http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 29 d’abril del 2009

Comboi comboi

Ja tenim comboi faller. Si l'any passat a les falleres majors que teniem els agradava la festa i feien el possible per a fer-ne quan mes millor i que tota la comissió disfrutarem d'ella, les d'enguany no van a ser menys.

Parlant estaven ja de vore quin dia feien el nomenament i la proclamació però fins que no tinguen els actes de la Junta Local (hui em tancat els de cultura. ahir els esports i demà les festes. Per tant estarà la llista després de la festa.) no poden decidir res.

Per aquest motiu i per que ja tenen ganes de festa (i com esta setmana no hi ha reunió i no podem passar una setmana sense falla) han decidit que este dijous anem tots a casa Carmineta a dir-li que seran elles les falleres majors i aquestes ens convidaran a berenar o a sopar o al que siga. La qüestió es fer festa i falla o falla i festa.

Ara sols falta que ens confirmen l'hora i el lloc escollit per a tal fi (carrer i número per als que no sàpiguen on viu Carmina).

EDITE: DIJOUS 30 a les 20:30 en casa CARMINETA, carrer LA CANAL n1

13 comentaris (Afegix el teu):

Gloria ha dit...

Dijous dia 30/04/09 a les 20:30 en casa Carmina en la canal

SPIELBERG ha dit...

Gracies

Cris ha dit...

Caram Gloria, en lo cara que eres tu de vore per así, que mai ens escrius.
Ala, ala, comboiet. De lujo anem començant, que si no ens gelem i despré els calentaments són més forts.

SAN CASALLA ha dit...

comboiet, comboiet¡¡¡'¡
vinga va que ya estem altra volta agarrats.
bueno esteu tots comvidats a ma casa, aixi que vos esperem Arantxa i jo en molt de comboi.
Ale vicent ya has exit en la teua,al final dijous encara hi haurà festeta¡¡¡
Petxis per on pareu??=???

mamixula ha dit...

Bon dia a tots!!

Al final Carmi el dijous ens vegem en t´acasa,mira que ens agrada el fallerio,no podem viure uns sense altres,jejeje.
A tot aço Cris,com quedareu anit???
disli a Jessi que me vaig quedar asperant la seua crida de telefón..
Una pregunteta:el plan que teniu per al dijous es verenaret i paca casa ¿no?

La Nere ha dit...

Comboiet, comboiet!!!!!
Mare meua Carmina ja ho tens ahí, dema començarem amb els preliminars!!!!!
Jo dema anire a berenar peró despres tinc sopar d´aniversari de Almu i Irene amb les amigues de la mar que encara estaben pendets de celebrar perque amb les festes de antes de falles, les falles i pasqua encara no ho haviem pogut celebrar, peró Natalia si vols eixir jo estare de per ahí i a la Vane tambe li feia un poc de comboi eixir un ratet així que dema ho parlem val?
Besets fins dema, ens vegem a la Canal nº1

mamixula ha dit...

Hola Nere guapa!!pues dema no crec que ixca,no estic masa bé,tinc un costipat que flipes Amadeo no para de pregumtarme si tinc febra,per lo de la gripe porcina,i jo li dic,pero tu no estas be o que??que jo no he anat a mejico,jejeje.

Bueno dema ens vegem en casa carmina...

Cris ha dit...

Natalia cari, li cridaren a Deme, i se suposa que ja ens pasem la veu.
Es va quedar bé, però jo ho vaig pasar mal per a dormir de lo despejades que estavem. Hui tampoc vens?????

mamixula ha dit...

Hola cris guapa,pues no se que fare estic costipaisima,pero igual faig el intento,haón estareu???i a quin hora??

Cris ha dit...

Encara no ho se, però quan m´ho diguen t´avise. Vine boba que allí el cobes igual que en casa i val la pena. Ho vegueres ahir???

VANE ha dit...

Va que ja teniem ganes de conboiet!!!! Vinga pexis animeuse i dema peguem una volteta i Natalia ficat bona pa dema.
Ens vegem en casa Carmineta.

SAN CASALLA ha dit...

HAY VANE¡¡¡¡ JO SI QUE T'ACOMPANYARÉ, QUE DIVENDRES ES FESTA¡¡¡¡

deme ha dit...

hola hola hola a tots. Ja ves les 22h de la nit i jo escrivint a la web¡¡¡ quien me ha visto y quien me be.
En quant tinga un ahorret em compre un portatil, pero no se quant sera això¡¡¡
Ale Carmina dema a ferte gasto, que això es el que ens agrada a nosaltres, no dubtes que allí estarem.
Cris i Jessi, ahir be o que? i si que vaig cridar jo a Natalia, nomes vaig parlar en Ivana li vaig cridar, així que estava mes que avisada.
Ale que tenim un bon pontet de cara amb boda incluida¡¡¡
Per cert algu vol un piset baratet i be de preu, pues va xiquets que em tinc que casar, i entre la crisi i tot lo que se menea no fare res¡¡¡ així que ara he canviat de domicili, continua al centro del poble, pero ara en el carrer Sequial, així que ... ja sabeu, a fer gasto xiquets¡¡¡