http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 30 d’octubre del 2007

Cervantes a ... Roma

El passat més de Juliol, un dia que teníem reunió d'Agermanats, l'amic Carlos Miragall, més conegut com El Bola (El Blog del Bola), faller de la falla Bernat Alinyo, em va enviar un missatge de mòbil demanant-me que li portés un escut de la falla ja que havia de fer un viatge i volia dur el nostre escut.

Quan m'ho va dir la veritat es que em va alegrar prou ja que era la primera persona d'una altra falla que anava a fer-ho pel seu conter. Si que tenim amics de la falla Sucro i del Portal que han dut a Cervantes de viatge però ho han fet amb companyia d'alguns membres de la nostra Falla. També tenim una amiga, Teresa, que sense ser de Sueca ni fallera va portar l'escut fins la Xina Imperial. Sols ens quedava aquesta variant, la cosa era que coneixent al Bola no sabíem que podria fer amb el nostre escut.

Jo li portí una insígnia de la falla, la que jo tenia del model antic, amb la idea que no la tornaria a vore però mai creent que el final seria eixe. Recordeu que no fa massa temps aparegué la Fontana de Trevi tenyida de roig? Vegue el vídeo i lligueu caps, com diu un amic meu, tot és possible. I qui diu que la culpa no és nostra.



El nostre amic va anar a Roma, ciutat eterna, porta l'escut fins el Colisseum i després li donà un descans etern. Jo també he estat allí però no vaig tirar la moneda ja que després d'escoltar la història que em contà el guia, no em va convéncer per que la tirés. Mai haguera pensat que finalment una cosa meua acabaria allí. El destí? No, el Bola.

Roma, més concretament el Colisseum, està de la Placeta de Cervantes a 1122.20 Km. Enhorabona amic!!! I moltes gràcies per tindre aquest, detall?.

13 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Amic Bola:
Vaja quina idea més original!!!!.
Diuen que això dona bona sort!!!.També seria cas que fora veritat i el nostre amic d'una altra falla portara sort per a la falla i per a ell.
Jo per si acàs vaig a comprar loteria de Nadal de la falla Cervantes.I també de la falla del nostre amic el Bola.És Bernat Alinyo???.

SPIELBERG ha dit...

Si Amparo, es Bernat Alinyo. Ho fica a l'article.

San-vala ha dit...

Que grande es ixe Boleta, això es germanor...

Que t'ha paregut Spilberg vas tú i no tires ni una moneda, va el Bola i tira el teu escut, espere que no li tingueres molt de carinyó, jejejejejejejejejejejeje

Si això dona sort que siga per a una gran persona y una gran falla...

Xuso ha dit...

Yeee!! Boleta, què és això de anar tirant per ahí les insígnies de la falla Cervantes????!!???

jajajaja, espere que siga en bona intenció, eh??

Clar que si!! gràcies amic per col·laborar en aquesta iniciativa i en aquest blog! Eres Gran!!!

Amic fep ha dit...

Jo no pense donar-li al Bola cap insignia de la meua Falla... a saber on la tira!!!!!!!

jajajajajajajajajajajajajajaja.

Un gran detall per part del boleta.

Xuso ha dit...

Per cert, Spielberg, no t'ho havia dit, però l'article m'ha encantat!!!

Ahh!! i la foto del Bola (la que està oculta en el text, no te desperdidi!!!) jajajaja

Anònim ha dit...

Molt original "bola" jajaja

Ara ja sabreu que cada X temps buiden la font per a netejar-la i imagine que faran una arreplegadeta..........

Quan jo vaig estar a Roma vaig vore una d'estes netejes....

Xuso ha dit...

Pues quan facen la neteja, que ens tornen la insígnia!!! jajajajaja

sambori ha dit...

A tots els que ens visiteu de la falla el Portal!!!!
Ja sé que esta nit teniu festeta de Halloween!!i ahir ja estàveu de preparatius,je,je!
Mira que sou bons,no s´en perdeu ni una!
A vore si en la nostra falla agafen exemple i podem organitzar-la per a l´any que ve.
Res a passar-ho bé esta nit i ja ens ho conteu.

Carlos Miragall ha dit...

Amics estic viu!! Gràcies per les floretes que m'heu tirat alguns però en aquell moment vaig pensar que seria original, i veig que n'esteu contents. De segur que Cervantes descansarà molt de temps allí (fins que netegen la font).

Imagineu que un dia a les notícies es filtra una notícia dient que hi ha un insígnia mil·lenària a la font...

Quin cas!!! Jeje

PD: Hui comence el puenting!

Amic fep ha dit...

Ahir vaig estar en el Cau, i vaig vore el gran treball que estan realitzant els meus companys que s'encarreguen d'aquesta festa... es impressionant!!!!!!

Si els eix be, cosa que no dubte per l'interes i les ganes que estan ficant, superaran a la festa del any passat, i aixo que jo pensava que era prou dificil, incredul de mi!!!! no savia fins on pot arrivar una comissio ben organitzada...

Encara esteu a temps de poder participar, no se com esta el tema de la nit, se que hi ha un sopar d'aixelleta, i per a entrar al Cau... bueno, millor que ho vejau!!!!

Si esteu interesats fiqueuse en contacte en algu que ha organitzat el tema... no te desperdici!!!!!

Anònim ha dit...

Gracies Sambori....

L'any passat ja en ferem i va sér un exit,jo no podre anar però en fi ja sabeu festeta a la falla sempre mola!!!

Crec que La 18 d juliol tambe fan festeta....

SPIELBERG ha dit...

Xuso, gràcies pel cumplit. Realment la idea del Bola va ser original a més no poder, a ningú de la falla se'ns haguera ocorregut.

Jo esta nit tinc un sopar, a vore si tinc un ratet i em pase pels caus a vore que feu.