http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 22 d’octubre del 2007

Degut a problemes d'indole festiva (jo sempre he respaldat a Ferrari i a Kimi, i els que em coneixen prou ho saben) no he pogut preparar l'article d'Agermanadets, ni de la presentació de la Fallera Major, ni d'acabar el de Salamanca ni de ficar el de l'amic el Bola. Al llarg del matí aniré ficant algun.

Per cert, si algú vol fer el de la Boda d'Angeles Vivas que no ho dubte, que ningun dels webmaster anarem a la boda i no el podrem fer. Encara estem esperant el de la despedida, i el de Chayanne a València? O era Alejandro SAnz?

4 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Jo vaig pe a Alonso, però tant fdo alonso com jo, estic segur, preferiem que guanyara kimi abans que ell mateixa, per a que a mclaren i a Ron Denis es quedaren sense res!!! jajajajajajajaja

toma mclaren!!

Anònim ha dit...

jo em faig responsable de escriure l´article de la boda de Angeles, en quant tinga un ratet te l´envie junt a les fotos.

SPIELBERG ha dit...

Gràcies

Anònim ha dit...

Alonso a RENAULT, que els donen pel cu....... a Rom Denis i a Hamilton no guanyant Alonso a estat molt bé que guanyara Kimi. Ron i Hamilton que os Jooooooooooooo...............Força Alonso