http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 30 d’abril del 2009

Comencen les fotos bones...

Ja estem ací altra vegada, i per fí amb fotos. Tampoc son noves del tot, mes que res son afegits de dies que ja teníem però per alguna cosa s'escomença.

Hui tenim els fallers d'Honor, la desfilada infantil i la Delfilada del Ninot.

Les fotos son de Vicent Delgado, Mariam i Amparo.

Fallers d'honor 09
(d'esta fins el final)

Desfilada Infantil
(d'esta fins el final)

Desfilada del ninot
(d'esta fins el final)

5 comentaris (Afegix el teu):

mamixula ha dit...

Bon dia a tots!!!

Que canya de fotos,es tornar a voreles i entrarme cagarrina,jejeje,
jo bullc tornaro a repetir perfavoooorrrrr!!!!!!!!!!
Ie xiquetes que hui hi ha comboi,per haón pareu????

Sandra ha dit...

Bon dia!!!!!

Jo ja les havia vist perque tinc tot el CD que mel va donar Vicent i ahi falta alguna que altra, pero estan super xules.

Si Natalia nomes de voreles entra el nervioset a la panxa mara meua que records, com tens a la nana? Hui vindras?

Va xicones que ja estem altra vegada de comboi i ara mes que ja li toca a Carmina i esta que es mor dels nervis i aixo que son els preliminars,"relagat cunya".

Mos vegem a la vespra!!!!!

mamixula ha dit...

Hola Sandra!!pues la nana esta super bé,toquem madera pa que dure,ara la que esta un poquet costipa soc jo,pero de vore a la nana tan bé me se pasa tot...
I clar que si que vaig,a les 8 te que vindre la xata i pepa a m´acasa,despues anirem a a casa de carmina tu ja estaras alli no?

SAN CASALLA ha dit...

YA ESTIC ASÍ¡¡¡ SI CUNYA SI, EL NEVIOS ME MATA. LOMAL QUE A MI ME PEGUA PER MENJAR¡¡ JAJAJAJA

VA XIQUETES QUE YA TINC LA CASALLETA REFRESCANT-SE¡¡¡¡¡

PEPA ha dit...

EH! QUE GUAYYYY!!!JO TAMBE TENIA LES FOTOS PERO ES DIFERENT VORE-LES PENJADES A LA WEB.
BUENO MAMIXULA SI NO PASA RES ALLI ESTARE.