http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 1 d’abril del 2009

Seguim amb La Samarreta corredora

L'altre dia Amadeo em passà aquestes fotos de la famosa Samarreta Corredora i em digué que fera jo l'article. I jo que botons se de xiquets? Ja vaig dir l'altre dia que jo i aquestes criaturetes no compenetrem massa be (li ho podeu preguntar a Sandra i a la seua filla, que cada vegada que em veu fica cara de por i quasi plota) i a part d'això jo no tinc massa clar qui es qui.

En un principi si que els reconeixia (sols estava Josep i poc mes) però a mesura que han anat naixent la resta ja m'he perdut. Si no m'enganye els de les fotos son la filla de Gema i Amadeo (Andrea) i Abel (el fill de la Sevi), i segons totes les coses, la samarreta li la passa Andrea a Abel, correcte, no?

I si els càlculs no em fallen, ara li la deurien de passar a Martina, la filla de Gloria i Kiko, veritat? Si al final m'ensenyaré i tot.

Be, ací vos deixe les fotos de les criaturetes


Carpeta amb les fotos

Ahir anàrem a agrair-li als pares de la infantil tot el que ens han brindat durant aquestes falles. La veritat es que no érem massa, A vore si hui que anem a casa de la major al mateix som uns pocs mes. Ja ho deia algú, i perdoneu que no recorde qui era (crec que Paco), "es que en esta falla no som bons ni per anar a menjar".

10 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

A vore quin de tots és més guapet, va estar molt bona idea açò de la samarreta corredora, així quan siguen majors els ho podrem contar, i ja de ben xicotets van fent bons amics a la falla.

El diumenge quan entrarem a dinar, era primer saludar a tots els menudius que ja estaben al casal que entre nosaltres la veritat es que donen tanta tanta alegria.

mamixula ha dit...

Bon dia a tots!!
Pero que reboniquets son els dos!la veritat es que els veus i te donen ganes de tornar a tindren un altre,pero despues penses que se convertisen en "muñequitos diabolicos! i diu, alto el carro!
Pero la veritat es que compensa moltissim.Son l´alegria de la casa.
Bueno,bueno,hui anem a casa de Sandra
que ganes tinc de vorevos a totes,hi ha alguna per ahi?

mamixula ha dit...

Hola Cris!com va el dia???

mamixula ha dit...

Hola Cris!com va el dia???

Cris ha dit...

Mamixula, molt be, así estem aguantant que ja és. I tu?
Haguereu pogut vindre ahir també a casa Pepa i ens hagurem vist antes, jo hem pensava que vindrieu.

SAN CASALLA ha dit...

YE QUE CANYA LA ULTIMA FOTO¡¡¡JAJAJAJAJA
MARE MEUA LA GENERACO DE 50 ANIVERSARI¡ AVORE QUIN DE TOTS ES MES GUAPET-A I FALLETET-A.
CREC QUE ENGUANY LES PROPOSTES DE LA FALLA CAMBIARAN UN POC. SEGUR QUE ENGUANY SE PARLA DE PARKING PER A CARROS DE BBE, SONA PER A BEBES EN DONES QUE ELS CUIDEN, CLAR.... I AIXÍ MOLTES MES.

deme ha dit...

Bon dia a tots. Aprofitant que he pasat per la botiga de la meua germana i he aprofitat per a pegar una miraeta a la meua web querida. Com vos tire en falta¡¡¡
Que xiquets mes guapets, esta vesprada ens vegem¡¡¡

Sandra ha dit...

Si xiquete a partir de les 8:30 a macasa, alli ens vegem.

Per cert que dolsoreta de xiquets que tenim en aquesta falla.

sambori ha dit...

Quina marxa té esta samarreta!!no para!!!vaja bombonets que tenim i tindrem que açó encara no ha parat!!
Estan per a menjar-se´ls Abel i Andrea.Ara a esperar que li porten la samarreta a Carles i a Martina!!!

La Nere ha dit...

Que reguapets que són Abel i Andrea!!!! Si es que a la falla tenim els bebes més guapos del mon!!!!!