http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 9 de maig del 2008

Hola a tots i totes...

Ja tirava de menys escriure un articulet al blog de la falla. Encara que veig que la meua absència ha estat coberta fenomenalment per Spielberg. I, com molt be diu ell, en tornar del viatge la feina acumulada ha sigut molta i a casa, lamentablement encara no dispose d'internet, però "estamos en ello" d'ahí la meua tardança en apareixer al blog. Sí que he estat llegint tots els articles i comentaris i seguint el que xarreu, que ja veig que per a moltes pexinoles, el blog s'ha convertit en un mitjà de comunicació diari, i de lo més que m'alegre!!!!

I vull, en primer lloc, donar les gràcies a tots els que ens heu donat l'enhorabona a través del blog, sempre recomforta. La veritat és que la vida de casat és una passada, vos recomane a tots que s'animeu, jejeje La nostra participació en el concurs de Cevantes al Món encara no ha arribat, però no patiu que fotos hi ha, quan tinga internet a casa les enviaré i les publicarem. I ja vos contarem la impressió que ens vam enduur de New York, que ha segut meravellosa, el que tinga l'oportunitat d'anar, que no s'ho pense, que de segur que no s'arrpentirà...

Al igual que ja tenia "mono" de blog, el tinc de falla. Però hui tampoc podré anar a la reunió per que tinc boda. Però a partir de la setmana que va, ja m'aproparé pel casal per presentar-me a files al senyor president i ficar-me al dia...

Res més de moment, ja he vist que s'ha fet un equip de bàsquet femení a la falla i m'alegre molt, tot el que siga participar activament en els actes que la JLF propossa és genial.

Un abraç fort a tots i ens vejem en la propera reunió!!!

19 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Ja era hora que donares senyals de vida, es nota que la vida de casat t´ha sentat de lo mes re be.
I jo tambe estic com tu perduda en les reunion en fa dos setmanes tenia a Aina maleta, la setmana pasada l´operació del ulls i hiu bodorrio com tu ademes crec que estem aseguts a la mateixa taula, aixi que jo tambe tinc mono ja de reunio i estes pexis que sempre estan apunt per a la festa donen que envejar.

Anònim ha dit...

Que guai Xuso ya has tornat com te diria Lucas, a que mola NEW YORK pues en el orage que fa ui es pa estar en casa no de boda yo no tinc el mono de la reu pk mira k manteri de tot com la carmi i la deme a pexis ye Xuso avore si te vegem .

Anònim ha dit...

XUSOOO¡ QUE ALEGRIA¡¡ PER FI TEN RRECORDES DELS DE LA WEB¡ I LA NOVENSANA, QUE DIU? TEU ARREGLA BE EN ELS DINARETS? MIMAMELA MOLT QUE ELLS SO MEREIX¡
BESETS AL DOS I MALEGRE QUE ESTIGAU BE¡ YA CONTAREU COSETES¡¡
AHHH XUSO SI DEIXES ESCAPAR-SE ALGUN DIVENDRES A SALES EN NOSALTRS AL GAMBRINUS, TRAQUIL QUE TE LA QUIDAREM¡

Anònim ha dit...

YEEEEE PICANYA QUE POCA FAENA TENS HUI¡¡¡¡ JAJAJA
COM ES NOTA QUE ES DIVENDRES I PLOU I NO ENS PODEM PASETJAR PER EL MERCAT¡¡
NO,NO. YO SI QUE TINC FAENA PERO HASTA QUE NO VINGA EL JEFE NO PUC FER RRES¡

Xuso ha dit...

Massa be i tot m'ho arregla la pobreta Saletes. Ja li comentaré jo lo de les tertulietes dels divendres i jo vos la deixe, no patiu, mentre me la torneu sencera... jajajaja

San-vala ha dit...

Ja era hora amic que el feres l'ànim, jejejejejeje

Es comprensible que no tingueres temps entre planxar, fregar, netejar, jejejejeje

M'alegre que estigues amb nosaltres altra volta i m'alegre de vore que eres molt feliç en aquesta nova etapa a la teua vida.

Anònim ha dit...

Ya carmi ui es per loratge que fa k no abellis res,pero xarrar si carmi la sevi diu k ara entos moments no be pk plou i i diu k aon anem si plou pero dasi a la vespra cambiara de opinio Xuso hay so disamos a Sales algun dia pa k mos acompañe en les xarraetes mosatros ui ne tenim una ya agarra la agenda deme k la carmina te k apuntar les feches.

Anònim ha dit...

Ya carmi ui es per loratge que fa k no abellis res,pero xarrar si carmi la sevi diu k ara entos moments no be pk plou i i diu k aon anem si plou pero dasi a la vespra cambiara de opinio Xuso hay so disamos a Sales algun dia pa k mos acompañe en les xarraetes mosatros ui ne tenim una ya agarra la agenda deme k la carmina te k apuntar les feches.

Anònim ha dit...

Ye carmi has cric doble ya y encara no ma fet la cervesa

Anònim ha dit...

Ye cris per aon pares.

Anònim ha dit...

Que pasa Xuso?ja t´has recuperat de la despedida del altre día,la veritat esque ens deixares flipats anabes poc animat jejeje.
Be espere que estigau super be i disfruta ara que no tens xiquets que despues tot cambia.
Molts besets a tu i ala nostra saletes

Anònim ha dit...

Estic açí, que feu loquetes???
Primer que res donar-li la benvinguda a Xuso, ja era hora ehhh, que fa una semana que has tornat a Sueca City, jejeje, es broma, disfruta que diuen que els primers mesos són els mes bonics, diuen jo encara no ho sé.
Picky, que be que s´ho paseu per açí, ahhhh que et fa mal el cabet i no vindras a la reu, no m´ho crec, va vine!!!!

Anònim ha dit...

PICANYETA YA ESTIC ASÍ¡¡¡ QUE REBOTA QUE ESTÀS HUI DIVENDRES¡ QUE LA SEVI NO VE? QUE LI HAS ENSENYAT YA ALGO I LI ANTRAT CAGALERA? JAJAJA IXA A LES 7.30 YA ESTÀ TOCANT-TE¡
NATALIA QUE GANES DE VORET PER ASÍ¡ COLLI SERÀ QUESTIÓ QUE ESCRIGA XUSO PER A FER QUE ENTRES¡¡ COM LA VA LA NOVA FEINA? TU TRANQUILA QUE VALS PA TOT¡

SALEEEESSSSS¡ VINGA VA QUE AL DIVENDRES QUE BE SI NO TENS GUARDIA ET VEGEM EN EL GAMBRINUS¡

Anònim ha dit...

Ey Picnya a tu sempre el fa mal algo pero sempre estas apunt per a tot segur que nofallaras, pero a la setmana que be la que nofallare sere jo que tinc unes ganes de pegar una escapaeta, espere que no me ixca res al divendres que be i anar a xarrar al gambrinus en vosatros.

Xuso ha dit...

Hui Saletes ho te malament peruqè anem a la boda de Laura, però a vore si el divendres que ve, vos l'envie cap allí!!! jejeje

Anònim ha dit...

yo patix de migrañes ties, ye carmi yo no li a dit res a la sevi diu k no ve per el oratge k fa pero al final vindra com sempre cris ui no vag a la falla es de vedes a la semana k ve anire men vag a dinar

sambori ha dit...

Xuso, però si continues viu!!!!
També te tiràvem a faltar al blog encara que tots entenem que hauràs tengut un poc de lio en tornar : desfer maletes,llavar,planxar....i tantes altres coses que ar haureu de fer en esta nova vida.
Anima a Sales a que ens conte ella exie viatge a N.Y, a vore si així es deixa vore per ací!!

Anònim ha dit...

ie,carmineta estic tota la vesprada tocante a casa i no melas agarrat,i com me digueres que cuant acabareu de repartir els cartonots en tocaries ma quedat asperante mala........ jajjaa
ja te pillare ja......

Anònim ha dit...

ay Xusoooooooooooo, te voleeeeeemmmmmm¡¡¡¡ eres el millor, m´acabes d´alegrar el dia, avore quan et deixes caure per la teua falla, que ens teniu abandonats tant tu com la teua DONA (ja ja ja)
menuda alegria portaves el dissabte quan et vegerem en la xaranga del teu amic....t´anrecordes o no?
a la Sales ja la pillarem per banda un divendres ja, xq per a les Petxis la cervesseta, la reunió i la parxisà son sagrats tots els divendres¡¡encara estic calenteta de tots els euros que vaig perdre ahir eh carmen, a la setmana que ve les guanye jo totes, ja voras ja, et tinc que deixar la cartera mes lluenta que el cul d´un xiquet¡¡¡
UN BESET PER ALS NOVENSANS