http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 22 d’abril del 2009

Cervantes al Bioparc‏

Açò ho envià Mariam abans de la segona Pasqua pero per problemes de temps no ho hem pogut ficar fins hui. Encara que no hem tret les bases ja conta per al nou concurs de Cervantes al Mon. El farem retroactiu des del dia 21 de Març.

per Mariam

El passat diumenge com que era dia de Pasqua ,Cervantes no va poder resistir quedar-se a casa i aprofitant que un grup de fallers havíen organitzat una excursió al Bioparc s´en va anar amb ells.

El grup estava encapçalat pel nostre presi Blay acompanyat pel seu nebot Alfredo, i no faltaren més fallerets:Josep, Vicent , Paula, Carla i Andrea acompanyats pels seus respectius pares.

L´oratge va fer possible gaudir d´un dia explèndid i ens quedarem meravellats amb el Bioparc tant de les seues instal.lacions com de la gran varietat d´animals que allí es poden trobar.

Tots ho passarem molt bé i per acabar el dia Cervantes ens va acompanyar també al Gulliver, on els més menuts i els més grandets aprofitarem i ens llançàrem per totes les seues parts.

Com que queda la segona Pasqua ,aquell que encara no haja pensat on anar li ho recomanem, que segur ho disfrutarà!!!!


Cervantes al Bioparc

Article i fotos enviades per Mariam Ruiz a fpcervantes07@hotmail.com

4 comentaris (Afegix el teu):

LA TORA ha dit...

HOLA A TOTS I BON DIA, COM PODEU VORE A LES FOTOS HO PASSAREM DE CATEGORIA. LA VERITAT ES QUE ELS PEQUES DISFRUTAREN 100% I TAMBÉ ELS FADRINETS....
LES XIQUES ES PORTAREN COM DOS ANGELETS I ELS ALTRES 3 ANAVEN A LA SEUA,AMB BLAI,LLUIS, VANE,EL BOU...AMB TOTS.
AL FINAL ENS VA EIXER EL DIA PROU BÒ COM EXPLICA MARIAM I POGUEREM COMPLIR TOTS ELS PLANS QUE TENIEM.
PER AMI SOLS ENS VA FALLAR UNA COSA, I ES QUE LA MEUA GERMANA DESI VA TINDRE QUE TREBALLAR A LA RESSI I ENS VA FALLAR, I LA VERITAT ES QUE FEIA BUIT....

BE, PARLANT D'ALTRA COSSA...MARIAM,TU M'HAS VIST A LA FOTO DE GRUP...PAREIX QUE ESTIGA EMBARAçADA DE 5 MESSOS...L'AGUERES POGUT LLEVAR BANDOLERA!
EN LO QUE JO M'HO PENSE! ESTIC POC FOTUDA! PERO A TU T'HO PASSE TOT, PER SIMPÀTICA,"TENIENTE RISITAS".

UN BESSOT MOL FORT ALS COMPANYS D'EXCURSIÒ I PER A TOTA LA FALLA DE CERVANTES!!!!


LA TORA.

mamixula ha dit...

Hola bon dia a tots!!!

La veritat es que el Bioparc esta super guay,jo també vaig anar el dilluns i meu vaig pasar de lujo,bueno llevant algun ratet que em baren furtar la xaqueta...
Jo opine que un dia podriem anar,tota la falla ¿no?..
Cris estas per ahi???
Jo també estava pensant lo del sopar de campiones,pero podriem ferlo divendres,aixi el diumenge ja estem bé,¿no?que opineu..
Petxis per haón pareu???

san casalla ha dit...

com estan els weberos? jajaja
com anat la pasqua? per lo que vec este equipo a no ha parat¡
clar que tenim q fer el sopar de campiones, per mi tambe preferixc divendres aixi diumenge ya estem recuperades.
nereeeeee? per on pares? no se res de tu. que tal sevilla? t'has endut a cervantes?
jo si que mel endut a Madrid, quan tinga un rraten enviare unes quantes fotos, perque mira que he disfrutat fent-li fotos a Aina i a Carmen.
Hasy Ivana estas per ahi? podries dir com esqueda la reu del divendres que me la vaig perdre, com feres en la primera. Gracietes¡¡¡¡

Cris ha dit...

Natalia, ja estic açí, entre el agobio de la faenai que estaba un poc paxuxi, però ja estic açí.