http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 13 de maig del 2008

And the story ends.. El dia 19

Ja esta, aquest fou l'últim dia de falles, el dia en que tots estem morts, el dia que és diferent i el dia que tot s'acaba, fins i tot les fotos. Ara sols em queden algunes soltes que ja ficaré i les que m'ha passat Vicent Delgado que encara no he pogut vore i ja vorem com les organitze.

En les de hui voldria comentar una cosa, les meues fotos estan fetes des d'un dia 19 amb la Junta Local i no amb la falla, ho dic per que hi han fotos que d'entrada no sabreu que pinten ahi però estan. Es un altre punt de vista del dia 19 que molts desconegueu.

En total hi han 270 fotos, casi res. Son d'Amparo Vendrell, de Dolores, del Fumat, de Maria Juan, de Nerea i meues. Espere que vos agraden.

12 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Never end the story!!!
Ja han començat les falles del 2009, i jo encara estic en bajoqueta... divendres reunió, no???

Xuso ha dit...

Estem a 13 de maig i estic aborronat de vore les imatges del dia 19, tan especial per a mi i per a qualsevol faller i no vaig poder disfrutar de la vostra companyia.

Les fotos del castell i de la cremà son fabuloses, i les falleres tan guapes... els falleros no tant, jejeje

Ja tinc ganes que vinga la setmana fallera vinent per a poder disfrutar el que m'he perdut la passada...

Anònim ha dit...

Se ma ficat la pell de gallina al veure les fotos, están totes XULISIMES!!!!!!!
El día més bonic de totes les falles per a mi es aquest el de Sant Josep.
Bueno que passeu un bon dia i cuidaet que hui es martes i 13, jajaja.

Anònim ha dit...

Hay Xuso el lucas esta com tu tambe vol k vinguen les falles k be pk tampoc a ixit, va ixir el dia de sant josep,peroal any k be mes y les agarrareu en mes ganes ye nere ui mos vegem en casa la natalia,san casalla se veu k encara no sa rrecuperat del disabte de la desperida,estan molt xules les fotos y mariete esta guapisima.

Xuso ha dit...

Ye picaña, dis-li al teu home que tinc ganes de vore-lo, que des de que he tornat. Sols m'he creuat un dia en el cotxe i au...

A vore si este divendres ens vejem al casal!!!

Anònim ha dit...

SI PICANYA, SI ENCARA NO ME RECUPERAT¡¡¡
QUINES FOTOS MES XULISIMES LES DE LA CREMA I EL CASTELL. UNA PASÀ. ES VEU FINS I TOT QUAN CAU LA TORRE. MOLT BONES FOTOS¡¡
PIKI A QUINA HORA ENS VEGEM EN CA NATALIA? QUE TINC QUE COMENTAROS UNA COSA A TOTES¡¡

sambori ha dit...

Never ends the story!!
Spliberg ha faltat posar aquesta ca� de m�sica de fons per a recordar amb nostalgia tots aquests moments tant bonics que hem viscut aquest 19 de mar�.
Sens dubte ja tenim tots ganes de tornar a reviure�ls per� no sense abans disfrutar de tots i cadasq�n dels actes que ens acostaran fins el pr�xim dia de Sant Josep.
La veritat �s que ha de ser dur predre�s aquest dia siga pel motiu que siga per� de vegades les coses v�nen com v�nen i sols nes queden les fotos per tal de recordar-lo.
Xuso, Lucas,...cert que l�any que ve ho disfrutareu el doble!!!!

Anònim ha dit...

Ok Picanya! Ens vegem a les 7:30 en casa la Natalia.
Carmiiiiiiiiii, que ens tens que contar?????????? No estaras en estado altra vegada veritat???? jajaja, es broma!!!! ja se que no, jajaja.
Fins la vespra, guapes

Anònim ha dit...

Se m´han ficat el pels de gallina de vore les fotos sobretot les de la crema i el castell son una pasa, mare meua ara si que me corres els nyervits per les venes.

Anònim ha dit...

carmi a les 7:30 en casa la natalia,me pensaba k no estabes treballant pk tens el movil apagat tenim k canviar esta semana el dia de pasar els cartons pk al divendres ales 8 en casa la xata k fa un berenaret,ya me contaras la desperida mos vegem a la vespra xao.

Agustí ha dit...

si si este divendres reunió pero abans a les 9 als poxets hi haurà una mostra de monolegs que faran monologuistes de sueca entre els quals jo estaré i que acabarà sobre les 10 i pico jo actuaré el segon així esque d'ahí mon anem a la reunió bé falleros espere que acudiu

Anònim ha dit...

Ye perris que feu, que fotos mes xules¡¡¡¡
Xuso al divendres ens vegem en la reu, que ja te tenim ganes Novensanot de colló¡¡¡ (es en carinyo eh)
Petxis jo anire a les 8.30 a casa Natalis.
Carmen que ens tens que contar? el teu cap va a cincuanta mil, que com es queda la despe¡¡¡¡ espereume que jo a les 8.30 estic allí.
Ye Nere fotos i tot tot tot del bodorrio del divendres