http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 15 de maig del 2008

Hui toca reflexionar.

Ho faré curt. És simplement un pregunta que em ronda pel cap des de fa temps. Tots sabem que les falles son 3 dies que vivim intensament, ens cansem molt i al final ho notem. Però, i des del meu punt de vista, açò no és motiu per a fer-li un lleig a les falleres (encara que també hi ha falleres que ho fan). Estic referint-me al fet d'eixir el dia 18 a la Visita de Cortesia amb calçat esportiu o de carrer, que res li pega amb el trage de faller, i que des del meu parèixer estem quedant mal davant les xiques.

Aquestes fan el sacrifici de fer la visita vestides de fallera i amb sabata, que deu ser esgotador, i no es correcte que alguns xics apareguen amb esportives. Val que alguns diran que li fan mal els peus i coses d'aquestes, que pot ser veritat però tants.

A mi també em fan mal els peus, de nit jo treballe i pel dia ix, i no pare ningun dia. Aquest any vaig acabar amb una bambolla al peu però el 18 jo portava sabata, que era el correcte.

Crec que deuriem d'arribar entre tots a un acord per respecte a les xiques. Ja ho férem fa uns anys amb el tema de prohibir eixir amb brusó als passa carrers, tots amb xalecos ja que si elles es vestien i es feien els monyos nosaltres no anàvem a anar amb brusó. Per educació.

La foto la vaig fer el dia 18 pensant en ficar algun dia aquest article, em dona igual de qui es el peu, era per ilustrar el que volia dir.

22 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Una molt bona reflexió, jo sempre he dit que en l´altra vida, volia ser home per a no tindre que pegar les matinades en falles, i no tindre que patir dels renyons, ni dels peus..... i un llarg d´etc., però sempre acabe recapacitant sobre el que he dit, i pense en lo pagà que vaig quan ixc al carrer, vestida de fallera i se me pasa tot.
Sempre acabe arribant a la conclusió, de que no cambie per res del món el vestirme de fallera.
Així que agafeu exemple els homes, com diu Spielberg, i eixiu al carrer vestits com toca, que lluïu el doble i esteu guapíssims de falleros. Mira que esta guapet el de la foto, al menys uns depor negres....

sambori ha dit...

Pot ser el xic estrenava sabates i no pogué resistir posar-se-les!!no vegueu com de blanques estan!
Però aixó no li lleva importància al tema i jo també pense que es podria cuidar un poc més l´estètica de la indumentària.
Com bé diu Cris si almenys foren negres no cantarien tant.
Cada dia em sorprens més Spilberg,quan tots estan pensant en la festa tú sempre tens el cap pensant en la feina i en idees que després siguen tema d´articles al blog,quan descanses??????
Seràs també un Super-Spliberg???
Siga com siga felicite la teua iniciativa a reflexionar sobre aquest tema.

Anònim ha dit...

Spielberg al any que be en farem una que encara queda mes lleig¡¡ Una fallera en el tratge un poc curt i deportives als peus¡¡ Bueno una no, hi han unes quantes¡¡ Mira que estan boniques.

Tots pensen que com eixe dia anem tots al montó no es veu, però enguany, que per desgracia el tratge no me estava bo, he tingut la oportunitat de vore el desfile i ahí veus als bufats i als no bufats, als xarraors i no tnt xarraors i sobretot als disfresats¡

asò es desde el meu punt de vista lo de les faleeres en deportives, que no li sapia mal a ninguna que cada una ix de casa com vol¡

Anònim ha dit...

Spielberg tens tota la raó, un faller té que anar com cal, ja que té menys complicacions alhora de vestirse que una fallera(ja sabeu al que em referisc)i per respete a les dones deurien eixir vestits com toca de cap a peus.
Perqué per ejemple una fallera per molt que li fagen mal els pirris no ix en una cola al cap(en el cas de la nostra comisió)o si li fa mal el traje perqué pesa molt no es fica pantaló de chandal per ejemple, jo crec q si les dones fem el sacrifici de eixir de falleres malgrat totes les circunstancies crec q el fallers com a minim ja que no patixen el que pateim nosaltres les falleres deurien eixir de fallers vestits com cal.

Anònim ha dit...

JO NO DIC QUE NO TINGAU RAO,PERO ARA PENSEU UN POQUET ALO MILLOR EIXA PERSONA TE UN PROBLEMA,JO PARLE PER ELMEU HOME,A ELL LI SE FAN UNES LLAGUES ESPECTACULARS DEDUR LES BOTES DE L´OBRA I EL DIA DE LA VISITA ES BATALLA I NO POT AGUANTARO, QUE VA A FER NO EIXIR AIXO TANPOC ES.TAMBE TINC QUE DIR QUE JUSTETAMENT EIXES SABATES SON DELL I EL QUE CONEIX AL MEU HOME SAPS QUE ELL SEMPRE VA COM TOCA.QUE NO ESTIC DIGUENT EN NINGUN MOMENT QUE NO TINGAU RAO.

Anònim ha dit...

calla natalia q no tens rao

Anònim ha dit...

Ya dia yo que me sonaven les sabates¡¡¡ Per una part tens rraó Natalia, però per altra no, perque si tots pensem així acabariem tots fent els que ens donara la gana.

Tu imaginat que a mi perque el tratge en fa mal me visc normal. pues com no me deixen me tinc que conformar en les normes i ixc bestida o me quede en casa¡

Ademes amadeo heu te fasil¡¡ se tinta les sabates negres i arreglat¡¡ ya no canta tant¡¡ aunque mira, yo que soc baixeta d'esta manera el trobaría enseguida. buscar uns peus blancs i arreglat¡¡

Estem en democràcia i cada u fa lo que vol¡¡¡ dis les normes clarrr¡¡

Anonim el que te que callar eres tu, que así no pintes rres.

Anònim ha dit...

NATALIA SI EL TEU HOME NO DU MAY LES SABATES DE SEGURITAT

Anònim ha dit...

que mentiros eres
qui eres?

Anònim ha dit...

si vegueu el meu comentari lo primer que e dit es que no vos llebava la rao,pero que devegades les coses pasen per motius sinplement,que jo no justifique a ningu.
y a tu anonim carabasa dona la cara pa parlar en mi carabasa,carabasa es molt façil ser anonim

Anònim ha dit...

bona vesprada atots. Ja he vist que aÇò ha dut mes tema del que jo em pensava.
La veritat es que tots teniu un poc de rao.
Hi ha que vestirse comtoca,si cadascú ferem el que volguerem aÇò sera un caxondeo i respectar les normes un poc.
Reconec que jo abans eixia amb deportives el dia 18, perque no puc utilitzar minyones,pero a mi no se me veien els peus.
Enguany com me feien mal els peus, pues no me vestit, aixina evite comentaris de mal gust¡¡¡
Ara reconec que Amadeo s´ha tirat de la moto posantse sabates blanques....eres un figura¡¡¡¡

Anònim ha dit...

a per cert eixe anonim casi que lo que Natalia li ha dit, Carabassa llarga per a ell¡¡¡¡

Anònim ha dit...

ja que estem reflexionat, igual que les sabates son les ulleres de sol,

les falleres no duen ulleres de sol els dies 18 y 19 , perque els xicons si?

no cregueu que queden mal?

SPIELBERG ha dit...

Natalia, com ja fique en l'article no li vaig fer la foto ni per que era el meu cosi ni per que les duia blanques, simplement per que el tenia al costat.

També he comentat que podem haber excepcions com be dius que a Amadeo li se foten els peus per les sabates, jo de vegades també en porte i se el que molesten.

Però hi ha gent que ja ho te per costum i era el que no veia correcte.

En quan a les ulleres el Sol i Sombre maneja un poc de raó. Les falleres no em porten per que no poden sinó també ho farien, crec que ja s'ha estandarditzat.

Anònim ha dit...

Bona nit a tots:
Soc el senyor i amo de les sabatetes i vos done la raó,per a la meua defensa tinc que alegar que les sabates no son blanques,son grises i platejades i quedaben de luxe amb el fajin gris i el xaleco groc en plata a més a més també dir-vos que em vaig
probar unes deportives negres i no quedaben gens be,vaig fer esta elecció perque eren més mudadores,dit aço l´any que em posare unes minyones a vore si vos agraden més. I ja de pas l´any que be si voleu no en tinte el monyo ni me pose pendientes jajajaja dit aço vos done tota la raó pero estem en democracia.
Un salut a tots i bona nit guapos/es SENSE RENCOR.

Xuso ha dit...

Ai Amadeo Rossi 46!! Per fi et veiem pel blog, ha sigut ficar una foto teua (encara que seiga dels peus) i comentes. A vore si te'n fiquem una de cos sencer i ens fas un article, jajajaj!!!

Supose que la teua dona t'ha ensenyat a escriure el comentari que la tens enganxà al blog!!! jajaj

Una abraç flaco!!!!!!!

Xuso ha dit...

Les dones no duen ulleres però amaguen la palidessa de les resaques darrere el maquillatge... que fem ens maquillem nosaltres també???

Anònim ha dit...

Pues estarien boniquets tots maquillats¡¡¡ yo no me imatgine al cule ficat-se el maquillaje per a eixir a la desperta¡¡¡ jajjaja
Mira que l'animalà es bona xuso¡¡
he vist que tenim a nous comentaristes¡¡ vinga va avore si s'anima un poc el asunt¡¡

Anònim ha dit...

No digau tonteries, esteu xafats, pareixeria un continu ball de disfresses, en lloc de passacarrers, esteu poc xafats!!!!

Anònim ha dit...

eh! aço està super animat, hui que tin un poc de temps a la feina dic, vaig a entrar al blog, i la veritat es que entre tots m´heu alegrat el mati.
Di que si Amadeo!!, te veig que ets un fashion victim a la moda, et contractaría com a personal shopping ....jajaja

Anònim ha dit...

Collins ja seria hora que aquestos novensans s´animaren i els veguerem el pel per la web¡¡¡
Ay Amadeo que figura que eres.... mira que tens rao,primer que res el glamour i despres ja vindran les crítiques.
I d´això de llevarte el groc del pel i els teus super pendientes... d´això res, perque ja no series lo autentic que eres, que no colló que així estas molt rebò¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

ie Xuso et propose que fiques a Amadeo al escut per aixo de les sabatilles jjajaja!!"quiero hacer la visita con zapatillas que no me miren mal al pasar!!!!!jejeje el canto de Amadeo.