http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 30 d’octubre del 2007

Dos preguntes

Hola a tots. Mentre acabe l'article del Bola i el seu viatge voldria que comentareu certes coses.

La primera seria que diguéreu a qui fiquem ara en l'escut de la falla, estic un poc perdut i no se a qui ficar, doneu-me idees.

L'altra és l'enquesta que hi havia sobre la festa d'Agermants al bloc. Encara que majoritàriament hi han sigut vots a favor, hem tingut alguns vots en contra. Ens agradaria que aquestes persones que no els ha agradat la festa i ens votat de forma negativa expressaren els seus motius en els comentaris d'aquest article, evidentment ho poden fer de manera anònima. La intenció d'açò no és altra que millorar per a futures edicions.

El resultat final de l'enquesta ha sigut aquest:

a) Tot un èxit, per a repetir -> 70% (22 vots)
b) La pluja la va deslluir -> 16% (5 vots)
c) Jo haguera fet altres actes -> 3% (1 vot)
d) Un desastre, una i no més -> 9% (3 vots)

20 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Jo havera montat en l'estació unes carpes amb fisios i massatgistes per a fer un 'spa' portàtil i fer massatges i saunes i banys turcs per a la gent...

bona idea, no???

sambori ha dit...

Per a l´escut jo propose a Cris,una comentarista habitual al blog que ja fa un temps no escriu res.
Respecte a l´altra pregunta no puc respondre ja que el meu vot a l´enquesta va ser possitiu.

SPIELBERG ha dit...

Xuso, que estem parlant de la festa d'Agermanats, no de la mitja maratà del Materal.

Encara que pensant-ho be no seria una mala idea.

Cris ja ha eixit a l'escut, i prefeririem ficar a alguna persona que encara no haga aparegut, però sinò hi han més idees fiquem a Cris de nou.

Anònim ha dit...

Vale donaré altra candidata:Conchín que també és altra comentarista i una fallera que col.labora pel bon funcionament de la falla.

Xuso ha dit...

conchin és una gran fallera i una gran dona, Sambori... però comentar, lo que és diu comentar, no comenta massa pel blog

Anònim ha dit...

Xuso bona idea has donat en aixó de carpes per a massatges i spa!
A vore si t´agafen la idea els del Materal per al marató del pròxim diumenge dia 4!!!!

Xuso ha dit...

a no ser que utilitze freqüentment algún pseudònim, clar està!!!!

Amic fep ha dit...

Val gent fora de la comissio de Cervantes?

Si es aixina tinc una foto bonissima del Rodabars... jajajajaja

Xuso ha dit...

Primer ha de passar per la censura... és censurable al imatge???? jajajajajajajaj

Amic fep ha dit...

Home... censurable... no fa molt bona cara que digamos... jajajajajajajajajaja,

si vols un calvo, tambe en tinc un, pero este no es del rodabars... jejejejejejejejeje

Xuso ha dit...

Envia-la!! Envia-la!!! jejeje després de l'article concienciatiu que va publicar al blog de l'avinguda... jajajajaja

Amic fep ha dit...

Baixat el correu...

Anònim ha dit...

hola cibernautes¡ quaant de temps que no entraba¡ pero no tenia molt de temps.
spielberg propose per al escut a angeles i a miguel que fa poc que es casaren, aunque ells de cibernautes tenen poc¡

Anònim ha dit...

despues de l´exit de agermanament, no tenim que donar explicaçio a ningu, si que se pot demanar opinio per a millorar la festa, puesto que ja se sap lo que es una festa de agermanament,i casi totsestem esperant la propera per a millorarla,en gent i en calitat de festa, el mon faller no tenim limits ni ningu que critique perque eixe se sentira asoles no podra criticar en presencia de ningun faller perque sel mincharan,esta es la meua opinio

Anònim ha dit...

Jo vote per a ficar en l´escut a la meua amiga i futura mare San Casalla¡¡¡ i damunt s´ha fet super adicta a la nostra Web¡¡¡¡ si per favor, jo se que li faria il.lusió¡¡¡

SPIELBERG ha dit...

PAsa igula que amb Cris, que ja han eixit, però si no tenima ningú més repetirem cicle.

Anònim ha dit...

A mi em va agradar molt la festa d'agermanats.
Però no em va agradar gens, gens, el sopar,ja se sap que no es pot donar amb un duro ,un titot ,i es va tindre que improvissar .
Però per a l'any que ve ,jo propose el no tindre que anar amb el tiket a arreplgar el sac del sopar ,va quedar molt "cutre".Val més que a la porta estiga algú arreplegant els tikets i el menjar ja posat a les taules ,tanmateix com la beguda.
La cua que fèrem per arreplegar el ranxo, em va recordar la mili o les èpoques de racionament de menjar,que això nosaltres no hem conegut.
Ah!Si us plau per a Agermanats 2008 ,el postre que no siguen "pastelitos" com als xiquets, això té massa colesterol.
Agafeu aquest escrit com a una proposta de millora, simplement.

Sou tots els organitzadors de la festa una gent inmillorable ,i excel·lent.A seguir així!.

Anònim ha dit...

Xuso, Carlos, la festa de Agermanats tot un éxit.
Respecte al escut de la falla jo done el meu suport a San Casalla, també opte per Angeles i Miguel, que estaven guapisims i amés es un dels dies més important de les seues vides.
VOTE PER ANGELES I MIGUEL!!!!!!!!

Xuso ha dit...

Spielbarg, Àngels i Miguel han d'estar a l'escut.

Pert altra banda xequimfumfa, sabiem que el punt dèbil de la festa era el sopar. Però és el que tu dius (en quatre duros...) però gràcies, de segur que a l'any que ve el sopar és una de les coses que va a millorar!!!

Anònim ha dit...

Xuso, Spielberg, de agermanats jo crec que ja ho vaig dir tot, per a mi, IMPRESSIONANT. Un dia de falles en ple mes d´octubre, una bomba, i sincerament espere que el pròxim any es repetixca.
Respecte a l´escut, ja fa molt de temps vaig proposar a Jesi. Damunt ara pot ser la pugam animar un poquet, ja que la tenim fotudeta.
Sambori ja feia temps que no entraba, però es que tinc molta feina. Ara ja estic veguent-me un poc aclarida, així que tornarem a estar tots els dies per açí.