http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 26 de maig del 2008

Biennnn!

Per fi es varen jugar les dos partides de frontó en el mateix dia, per fi pogueren jugar el Polp i Talens i per a arrodonir-ho varem guanyar tots. Bien.

Independentment que uns estiguen jugant el la rama bona i els altres en la consolació es d'alegrar la cosa. Ara la setmana que be seguirem jugant, uns per a endur-se el trofeu de campions i els altres per a arreplegar la subvenció (cada u el que pot).

Per cert, si algú ens vol contar la reunió a tots aquells que no poguérem anar no passaria res. I no ho dic tan sols per Ivanna, qualsevol ho pot fer.

A tot això ja ens podem apuntar a Raspall i al Futbet Femení, s'animeu. Per al raspall ja hi ha una parella, en falta una altra. Qui vol?

18 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

ENHORABONA ALS DOS EQUIPS¡¡ I ENCARA Q NO GUANYEU PER A NOSALTRES SOU CAMPEONS.

AIXO,AIXO, AVORE QUI MOS CONTA QUE SE PARLA EN LA REU QUE POCA GENT POGUÉ ANAR.

SPIELBERG YO SI VOLS TANIME A LA GENT PUNTE, PERO YO NO PUC JUGAR.

I LA GENT? YA ESTA RRECUPERADA DEL FIN DE SEMANA?

Xuso ha dit...

Enhorabona a les dos parelles per l'esforç i per la victòria...

Qui és la parella de raspall que ja hi ha???

A futbet suposse que ja estarem apuntats, no es així??

I al bàsquet masculí, no ens podem apuntar???

Per cert san casalla, conta'ns com es quedà el teu finde i el bateig de carmen...

SPIELBERG ha dit...

Per al raspall estan Agustí i un amic d'ell (crec que Abel).

Per al futbet si que esteu a falta de dur la carta (el dijous).

I al basquet ja parlarem.

Xuso ha dit...

"esteu a falta", que vol dir, qui la te que fer?? si la puc fer jo te la faig ara mateix!!!

Xuso ha dit...

p.d.: jo vul jugar a raspall

SPIELBERG ha dit...

La carta la fa la secretaria, ja ho sap i ja me la donarà. No et preocupes, també la puc fer jo a una mala (com a membre de Junta) i portar-la a la Junta per a que conste en acta i pugam participar.

Supose que Jorge també hi voldrà, parla amb ell i fique-vos d'acord.

Xuso ha dit...

o.k.

AMPARO LA PRESI ha dit...

que conste que a mi en dona igual qui estaguera en la taula pero li tinc que contestar al sr. xuso
disabte 24-05-2008 basket femeni falla verge de sales - falla el portal, en la taula un membre de la falla el portal, la historia es mol reçent, no?

SPIELBERG ha dit...

I membre de la Junta, no? Jo no entenc molt de basquet (apart de que hi ha que ficar una cosa dins d'una altra) però crec que el que mana es l'arbitre del camp i no els de la taula, es així?

Xuso ha dit...

Enhorabona Amparo per eixe subcampionat que heu obtés al bàsquet femení.

És tot el que tinc que dir, però em resulta extrany que me contestes, sense haver-te fet cap pregunta... però no importa

Enhorabona a les campiones de la Falla Ronda Pais Valencià, a les subcampiones de la Verge de Sales i a la resta de participants.

Anònim ha dit...

a las buenas tardes
com estem gent, espere que be com jo,
per supost que si que podeu contar amb mi per al raspall, ja em som dos parelles, aquest any a per la copa jejeje,
podriem fer una coseta quedar les dos parelles per a jugar alguna partideta aixina entrenariem no?

bueno ja parlem
by jorge

sambori ha dit...

A´vore si Carmina ens conta el bateig!!!
Jo vaig pregar per l´oratge i ,...es va aguantar la plutja.
Però com sou molt previsors canviàreu el lloc.
Aixó es que Sandra i Richard ja volun acostumar-se a tindre casa plena!!!
Per cert ja m´han dit que els pares i padrins foreu molt exagerats a l´hora de tirar els caramels!pareixia que plogueren!
A vore si ens has guardat algo per als del blog,eh????

Anònim ha dit...

hola a tots.Ye Carmen ja estas recuperada o que? que be o passarem el dissabte.el bateig es queda molt molt be, i la veritat es que el prec de Sambori va funcionar, perque l´oratge aguantà com un campió.
Collins este Sambori no li se´n escapa una, bueno si una .... la festa sorpresa que li prepararem les Petxis, despres del bateig a la nostra xateta, això va ser PRIVATE PARTY TOTAL (bueno algu sen´s cola sense convidarlo, pero bueno, nosaltres no tenim massa problema amb això) festa dels anys 60, musiqueta i beguda per un tubo.... que a les 3 de la matinada ja no quedava ni gota de res¡¡¡¡ ay Sambori que això ho teniem ben amagaet per a que ningú s´enterara, i menos la xateta, que encara esta alucinant i dient...Ye ties mira que valgueu, si es que sou les millors¡¡¡¡¡¡
Ara el Xuso i companyia tambe deuen estar un poc pallà... divendres tingueren bodorrio, i coneguentlos segur que tambe ho celebraren ben celebrat¡¡

Agustí ha dit...

ye xuso si la llista ja està per jugar a futbito si vos fa falta gent meu dius pa xuar jo i pa raspall estem abel i jo i latra jugueu qui volgueu

Agustí ha dit...

i pa xuar a basquet tamé estic disponible estic com si me manejaren en un mando en la falla

sambori ha dit...

Deme si ho sabia i a més estàveu en una caseta per la Panificadora.
Segur que ho passaríeu molt bé i més tinguent doblet:bateig-private party.
Nerea has fet fotos?????

Anònim ha dit...

ie Sambori tu eres algu que mos coneix a muntó,perque no pot ser que saberes lo de la festeta perque o teniem molt amagat,aixi que tu eres qui menys ens imaginem.

Anònim ha dit...

Si q vaig fer fotos, ja le´s pasare i a vore si el Xuso o el Spielberg les penjen ok?