http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 23 d’agost del 2007

Toca felicitar-vos, tenim 30000 visites.

Hola a tots, ja se que vos vaig dir que hui ficaria el meu viatge a Granada amb l'escut però no ho faré (si, si que he anat i tinc les fotos, ja les voreu), faré alguna cosa millor, i no és altra que agrair-vos el que hàgeu resistit ací tot l'estiu i ens haveu portat a aconseguir 30.000 visites. Gràcies, moltes gràcies en nom meu i del Xuso. No ens ho esperàvem.

I es de veritat, sabíem que tal i com anava la web algun dia arribaríem però mai haguérem cregut que açò passaria en el mes d'Agost. És el nostre primer estiu de vida i no teníem coneixiement de com anava a reaccionar açò, no sabíem si la gent ho deixaria de banda i és reenganxaria a Setembre o si hauríem de tancar el blog (com quasi ferem la setmana passada) però no ho ferem per què veiem que vosaltres seguíeu ahí i per això vos estem molt agraïts.

Anem a vore si per a Cap d'any aconseguim les 40.000 visites, val? Seria un bon regal d'any nou. Contem amb vosaltres.

8 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Ben cert ,serà que aconseguim 40000 visites ben prompte!!.Jo crec què abans de Cap d'any!.

Entre Cervantes al món i la gent super-ciberfallera,açò és tot un èxit!.

Gràcies a Xuso i Spielberg perquè sabeu mantindre a la gent pendent del blog .

Brindis !!Per la bona salut de la web fallera!!!!

Xuso ha dit...

Brindis va!! però per a brindar s'ha de mirar als ulls Allioli, ixí que podries dir-nos qui eres, tant tu com Sambori!!

Salut a tots!! enhorabona Spielberg, ja que jo estic un poc out!!

Anònim ha dit...

COM DIUEN EN ENGLAND (MAI CAMINAREU ASOLES)I NO ES EL IMNE DEL LIBERPOOL, SEGIU COM HASTA ARA.

SPIELBERG ha dit...

Moltes gràcies.

Anònim ha dit...

Ye felicitats, feia una semana que no vos visitava, però només he pogut he aprofitat, ja me queda poquet per a tornar a la rutina.
MOLTES FELICITATS.
Ja voreu en quina bona companyia ha estat Cervantes al Caribe, xicones que s´alegrareu la vista.

Xuso ha dit...

Home Cris, m'alegre de vore't per ací de nou!! la veritat és que estem un poc enganxats al blog, eh?? només tenim un ratet i un PC amb internet, aleh! a pegar una ulladeta al blog!!! això és bó!!

Ja ens ensenyaràs eixes fotos, que igual més d'un xic també s'alegra la vista amb algún cubanito, no?? jajajajajaja

Anònim ha dit...

Ay Cris, que passa ja tornes de vacanÇes o que?aÇi en la web fas molt de buit, estic super aburrida necesite ja que torneu tots a la normalitat¡¡ que mala que soc eh, pero aço esta molt parat
Per cert jo ja he vist eixes fotos del Carib que Cris comenta i bueno bueno, menuda festa que s´ha pegat el Cervantes en totes les perreres estes, ja ho voreu ja¡¡¡

SPIELBERG ha dit...

Parat parat, no del tot, creguem. LA gent està de vacances i això és nota però almenys els que estem ací intentem dur-ho endavant. Tots els dies intentem ficar alguna cosa per a que varie un poc.

Podries fer un article sobre la tornada a la vida normal després de les vacances, segur que et quedaria molt be, qu? T'animes Deme?