http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 22 de maig del 2008

Carmen presenta...

per Carmen Culebras

HOLA¡¡¡ SABEU QUI SOC? SII¡¡ LA CARMEN¡¡¡

AHIR JUNT ALS MEUS PAPIS VAIG CELEBRAR EL ANIVERSARI DELS 4 MESETS. LA MEUA MAMI EN VA PREPARAR UN SUPER BIBE, “ COM TOTES LES NITS” I DESPRÉS UNA TARTA DE FORMATGE QUE TANT ELS AGRA ALS DOS.

A QUE YA ME FET GRAN AMUNTO¡¡ YA TINC 4 MESETS I ENCARA CONTINUE SENT MOLT BONA XIQUETA¡

BUENO ES PREGUNTAREU, PERQUE S’HA DECIDIT A ESCRIURE SI MAI HO FA? PUES PER DOS MOTIUS MOLT ESPECIALS:

EL PRIMER ES QUE AHIR VAIG ANAR A VORE EL MEU AMIGUET ELOY QUE VA NÀIXER EL DIA 17-05-08, AL QUAL LI VAIG FER FOTOS PER A QUE EL CONEGEU TOTES LES PETXIS I TOS ELS FALLERS, AL NEBODET QUE S’HA TROBAT LA TIA SEVI. ESPEREM QUE TAMBE EL APUNTE PER A TINDRE MES XIQUETS A LA FALLA, PERQUE SEGONS TINC ENTES AVUNDEM NOSALTRES LES XICONES¡¡¡ ENHORABONA TIA SEVI¡¡¡

I EL SEGON MOTIU PER EL QUE ESCRIC ES PERQUE AL DISSABTE ME FARÉ CRISTIANETA, AIXINA QUE TOT AQUELL QUE VULLGA ARREPLEGAR CARAMELOS A LES 5.30 EN MACASA QUE ELS MEUS PADRINS RICHARD I ESTELA HAN COMPRAT AMUNTÓ CARAMELOS.

TIO CARLOS “SPIELBERG” LA MEUA MAMA DIU QUE TU EN EL TEMPS NO TANGANYES MAI. ES VERITAT LO QUE DIU LA TELE QUE ESTE FIN DE SEMANA VE ALTRA VOLTA MAL TEMPS?


Article i fotos enviades per Carmina Canyavera a fpcervantes07@hotmail.com

11 comentaris (Afegix el teu):

SPIELBERG ha dit...

Enhorabona Carmen pels teus 4 mesets i pel teu article, ara que ja has començat no pares d'escriure.

Referent al tema de l'oratge, de moment el dissabte no plou, estarà un poc núvol però no plourà (de moment).

Si punxeu damunt les fotos les podeu veure més grans.

Anònim ha dit...

Enhorabona a Carmen, una brillant idea. I als seus papis com no, que ben pagats estan, ah Cule????
Espere que el disbte disfruteu amuntó, que és un dia molt bonic.
Ah Carmina, jo tampoc vull que ploga,així que tens el suport meu i de totes les meues amigues que també estem fent força per a que no ploga.

Anònim ha dit...

Hay la meua xiqueta que s´hafet escritora, no si fara de tot! i aixó de bona xiqueta? que poc el queda cunya perque la mestra que te la fara anar mes recta que un fil.

De ploure res que tenim que arreplegar molts caramelos i no te que caure ni gota.

Bueno un veset de la tia i de la teua cosineta Aina que t´ho pases molt be i sega un dia molt especial.

P.D: Enhorabona a Raquel per eixe xiquet tan guapet i que l´apunte a la falla que estem faltes de xiquets.

Anònim ha dit...

CARLOS SI TU DIUS QUE NO PLOU, SEGUR QUE NO PLOU¡¡ YA PUC ESTAR TRANQUILA.
GRSIES A TOTS I SEGUR QUE MOS HEU PASEM SUPER BE¡¡¡
YA QUEDA MENOS¡¡¡¡
AINA VERITAT QUE TU NO RREBOTARAS A LA TETA? JAJAJA

Anònim ha dit...

No ni poc, entre les don en farem prou....

Anònim ha dit...

Moltes felicitats carmen de part meua i de lucas k teu pase molt be pk es un dia molt especial pa tu i pals teus pares,i la tia sevi esta molt contenta del seu nebodet,es molt guapet yo vag hui a vorel,carmi ya pasarem cartons a la semana k be pk esta nia masa jaleo i jo encara estic pacucha tinc k prepararme pal disabte tinc k estar bona,carmen enorabona pel teu article besets de eva i lucas feliçitats.

Anònim ha dit...

enhorabona Carmen per eixos 4 mesets de vida.segur que en lo farteres que son els teus pares no et deixaren tastar eixa torta de formatge.
Jo ja tinc a Josep nervios de saber que al dissabte se´n ve al bateig de Carmen a arreplegar caramenlos en el tio Javi, per a ell i per al nano del seu tete Vicent.
Ale Carmin ara sols ens queda disfrutar del dissabte,i com que acabe de parlar amb tu se que ho tens tot super controlat¡¡¡¡
Un beset per a eixa petana que lo unic que fa es dormir... en les ganes que tinc jo de que li done un poquet de faena a sa mare¡
Per cert este Eloy te tota la cara de sa mare, enhorabona a Raquel i a Nacho pel naiximent

Agustí ha dit...

carlos i xuso ara si que vos e enviat el correu amb l'article sobre els monolegs retoqueulo i si voleu el poseu en la web pa que la gent opine

SPIELBERG ha dit...

OK, demà el ficarem.

Si que l'hem rebut.

Anònim ha dit...

Será rebonica la meua Carmen!!!!!
Felicitats naneta per els teus quatre mesets!!!!!!!!
I al dissapte tranquila que totes les teues ties "Les Petxis" estaran amb tu per a presenciar l´acte de la teua entra al món dels cristians, jajaja, i com no després a arreplegar els caramels i a berenar ia a ballar i etc, etc.

Per cert Eloy es super boniquet, li done l´henorabona als seus pares, Raquel i Nacho i com no a la seua tia la Sevi que de segur que no cabrá en la seua pell.

sambori ha dit...

Ay esta Carmen que es fa major a la carrera!
Espere que pases un bonic dia del bateig junt als teus papis,familiars i amiguets, i aixó que la mami no tenia ganes de bateig i ara té molta il.lusió.
Enhorabona a la Sevi per este nebodet tant boniquet, ara segur que a ella li entren ganes de crios al vore a esta perla i darrere d´ella a la Picanya,....
si no ens acabarem els xiquets a la falla!!!!!