http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 2 d’octubre del 2007

NOCES D'ARGENT DE JOSE NADAL I PEPA FLORS

per Amparo Vendrell

Com ja haviem anunciat, el passat dissabte van celebrar les seues noces d'argent, els nostres amics Jose i Pepa. Com podeu apreciar a les fotos, mostren la seua cara de felicitat junt a la seua filla Pilar. I també dels demés familiars.

La cerimònia religiosa va tindre lloc a l'esglèsia del Carme i com sempre Paco (el capellà) els va dirigir unes paraules molt encertades.

Va acudir un grup de fallers i falleres de la nostra Comissió, alguns d'ells van aprofitar per a fer-se una foto als peus de Sant Josep.

Després anàrem a sopar a Los Rosales i a continuació Disco-mòbil. Tant en la cerimònia religiosa com en el convit i el ball, no va faltar cap detall. Es notava que tot estava preparat amb molta il·lusió tant per Jose i Pepa, com per Pilar, que va disfrutat moltíssim amb la companyia dels seus amics i amigues.

A la porta de l'esglèsia vam trobar a Sandra amb la seua xiqueta Aina i com és el bebé que tenim a la portada del Blog, vaig aprofitar per a fer-li una foto i que tots aprecieu què bonica i preciosa està. I què fadrina està en poc de temps.

PERÒ.......A les 3 DE LA MATINADA........BOUS!!!!!!!!!!!!!!

Com vos heu dic! Sense tindreu previst!!. Per culpa d'algun que altre acomboiante i acomboianta, es va fer una correguda de vaquetes. Romualdo (l 'amo), tenia preparades les vaquetes i les capes.

Els primers que es van tirar al redol, foren Luis i Ignaci (Rocher). Què valentia!, Què poses amb la capa va fer Ignaci . Estava fet un "maestro Torero". La seua dona Mabel no parava de dir-li: El "trage", sí perque tots van eixir mudaets i corbateta i tot.
Desprès entraren Toni , Amadeo, i tots els amics de Pilar .

Però va aplegar el torero Principal , "EL NIÑO DE LA PINTURA" (com li van dir allí de nom artístic). El protagonista de la nit , el nostre Secretari JOSE NADAL I ALIQUES. Apareix vestit per a l'ocassió de torero de veritat de "TRAJE DE LUCES"roig i daurat, "oro i grana", ben cridaner. Va brindar la correguda a la seua dona que li va tirar flors i tot.
Es va posar en mig de la plaça agenollat amb la capa, esperant la vaqueta, pareixia "EL SORO". Després de fer els pases corresponents, i una de tantes, va fugir de la vaqueta i va botar la barrera d'un bot. Què agilitat!,està en forma de veritat . Els assistents aplaudirem i li cantàrem torero.

Tots vam recordar una festa campera que fa uns anys la nostra comissió va fer allí . I torejant Arturo Tomàs i Luís, la vaqueta agafà per davant a Arturo i del revolcó li se va trencar la clavícula. S'en recordeu???.

Les fotos de la correguda les enviarà Pep que les té a la seua càmera.

En fi va resultar una vetlada molt divertida i completíssima . Ara sols queda acomiadar-mos fins les Noces d'or . Que sigau sent molt feliços!!


Article enviat per Amparo Vendrell a fpcervantes07@hotmail.com

9 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Volia felicitar a Pep Nadal i a Pepa Flors per ixos 25 anys de casats, m'havera agradat molt anar perque m'ho havera pasat de lujo en companyia d'ells i de tots els meus amics i amigues de la falla que ja fa molt de temps que no ens ajuntem pero tenia altra boda i no vaig poder anar. Ja m'ho contaran els meus pares que ells si que van anar.
També felicitar a Gerardo i a Pili i com no a Sheila per ixe segon regnat que s'ho pasarà segurament millor que l'anterior perque ho sentirà més al ser més major, pense jo, igual m'enganye, pero segur que s'ho pasa de categoria.
Ja per finalitzar dir que també m'havera agradat molt anar al sopar de germanor en companyia de tots els meus companys de falla pero tinc que currar en la disco dels meus germans, que com la majoria sabeu es diu Static, i tots els divendres em podreu trobar alli per això no em veieu en ninguna reunió, aixina que si puc faré una escapaeta per a vorevos a tots i si no també podeu vindre a vorem a mi que esteu tots convidats i ens farem algun xupitet i si no pasa res anem a fer tota la nit Remember, aixina que si s'aborriu en l'orquestra o quan fajen descanso se'n veniu a vorem, ja.ja.ja.
Fins prompte.

Anònim ha dit...

Quina aparició inesperada!!!!
Sí la web servix per a que te pugam vore el pèl,...perquè vaja que estàs desapareguda.
M´alegra vore´t per ací i espere que faces algun comentari més a sovint perqùe tots sabem com t´agrada la falla a tú i a la teua familia.
Ara que ja van acostant-se els actes fallers esperem que feu acte de presència encara que siga per a visitar-nos!!!!!

Anònim ha dit...

Moltissimes feliçitats, a pep i pepa per la vostra cerimonia asperem que dure 25 anys mes "FELIÇITATS"

Anònim ha dit...

Gràcies Sambori d'alegrarte tant per la meua aparició. Pues si, sempre que puga entraré a fer algun comentari per lo menos notareu la meua precència per ací. Espere poder estar en la proclamació en companyia de tots vosaltres ja que l'anomenament ja me la vaig perdre.
Parlem pronte.

Anònim ha dit...

Mª Jose, una sorpresa agradable, clar que sí. Ja fa temps que no vaig a fer-te ninguna visita, així que m´alegre de vore´t per la web.
Felicitats per eixa vetlada a Pep i Pepa.

Anònim ha dit...

yeeeeeeeeee sambori diges qui eres perque es pensen que soc yo . Bueno no diges res i que se queden en ganes. Pep I Pepa a l´any que vé feu els 26 anys de casats que yo torne a los rosales.

Anònim ha dit...

Eh WEBMASTERS!,
On és la foto d'un grup de fallers als peus de San Josep?.
Què no vos ha arribat ?o serà que jo no vos l'he enviat?.
Al nostre amic Pep li agradarà.
Què haurà passat?.

Xuso ha dit...

Tranquil·la Amparo, ja està ficada junt a les altres. No disposem de tant de temps com voldriem, ho sentim.

Anònim ha dit...

Hola Cris, la veritat que fa algo de temps que no ens veiem pero gràcies a esta web encara podrem xarrar un poquet. Espere voret pronte, per lo menos conte amb tu i amb molta gent de la falla de que el dia del sopar de germanor em feu una visita a la disco ja que de segur estare algo lià i a lo millor no puc anar jo a vorevos, aixina que feuse el ànimo i sen veniu a ballar un ratet en companyia meua. Un beset.