val la pena per la quantitat de xarangues,comparses,carrosses, ambient i per la preciositat dels vestits de les reines.Val la pena anar a voreu.
Jo encara que ja he anat,repetiria ,però encara més si anem en ambient de falla.
Quan jo vaig anar teniem l'hotel a Peníscola que està prop.Les organitzadores ja diran el que és més convenient.
Els de Salamanca.... ara què farem??????

Anònim ha dit...

si si vinaros!!!!!!! encara que sempre niaura algu que porta el disfras tot l´any. Amparo, una pregunta, Aon no as estat TU?es que ehu rodes tot.

Anònim ha dit...

Amic o amiga Ca la Somilia:
Si que és veritat ,però encara em falta vore moltes coses i espere poder vore'n més si Déu vol.
El viatge a Vinaròs ,no t'ho creuràs,però em va tocar de sort en un sopar benèfic d'ajuda al càncer.
Jo crec que si anem ho passarem super guai!!!!.
Anem a Vinaròs ??????.

Anònim ha dit...

@ David Landstainer. Commercial Solar Panels are really too Expensive.... If you want to power your home. You? have to learn to Build your Own Solar Panels. Go to Google and search for. "Top DIY Solar Panels Review ". Choose the first result (Skip the adds on top). It is a blog that explains it ill clearly...

------------------------------------------------------
icamtech.com|[url=http://icamtech.com/led_flood_light]led floodlights[/url] [url=http://icamtech.com/christmas_led_lights]Christmas led lights[/url] [url=http://icamtech.com/led_light_bars]led light bars[/url] [url=http://icamtech.com/led_candles]led candles[/url] [url=http://www.icamtech.com/led_flashlight]Led flashlight[/url]