http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 8 de maig del 2008

I hui dijous, mes vídeos

Mentre esperem que ens arriben eixos viatges que s'han fet aquestos dies seguirem veient vídeos de Milot i recordarem en viu les falles passades.










24 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

MIRA QUE TENIM UNA XARANGA DE DOS PARELLS DE COLLONS¡¡¡CREC QUE ENGUANY MILIOT A COBRAT COMISIÓ PER EL REPORTATGE QUELS HA FET¡¡
BUENO, ESPEREM QUE AL LLARG DEL DIA ENS COMUNIQUEN LES DATES DEL ANOMENAMENT I DE LA PROCLAMACIÓ¡¡
SOLDADO SE QUE ESTÀS VIVA PERQUE TE VIST EN LES FOTOS DE LA DESPE DE LA MONCHO¡¡ ARA YA ESTIC MES TRANQUILA¡¡ JAJAJAJA

Anònim ha dit...

SI XIQUETES JA TENIM FECHES PER A LA FESTA:
21 DE JUNY L´ANOMENAMENT A CASA DELS MESUS SOGRES
26 DE JULIO LA PROCLAMACIO A CASA LA FALLERA MAJOR INFANTEL.
VA XIQUETES QUE JA ESTA AHI I TENIM QUE ESTAR APUNT PER A LA FESTA.

sambori ha dit...

En saber ja les dades pareix que açó ja està ahí!!!
Sobretot serà una proclamació diferent i pot ser que fins i tot tirem en falta el fred que tenim al casal tots els anys per a tal esdeveniment.
I,... hi ha pisina,no???
Mare meua que més d´un prepare en banyador!!!!!

Anònim ha dit...

SI, SI, EL QUE SEN PASE EN EL COLSE EL TIREM A LA PISCINA I QUE LI SE PASE LA MONA¡¡¡ I AL QUI NO TAMBE¡¡¡ JAJAJA
MARE MEU CUNYAETA QUE AIXÒ YA ESTÁ AHI¡¡ BUENO TU TRANQUILA QUE SAPS Q PER LA PART DE LA FAMILI CAÑAVERA T'HA POLLAREM EN TOT I TE TIRAREM LES MANS QUE FASA FALTA, TANT A TU COM A LA INFANTIL¡¡
PETXIS ANEU A PREPARANT ELS BIKINIS QUE LA PISCINA YA ESTA PLENA PA QUE VATJA CALFANT-SE¡¡¡ TINDREM QUE POSAR DATES PER ALS DINARS DE ESTIU I ANAR FENT PLANIGS¡¡ I LO DE CERVANTES AL POBLE TAMBÉ¡¡ QUE PASARÁ EL ESTIU I NO DONAREM COLL A TOT¡ MIRA ESTE DIVENDRES GAMBRINU´`A PER A FER EL CALENDARI DE ESTU QUE ENTRE VODES I ACTES FALLEROS EN QUEDARÀN POCS LLIURES. VAL PEXINOLES?

Anònim ha dit...

Aixo aixo prepareu vikinis que anirem mes d´un de cap a la piscina a demes hi ha piscina en els dos llocs i ahir cuant vaig anar a casa la infantil tambe estaben plenant la picina per si algu vol fer algun refresquet.

Anònim ha dit...

ESTIC PEGANT UNA ULLADETA A LES FALLES VEINES I HE VIST EL ESCRIT DEL BASKET. COM HA QUEDAT LES NOSTRES XICONES? GLORIA FES ALGUN COMENTARI DEL BASKET I FICA ALGUNA FOTO DE TOTES ELLES QUE SALEGRARAN¡¡

Anònim ha dit...

carmi dema tindrem que agarrar paraigues que mos bañarem pal cartonet,ya sas lo que li tens que ficar als cucs,la charraeta que be no, yo no vag tindre ganes de anar me fea mal el cap, que ta paregut el internado pa morirse, sas lo que me pas me vag adormir en final y mel conta lucas va que ya estem de festeta churris.

SPIELBERG ha dit...

Encara no han jugat, si no plou ho faran el dissabte.

Anònim ha dit...

YA SE LO DELS CUCS¡ ARA NO ELS TINC QUE POSAR FULLES I LES PAPALLONES ANIRAN APARELLANTSE I PONENT I UNA VOLTA PONEN ES MOREN¡¡
YE PICANYA LA DONA DEL TEMPS HUI MIRAVA EL MAPA I SAGARRAVA EL CAP¡¡ DEIA:- MARE MEUA¡ YO VEIG A DOS CARTONERES QUE SE LES ENDÚ LA RIUA SUECANA¡--- TIA QUE PUTÀ EL NOSTRE DEBUT EN ELS CARTONS I MOS BAÑAREM?
EHHH TRANQUILA QUE SI PLOU LA CARMEN ES QUEDA EN CASA I TU I YO DESPUES DE PASAR CARTONS...... MARE MEUA NO VULLC NI PENSARO¡¡¡
TIA QUE FORT EL INTERNADO¡ YO NO SE COM POGUERES ADORMIR-TE PQ YO EN VAIG MENXAR HASTA LES UNGLES DELS PEUS I AIXÒ QUE NO APLEGE¡¡¡ MOLLLLLT FORTTTTTT¡
COM ES NOTA QUE LA NATALIA ESTA TREVALLANT QUE NO MOS DIU RRES¡¡ I LA DEME HUI EN EL ORATGE QUE FA ESCONEIX QUE ES`TA FORA DE LA OFICINA, PQ NO AGUAITA A LA WEB¡¡¡

Anònim ha dit...

Ye estic aÇí, si que he entrat pero em feia perro escriure, pero be ja es hora de ferme l´anim no.
Ye xicones dema gambrinà eh, jo acabe a les 8.30, aixina que prompte a passar cartons, per a eixa hora estar ja a punt, hora de cervesota i ....xarraeta, despres sopar al cau, reunio i parxissssss, siiiiiiiiiiiiiii.Ye Carmen dema te vaig a acapulir tots els diners, com tu em feres a mi el dimecres¡¡¡¡yujjjjuuuu

Anònim ha dit...

NO.NO.NO. TINC EL PRESENTIMENT QUE TINC TOT EL MES DE MAYO DE CARA¡¡ AIXO VOLDRIA YO¡ BUENO FESTE EL ANIMO QUE ESTE DIVENDRES TAMBÉ EL TINC QUE ACAPULIR¡¡. PORTA LA AGENDA AL GAMBRINUS QUE ANEM A POSAR DATES PER A TOT LO QUE TENIM PENDENT¡¡¡ QUE YO ENGUANY NO ME TINC QUE PERDRE EL DINAR DEL RREDÓ¡¡
PILIIIII¡ VES APREPARANTE QUE ENGUANY SI QUE VAIG AL DINAROT¡¡¡ I PISINOTAAAAAAA¡ QUE BÒOOOOO¡ EL ESTIU YA ESTÀ AHI¡

Anònim ha dit...

Esteu com una cafetera, esteu acostumant-se bé ehhhh, reunió, cubateta i els homes a dormir, mola, mola, ......
A vore quin dia s´animeu i fem una festeta després del parxís, jiji.
A que guai lo del nomenament i la procalmació, mola que siga en estiuet, enhorabona a les dos.

Agustí ha dit...

graciés al miliot podem vore ixos vidios que mos fan vore que podem a aplegar a fer un fum danimalaes en poc de temps je milio has fet mes videos que els de telesueca en estes falles aprofite per recordarvos que a la semana que ve el dia 16 tindrà lloc als porxets(al costat del gambrinus) un acte de monologuistes entre els quals estaré jo serà ales 9 de la nit fins les 10 i mitja o per ahí espere que aneu a vore lespectacle que som tots de sueca i d'allí mon anem al casal au blogfalleros

Anònim ha dit...

Hay cris veges quant kedem k yo air parli en la monica y tambe te ganes de festeta y la pili aon esta k desde el divendres aquell en la reunio no la vist esta amaga o k, festeta que guai cris ya estem atravolta de festeta, ye deme ya ta costat has criure ya.

Anònim ha dit...

Ye piki, dema es divendres, per mi, sopem i festeta, per mi no hi ha mes que parlar, veges si convoies a les teues amigues i la fem.
La monica sense comentaris, que elles parlen molt i a l´hora de la veritat.... ja saps lo que va darrere no?
Avisam i m´apreparare eh....jiji
Xe xicones quina s´anima?????

Anònim ha dit...

ye no sigau c..... que jo dissabte em toca currar com una j..........
estic pensantme en no anar hui a la reunió, que em feu molta poooorr¡¡
tu que dius San Casalla?
Ye Cris ja farem un soparet un divendres ,en Pili, Rosa i company vale, jo tambe tinc ganes,yujjuuuuu¡¡¡

Anònim ha dit...

yo no vag a la reu perque no tinc ganes de anar, me fa mal el cap anire a pasar el cartonet en la carmi y mos farem la cerveseta y les papetes tu que dius deme, pero el soparet mes avant pero divendres no disabte mola mes com el ultim que ferem,deme quant acabes tocamos avore ahon estem igual mos amperdut y no trobem el nort.

Anònim ha dit...

YE DEME ESTE DIVENDRES RELAX QUE DEMA TINC DESPEDIDA I MASA CAXIRULOS. HUI XARRAETA EN EL GAMBRINUS I DESPRES QUI VULLGA ANAR A LA REU QUE VINGA PERO A JUGAR A PARXIS I PROU¡¡
CRIS AL DIVENDRES QUE BE SI VOLEU FEM SOPAROT I DESPRES FESTETA¡¡¡ PERO TE QUE SER DIVENDRES QUE DISABTE TINC BODORRIO¡¡¡ UFF¡¡¡ SI NO PAREM PERRES¡¡¡¡

Anònim ha dit...

ye carmi a quin hora quedem,te va ve a partir de les 8 ties pobreta novia no se lluira plogent pobreta laura,DEME a kinora a cabes hui pero gambrinus estara ple com sempre.

Anònim ha dit...

AHHH PICANYETA SE ME OVLIDAVA¡¡¡ LA SEVI MA DIT QUE PACA LES 7:45 A PER MI PA PASAR CARTONS¡¡ YUJUUUUU YA ES DIVENDRES¡¡¡¡ PERRES¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

PICANYA COM HUI PLOU DONA IGUAL QUE ESTEM DINS O DALT¡¡ LA QUESTIÓ ES LA XARRAETA DE LA SEMANA¡¡¡¡
TIA POBRA LAURA¡¡ EN EL TRATGE TAN BONICO QUE TE¡¡ ES UNA LLASTIMA QUE NO ISCA EL SOL PA LUUIR-LO COM TOCA¡¡ AHHH TRANQUILA LAURA QUE YA DIUEN-- NOVIA LLUVIOSA NOVIOA DICHOSA¡¡¡

Anònim ha dit...

Carmi com es nota que es divendres,que guai ya es divendres.va deme animat que estas en el nort supose que tindras faena y no podras entrar molt,va que ui nia gambrina com diu la carmi a charrar com unes loques churris

Anònim ha dit...

mira que tens rao Carmina, en lo reguapa que estara la Laura i va i ix este oratge... no passa res en lo reartistes que son la mami i la tia, segur que sel´s ocurreix algo i encara li fan un xubasquero nupcial.... vinga que ploga ara i que no ploga a la vesprà¡
Picki hui acabe a les 8.30, ja vos cridare jo quan acabe, perque hui tinc la vespra mogudeta¡¡¡

Anònim ha dit...

Carmineta t´agafe la paraula, Deme elles també tenen ganes, que l´última vegada ens ho passarem de lo més bé.
Ja es divendres, per fi!!!!!