http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 19 de maig del 2008

Feliç Aniversari...

per Richard

Hola Fallers, hui dia 19 de maig és un dia molt especial per a la meua novia, ja que és el seu aniversari.

És la primera vegada que tinc l’oportunitat d’expressar-me en el blog de la falla, entre altres coses, perquè no tinc ordenador i, pràcticament, m’és imposible. Ara, i aprofitant el favor d’un gran faller i amic com Xuso ho he pogut fer.

Vull dir que estic molt agust en esta falla, perquè estic rodejat de la gent que més estime, familiars, amics i, en especial, el meu carinyet Mar; i si no érem proa, ara també mon pare.

Tinc molts bons records de tots els anys que soc faller, però recorde en especial les falles del 2005, que em passí totes les falles amb la tonterieta, pensant que si en Mar sí o no… ara sí, después pareix que no, però a la fí SÍIII!!!!

¿Qué té esta falla que tots els anys hi ha algun rollet? Mar i jo, Laura i el Polp… i algún més per ahí que ara no em ve a la memoria. Alguns passen de ser un rollet a algo més, alytres no, llàstima. Bones anècdotes hi ha de tots eixos moments, eh?

Be, crec que m`he desviat un poquet del tema principal que és el teu comple Mar.
MOLTES FELICITATS I QUE EN CUMPLIXQUES MOLTS MÉS!!!
Sé que quan vejes açò fliparàs un poquet, igual que jo estic flipant en estos moments, però espere que t’agrade…

Per cert Polp, me vas a tornar la burlaeta del castell, però… no importa!!

Carinyet un beset, te vull…FELICITATS!!!



Article escrit per Richard Nicolàs


22 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

ooooohhhh!! que bonito, que bonito!!!!

Torcat la llagrimeta Mar.. Moltes felicitats!!! quants en son, es pot dir?? jajaj

Ahi tens un regal de tot cor del teu home!!

Campanes de boda?? Dorita, tindrás que anar apreparan-te?? jajja

SPIELBERG ha dit...

Moltes felicitats Mar. ja ho celebrarem algun dia al cau.

Anònim ha dit...

moltes felicitats wapeta, colli Mar menut "detallaso" del teu xic ehh...!! jo crec que t´ha sorpres prou, de fet fins ell mateixa no es pensava que ho havera fet!!!
un besot per a una gran fallera, gran peluquera i millor persona!!!

Anònim ha dit...

BONA VESPRA A TOTS!!!!!! MOLTES FELICITATS CARINYET!!!! QUE DISFRUTES MOLT AQUEST DIA TAN ESPECIAL X A TU!!!!
RICHARD QUIN REGAL MES BONIC LI HAS FET A MAR! QUE BONIQUET! MOLTES FELICITATS MEUES I DE MARCOS! BESSETS.

Anònim ha dit...

Moltissimes feliçitats maruji aspere que tingues un dia molt especial perque tu teu mereixes guapa.molts besets

Anònim ha dit...

Moltes feliçitats Maruxi, yo ya ta felicitat este mati pero ara atra vega moltes feliçitats meues i de lucas y colli richard que guai k callaet eu tenies pero malegre molt besets.
A Xuso hui tambe es el clumpe de atra fallera pero k molt fallera es el de CRISTINA CEBOLLA k seu a callat pero yo man rrecorde FELIÇITATS CRIS.

sambori ha dit...

Moltes felicitats Mar!!!!!
Richard vaja detall,segur que Mar quedarà sorpresa.
Xuso com es nota que tens ganes d´aumentar el veïnat dels Jardins del Sequial ,je,je!!!
Però la veritat es que tots ens alegrarem el dia que sonen campanes de boda d´una parella tant fallera.
Ah! i felicitats també per a Cris,que segur que també ho celebrarà junt a familiars i amics.

Anònim ha dit...

Ai la meua Maruxi!!!!!! Ara ho voras ara lo q ta ft el teu Rixi!!!!!
FELICITATS AMOR...!!!! ara ens vgm. mua

Anònim ha dit...

Collins Mar, no et queixaras no¡¡¡¡
este richard ho te poc amagat, sera que l´inspires molt, el tens poc enamorat¡¡¡ bo bo això es molt bò.
Moltes felicitats Maruchi, ja quant et vega et pegare un bon estiro d´orelles.
un beset fort i que te regalen moltes cosetes¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Maruxi!!
Colli Richar t´has lluit, no coneixiem eixa faceta d´escriptor, segur que l´auras deixat de pedra i alguna llagrimeta li haura caigut.
Bo xics enhorabona per ser com sou no cambieu i tu Maruxi un beset molt fort i que en complixques molts mes.
Un beset meu, de Richard i de Aina.

Anònim ha dit...

Bon dia a tots. Se que en retras pero ahir vaig felicitar a Mar i se me va oblidar felicitar a altra gran fallera com es Cris.
Ye Cris que callaet t´ho tens, que tens por que t´estirem les orelles?
Un beset i moltes felicitats a les dos¡¡

Anònim ha dit...

Moltes felicitats a Mar i a Cris, amb un poquet de retard peró es que ahir no vaig poder entrar al blog de la falla, peró més val tard que mai no? jajaja
Bueno pues aixó felicitats a les dos que s´ho mereixeu.
Besets guapes.

Anònim ha dit...

Cris jo m´acabe d´enterar ara aixi que fins i tot amb un poc de retràs MOLTES FELICITATS WAPETONA!!!, per que no has dit res?? no volies donar-li més faena al Xarly amb l´animació de l´escut?
yehhhh que guay... tenim moltes coses que cel-lebrar

Anònim ha dit...

Moltes gracies a tots i a totes. I a Mar, felicitar-la també.
Ho celebrarem, segur, ara tinc mogollo de coses, entre bodes i despedides, ara en fem prou, però al mes que be, tenim un sopar pendent, no Natalia and company???
Bueno, gracies a tots.

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS A MAR I A CRIS¡¡ PERDONEU PER NO FELICITARVOS AHIR, PERO EN EL LIO DE LA COMPRA DELS CARAMELOS DEL BATEIG NO VAIG ENTRAR A LA WEB, PERO HUI SI¡¡¡¡
FELIÇITATS A LES DOS¡¡¡¡
AIXO VOL DIR QUE HI HA UN COSA PENDENT DE CELEBRAR¡¡¡

SALES SI HUI TE VIST EN EL AMBULATORI QUAN ENTRAVA YO A CONSULTA¡, COM POT SER QUE ESTIGUES ESCRIVINT? SI QUE ESTAS ABURRIDETA,SI¡¡¡

AHHH HUI LA MEUA CARMEN FA 4 MESETS¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Felicitats a Carmen també per eixos 4 mesets. Carmineta, segur que ho celebrarem, en la proxima reunió que puga anar jo, perquè ara tin 3 semanetes mogudetes de veritat.

Anònim ha dit...

Carmina un beset molt fort per a la teua nana, que ja no es tan naneta pero continua seguent molt xicoteta com sa mare.
Ja veig que no tens casi ni temps per a entrar a la web, pero es que esta semana segur que vas de cap¡¡¡
Tenim moooolta faena eh¡
Sales ja no m´enrecorde de la teua cara, tia estas feta una perduda no pares; avore quan traus un poquet de temps per a quedar en nosaltres i contarmos cosetes.

Anònim ha dit...

Cris perdona per no feliçitarte ahir que te vaig vore, pero no eu sabia moltisimes feliçitats

Anònim ha dit...

Carmineta feliçitats tambe ala nostra peladilleta que esta per a menjarsela
i el disabte ho celebrarem de lo mes be,besets per a les dos.

Anònim ha dit...

Que waaaiiii!!! vull donar les gràcies a tots per la felicitació i en especial al meu Richi.

Vos vull molt a tots i m'ha encantat la sorpressa de la felicitació en la web, la veritat és que no m'ho esperava, Richi m'has deixat bocabadada, TQ!!!

Un besot a tots.

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS TIA MARUKA! ELS TEUS NEBOTS VOLEN ENVIARTE UN FORT BESSOT, GUAPA!
TAMBÉ VOLEN FELICITAR AL TIO RICHI PER ESTES PARAULES TAN BONIQUES QUE T`HA ESCRIT, LI CAU LA BABA AMB TU.
TOTS ELS DE CASA ESPEREM QUE SIGA AIXÍ TOTA LA VIDA.

MOLTES FELICITATS GUAPETONA I BESITOS....EN ESPECIAL DELS XICS,EL BOU I NOE.
MOS DEUS UN CAVA EH....

Anònim ha dit...

maruxiiiiii!!! Akbe d vore hui l'article, bueno, jo ja t vaig felicitar en el teu dia, xo el richi m'ha sorpres! jajaja!! q mono! Aixo no meu fa mauri ni anganyantse...